Tusen takk, det samme!Hei! Så koselig at du vil joine her masse lykke til med din pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, det samme!Hei! Så koselig at du vil joine her masse lykke til med din pp
CD5 her og starter imorgen eller CD7 Dette er vår måned
Temper også, starta
Jeg er på CD3 og setter i gang med tempingen i morgen. Begynner å teste etter EL med en gang TR er vekke. Forrige syklus fikk jeg EL på CD7 eller CD8, men håper jeg får litt flere dager på meg til aksjelegging denne gangen
Jeg er på 12 dag av syklus. Men har gjerne en syklus på 30-45 dager så vanskelig å si når el kommer så må legge inn aksjer godt mer begge veierSpennende Hvor langt er du kommet i syklusen?
Jeg er såvidt i gang med el-testing for første gang! (Minus i 2015 på første graviditet da jeg ikke ante hva jeg drev med og gav opp med en gang). Veldig spennende selv om testen er svake foreløpig CD11 i dag og el pleier å komme mellom CD15 og CD22Da har TR dratt sin vei og jeg er i gang med el-tester og temping
Kjører på med testing helt til jeg får bekreftet el med temping også. Skal være sikker på at jeg faktisk har eggløsning denne gangen Kun cd5 da
Flere som er i gang?
Ja det var leit, men vi gir oss ikke! Velkommen til gruppa - jeg joiner gjerne også termingruppa neste gangDessverre blir det enda en PP på meg også. kjekt å komme i samme gruppe som flere kjente «fjes» , men nå er det på tide at vi kommer oss over i en termingruppe
Jeg hører til i IKM UKE 21
MammaTilEnMillion - 40 år - PP 4 - B6 -EL 11.mai - IKM 25.mai
I morgen har jeg fått time til gynekologen. Må nesten se om det er noe riv ruskende galt inni meg Jeg fossblør i 8 dager når jeg har mensen, og frykter tidlig overgangsalder er på vei
Spennende! Heia EL!Har tatt el-test nå og har faktisk litt god stigning på strimmeltesten, fortsatt kun sirkel på cb digital da.
Forrige syklus kom eggløsning plutselig og gikk rett fra sirkel til fast smiley. Kanskje eggløsning ikke er så langt unna
Krysser fingrene for at alt er godt innafor normalen lett å frykte det verste selv!I morgen har jeg fått time til gynekologen. Må nesten se om det er noe riv ruskende galt inni meg Jeg fossblør i 8 dager når jeg har mensen, og frykter tidlig overgangsalder er på vei
Krysser fingrene for at alt er godt innafor normalen lett å frykte det verste selv!
Velkommen hit, Ma3Ma3 - 38 år - PP 5 - B2 -EL - 10.05- IKM 21.05
Måtte det bli mange 2022 babyer i gruppa
Takk takk! Har time kl. 11:00, så nå går minuttene seint. Samtidig gruer jeg meg til å sitte i gyn-stolen med kraftig mensblødning
Håper du fikk oppløftende beskjeder i dagTakk takk! Har time kl. 11:00, så nå går minuttene seint. Samtidig gruer jeg meg til å sitte i gyn-stolen med kraftig mensblødning
Phis - 31 - PP8(SA PP2, MA PP6) - B1 - EL 10/5 - IKM 24/5
Så trist å se at du har hatt en MA. Husker deg fra før «pausen» min. Håper det går bra med deg og at mai er måneden!