IKM uke 20 og 21

Noen habile el-testere her? Jeg har aldri hatt en positiv el-test før og dette er første gang jeg prøver det sånn skikkelig. Hvor fort kan en test bli positiv egentlig? Hadde jeg ikke testa hadde jeg vært helt overbevist om at el var like rundt hjørnet men testen ser bare sånn ut..

Mulig det bare er placebotegn fordi jeg veldig gjerne vil ha el, eller kan jeg plutselig få en positiv test senere i dag? Jeg kan vel ikke ha gått glipp av en positiv test med så hyppig testing? :angelic:

Vis vedlegget 355467
Min har gått fra "0-100" på et døgn. Og da har jeg bare testet en gang om dagen. Kan være tilnærmet blenda dagen før, og dagen etter så er den super positiv. Så det kan plutselig skje :woot: Håper el er rett rundt hjørnet for deg!

Min har gått fra "0-100" på et døgn. Og da har jeg bare testet en gang om dagen. Kan være tilnærmet blenda dagen før, og dagen etter så er den super positiv. Så det kan plutselig skje :woot: Håper el er rett rundt hjørnet for deg!
Håper det!! :angelic:

Noen habile el-testere her? Jeg har aldri hatt en positiv el-test før og dette er første gang jeg prøver det sånn skikkelig. Hvor fort kan en test bli positiv egentlig? Hadde jeg ikke testa hadde jeg vært helt overbevist om at el var like rundt hjørnet men testen ser bare sånn ut..

Mulig det bare er placebotegn fordi jeg veldig gjerne vil ha el, eller kan jeg plutselig få en positiv test senere i dag? Jeg kan vel ikke ha gått glipp av en positiv test med så hyppig testing? :angelic:

Vis vedlegget 355467
jeg ville fortsatt å teste hyppig idag og kanskje i morgen også.
Hvis du ser på mine fikk jeg peak samme dag som første el-test på morgenen var på 0.41.
Jeg har tydeligvis kort lh-topp i 17-18 tiden
F0C20238-DCEB-4B71-9819-ACDBA3DC4156.jpeg

Last edited:
jeg ville fortsatt å teste hyppig idag og kanskje i morgen også.
Hvis du ser på mine fikk jeg peak samme dag som første el-test på morgenen var på 0.41.
Jeg har tydeligvis kort lh-topp i 17-18 tiden
Vis vedlegget 355478
Wow! Det var oppmuntrende å se :) håper jeg og har kort lh-topp og at det kanskje er derfor jeg ikke har fått positiv test ved halvhjertet testeforsøk i 2015 :p testet bare en gang om dagen da, men nå har jeg skjønt at flere ganger om dagen er greia! Blir nok en test til om et par timer, da :D

Wow! Det var oppmuntrende å se :) håper jeg og har kort lh-topp og at det kanskje er derfor jeg ikke har fått positiv test ved halvhjertet testeforsøk i 2015 :p testet bare en gang om dagen da, men nå har jeg skjønt at flere ganger om dagen er greia! Blir nok en test til om et par timer, da :D
Det virker litt voldsomt å teste 5 ganger om dagen, men jeg hadde jo aldri funnet lh-toppen min hvis jeg bare testet en gang hver morgen :confused005

jeg får sterkest strek i 18-19 tiden, men virker som det er forskjellig fra person til person :)

Vis vedlegget 355467

Det der er såååå forskjellig fra person til person. Mine testdager så slik ut i mars. Gleder meg til jeg kan begynne å EL-teste i denne syklusen også :woot:

Håper testen din snart blir positiv :):):)

Her venter jeg bare på EL!:hilarious: Har opplevd at EL kom tidlig så jeg har startet med testing her ganske tidlig :hilarious: Har bestilt haugevis av el-tester så er trygg på at jeg har nok til hele syklusen frem til EL dukker opp!:p Tempen er lav og jevnt, så blir spennende om den stiger opp samtidig som el-testen snart :angelic:

Vedlegg

• A17F47A0-FF3E-4FEB-82CD-62E9C38A616C.jpeg
    A17F47A0-FF3E-4FEB-82CD-62E9C38A616C.jpeg
    591,2 KB · Visninger: 80
CD 7 her og en haug med EL-tester kom i posten i dag :D Da er jeg klar for mandag og en heftig uke :cool:

Dette er siste syklus før jeg skal prøve letrozol. Spent på om det klaffer! Vært hos gyn på konsultasjon i dag, og selv om alt ser bra ut med både mannen min og meg har vi fått diagnosen uforklarlig sekundær infertilitet (si det fort 10 ganger). Det gjør litt vondt, men prøver å tenke positivt! Gyn anbefalte samleie på CD 10,12,14 og 16, og mannen er med på det :D Med en 4-åring i hus har vi ikke klart det nivået hver måned, men nå har mannen forpliktet seg :angelic: Følger opp med EL-tester, så har tro og håp! Mai er måneden!

Hvordan ligger dere an? Regner med å se en del positive el-tester her fremover. Spennende altså!

Wuhu, blinkende smiley på CB Digial to dager på rad nå. CD 12 og 13.

Spent på når det blir fast smiley, da jeg vanligvis i «normal» syklus har EL rundt CD 18-20 :happy:

Måtte gi opp å teste med strips, for klarte aldri å skjønne hva som var toppen og følte det varte evig hos meg. Så nå kjører vi bare fra blinkende smiley og utover. Hadde vært gøy om EL kom tidligere enn den vanligvis gjør, når dette er første syklus på et halvt år uten ekstra hormoner. Kanskje det har hjulpet litt!

Krysser fingrene for alle og masse gode aksjer :Heartred

CD 7 her og en haug med EL-tester kom i posten i dag :D Da er jeg klar for mandag og en heftig uke :cool:

Dette er siste syklus før jeg skal prøve letrozol. Spent på om det klaffer! Vært hos gyn på konsultasjon i dag, og selv om alt ser bra ut med både mannen min og meg har vi fått diagnosen uforklarlig sekundær infertilitet (si det fort 10 ganger). Det gjør litt vondt, men prøver å tenke positivt! Gyn anbefalte samleie på CD 10,12,14 og 16, og mannen er med på det :D Med en 4-åring i hus har vi ikke klart det nivået hver måned, men nå har mannen forpliktet seg :angelic: Følger opp med EL-tester, så har tro og håp! Mai er måneden!

Hvordan ligger dere an? Regner med å se en del positive el-tester her fremover. Spennende altså!

Cd5 idag!:) begynner el-testing på cd8/9.
Når jeg ble gravid fikk jeg positiv el på cd 14, 15 og 16 og negstiv igjen cd 16. Men vil begynne tidlig og teste denne gangen i tilfelle syklustull etter MA:)

Lurer nesten på om el kan ha vært i går og at el-tester bare ikke virker på meg :bored: tempøkning i dag, el-slim og øm i magen i går.. men bare negative tester :shifty: spent på hva tempen viser i mårra.. enten har jeg hatt rekordtidlig el på cd14, eller så kødder kroppen skikkelig med en lure-el og ekte el kommer om kjempelenge :p ingen el-tegn i dag nemlig :bookworm:

Cd 10, og fremdeles lav på monitor. Fikk ikke El før cd 17 sist mnd, så regner ikke med at det blir noe tidligere nå:happy: begynte med temping i dag, spennende!

Lav temp igjen i går og ingen el-tegn lenger så blir vel lang syklus denne gangen. Negative tester og negativ dame.. hehe

Wuhu! :dance008Fast smiley på cb digital eggløsningstest i dag. Hoppet over blinkende smiley også denne gangen.

Klarte selvfølgelig å glemme tempe før jeg sto opp i morges:banghead:, når jeg tok den mens jeg pusset tennene fikk jeg veldig lav temp. Veldig rart:bored:

Back
Topp