IKM uke 20 og 21

Nå skjønner jeg ikke helt dette :bored: Jeg fikk positiv digital test (cb digital med dobbel hormonindikator) på syklus dag 10. Men får ikke noe sterk strimmeltest. Testet mer i løpet av dagen i går men de var så svake at jeg ikke gadd å legge de inn i premom engang. Tempen er veldig lav...

Jeg har jo tidligere rådet folk til å stole mest på de digitale:meh::banghead: Noen tanker?

På min pp i januar fikk jeg plutselig stabil smiley cd9. Iflg cb skal man ikke teste mer den syklusen, men jeg ventet(da det var alt for tidlig for el og ingen sympt) og begynte på ny testing etter 48t og endte opp med først blinkende og deretter ny stabil smiley litt senere i syklusen. Aner ikke hva den første var for noe, haha.

Lav temp igjen i går og ingen el-tegn lenger så blir vel lang syklus denne gangen. Negative tester og negativ dame.. hehe
Blir lang syklus på meg denne mnd også, har ikke hatt noen tegn til EL enda. Bare masse hvit utflod(sport detaljer) ingen slim. Men er ikke sånn super aktiv prøver denne mnd, blir ikke det før evt Mai baby, sommer, høst, vinter baby ❤️ Men skjer det så skjer det

Då har eg fått positiv EL-test i kveld:hello2, så melder meg inn her, og håper eg er ein av dei heldige denne mnd:happy:

FruMilla90 - 31 - PP6 (SA i PP2 og PP3) - B4 - EL 4.5 - IKM 18.5

Lykke til alle sammen:love7

Hopper inn her, har ventet på mensen nå i lang tid, og ser ut som EL bare ble hoppet over og mensen uteblir :confused:

så prøver da
mymelen - 32 - PP2 (ikke aktivt)- B3 - EL 6/5 - IKM 24/5

Ikke aktiv prøver de siste mnd, skal ikke prøve aktivt denne mnd heller, men gjør ingenting om jeg blir gravid :happy: bare mannen som ønsker å få baby til våren, mars kjenner vi sinnsykt mange som har bursdag.. men når kroppen min tuller som den gjør så tror jeg ikke vi kan bestemme noe som helst.
Velkommen skal du være - aktiv prøver eller ei :) irriterende med tullende kropp! Håper den begynner å oppføre seg snart :happy:

Då har eg fått positiv EL-test i kveld:hello2, så melder meg inn her, og håper eg er ein av dei heldige denne mnd:happy:

FruMilla90 - 31 - PP6 (SA i PP2 og PP3) - B4 - EL 4.5 - IKM 18.5

Lykke til alle sammen:love7
Velkommen hit FruMilla! Så deilig med positiv test og kunne lene seg tilbake i dpo-stolen :angelic: jeg håper også du er en av de heldige :Heartred nå må det klaffe med en spire helt til termin for deg!

På min pp i januar fikk jeg plutselig stabil smiley cd9. Iflg cb skal man ikke teste mer den syklusen, men jeg ventet(da det var alt for tidlig for el og ingen sympt) og begynte på ny testing etter 48t og endte opp med først blinkende og deretter ny stabil smiley litt senere i syklusen. Aner ikke hva den første var for noe, haha.

Det er min plan også :) Venter på at smiley skal gå bort i dag :p

Har hatt noen tegn da. Tempfall og litt eggløsningsslim, så blir spennende å se hva som skjedde her.

Woop, cd8 idag! Dvs at leting etter EL begynner fra i morgen:)

Regner ikke med el kommer noe tidligere enn cd14, men er kjekt å føle at man gjør noe i prosessen, haha. Kontrollere det som kontrolleres kan.

Det er min plan også :) Venter på at smiley skal gå bort i dag :p

Har hatt noen tegn da. Tempfall og litt eggløsningsslim, så blir spennende å se hva som skjedde her.

Svarer meg selv med et vedlegg av tempgrafen. Kan jo være dett ble eggløsning likevel. Uten å ha fått noen sterke streker på strips:rolleyes:

Vedlegg

• Screenshot_20210504-085229.jpg
    Screenshot_20210504-085229.jpg
    179,3 KB · Visninger: 52
Da sklir jeg over fra uke 19 og hit! Ingen tegn til el og svakere test enn i går :( begynner å bli utålmodig! CD 18 i dag og når jeg har el seint bruker den bli mellom CD 21-23 kommer til å gå tom for tester, da :p

Velkommen skal du være - aktiv prøver eller ei :) irriterende med tullende kropp! Håper den begynner å oppføre seg snart :happy:
Har tenkt helt feil, har (i følge BV appen) EL 9/5
Så oppdatert
mymelen - 32 - PP2 (ikke aktivt)- B3 - EL 9/5 - IKM 24/5

Da sklir jeg over fra uke 19 og hit! Ingen tegn til el og svakere test enn i går :( begynner å bli utålmodig! CD 18 i dag og når jeg har el seint bruker den bli mellom CD 21-23 kommer til å gå tom for tester, da :p
Jeg testa fra CD 11 til CD 25 forrige mnd, null tegn til EL, og null tegn til mens nå, så har bare hoppet over.. merkelig!!

Da har slimet meldt sinn ankomst og EL er på vei, men tviler på at det klaffer denne mnd. Er Høyre side som slipper nå og jeg mangler eggleder på den. Men venstre side kan suge opp egget så er litt sånn 50/50

Var på sjekk hos gyn i går (CD 11), siden vi er på vår 12 pp nå... :meh: Alt så fint ut, ingen cyster, eggposer på begge sider og livmorslimhinne på 4 mm. Han kunne ikke se noe som tydet på at jeg ikke skulle bli gravid. Så planen videre er å drøye det til over sommeren, og dersom det ikke har klaffet til da blir det sendt henvisning til videre utredning på fertilitetsklinikk.
Glemte å spørre ang om mannen burde sjekke sædkvaliteten nå eller om det kommer som en del av eventuelt utredning på fertilitetsklinikk, noen som vet? :anyone
Har både brukt eggløsningstester og tempet så vet ganske sikkert at vi har truffet blink på alle disse pp, men likevell ikke blitt gravid enda :( Vi har forresten ett barn fra før av som ble lagd før vi i det heletatt rakk å begynne å prøve. Sluttet på p-piller og fikk aldri mensen sist :sorry:

Back
Topp