IKM uke 20 og 21

CD5 her og :happy: starter imorgen eller CD7 :joyful: Dette er vår måned :Heartred
Temper også, starta
Jeg er på CD3 og setter i gang med tempingen i morgen. Begynner å teste etter EL med en gang TR er vekke. Forrige syklus fikk jeg EL på CD7 eller CD8, men håper jeg får litt flere dager på meg til aksjelegging denne gangen :D

Wow, tidlig! Håper den kommer tidlig her også. Er så utålmodig:hilarious: men det er klart det er greit å få lagt inn noe aksjer ja :p

Edit: Klarte visst å få med en ekstra quote. Jaja :happy:

Spennende :) Hvor langt er du kommet i syklusen?
Jeg er på 12 dag av syklus. Men har gjerne en syklus på 30-45 dager så vanskelig å si når el kommer :) så må legge inn aksjer godt mer begge veier :)

Dessverre blir det enda en PP på meg også. kjekt å komme i samme gruppe som flere kjente «fjes» , men nå er det på tide at vi kommer oss over i en termingruppe :happy:
Jeg hører til i IKM UKE 21

MammaTilEnMillion - 40 år - PP 4 - B6 -EL 11.mai - IKM 25.mai

Da har TR dratt sin vei og jeg er i gang med el-tester og temping :dance008

Kjører på med testing helt til jeg får bekreftet el med temping også. Skal være sikker på at jeg faktisk har eggløsning denne gangen :D Kun cd5 da:wtf:

Flere som er i gang?
Jeg er såvidt i gang med el-testing for første gang! (Minus i 2015 på første graviditet da jeg ikke ante hva jeg drev med og gav opp med en gang). Veldig spennende :D selv om testen er svake foreløpig :angelic: CD11 i dag og el pleier å komme mellom CD15 og CD22:wacky:

Dessverre blir det enda en PP på meg også. kjekt å komme i samme gruppe som flere kjente «fjes» , men nå er det på tide at vi kommer oss over i en termingruppe :happy:
Jeg hører til i IKM UKE 21

MammaTilEnMillion - 40 år - PP 4 - B6 -EL 11.mai - IKM 25.mai
Ja det var leit, men vi gir oss ikke! Velkommen til gruppa - jeg joiner gjerne også termingruppa neste gang :angelic:

I morgen har jeg fått time til gynekologen. Må nesten se om det er noe riv ruskende galt inni meg :sorry: Jeg fossblør i 8 dager når jeg har mensen, og frykter tidlig overgangsalder er på vei :(

Har tatt el-test nå og har faktisk litt god stigning på strimmeltesten, fortsatt kun sirkel på cb digital da.
Forrige syklus kom eggløsning plutselig og gikk rett fra sirkel til fast smiley. Kanskje eggløsning ikke er så langt unna :nailbiting:

Prøver meg på skikkelig el-testing for første gang, så her kommer et utrolig intetsigende og kjedelig bilde av mine negative tester. Enjoy :hilarious:
B11F4411-35A6-477C-9992-4F95C7B34520.jpeg

Har tatt el-test nå og har faktisk litt god stigning på strimmeltesten, fortsatt kun sirkel på cb digital da.
Forrige syklus kom eggløsning plutselig og gikk rett fra sirkel til fast smiley. Kanskje eggløsning ikke er så langt unna :nailbiting:
Spennende! Heia EL! :D

I morgen har jeg fått time til gynekologen. Må nesten se om det er noe riv ruskende galt inni meg :sorry: Jeg fossblør i 8 dager når jeg har mensen, og frykter tidlig overgangsalder er på vei :(
Krysser fingrene for at alt er godt innafor normalen :Heartred lett å frykte det verste selv!

Ma3 - 38 år - PP 5 - B2 -EL - 10.05- IKM 21.05

Måtte det bli mange 2022 babyer i gruppa:Heartblue:Heartpink:Heartred

Phis - 31 - PP8(SA PP2, MA PP6) - B1 - EL 10/5 - IKM 24/5

Så trist å se at du har hatt en MA. Husker deg fra før «pausen» min. Håper det går bra med deg og at mai er måneden! :Heartpink

Tusen takk!<3 det bør jo bare gå bra neste gang!:)

Back
Topp