vårlilleclark
Glad i forumet
@Itsgonnabe3 , kan du endre el på meg til idag? Ikm tror jeg kan stå som den er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Digg å være i dpo-landHer har egget sluppet, så nå ventes det bare på mannen for å få lagt inn noen ekstra aksjer
Vis vedlegget 355937
Klart det!@Itsgonnabe3 , kan du endre el på meg til idag? Ikm tror jeg kan stå som den er
Åå kjære deg! La det nå virkelig bli full klaff dette forsøketMelder meg inn her da jeg hadde uttak ev egg i dag.
Litjmora - 40 - PP? - B2 - EL 5/5 - 19/5
Rart å tenke på at man egentlig hadde termin på dagen man nå forventer mens
TakkÅå kjære deg! La det nå virkelig bli full klaff dette forsøket
Velkommen hit til ossSuprise18 - 29 - PP1 - B2 - EL 7/7 - IKM 22/5
Hei på deg, ja håper på en liten spire til deg på tampen av januarLeonore - 31 - PP1 - B2 - EL 05.05 - IKM 18.5
Oj! Spennende - godt å bikke forbi El fikk du negative tester i går?Hva tror dere? Den øverste der var på maks i 3 dager. Hadde ikke flere strips, så dette var det sterkeste den rakk å komme. Dette var 3. mai. Og i dag teller jeg at jeg er ca 1 dpo. Så regner EL ca den 4. mai. Ikke så nøye med en dag til eller fra. Nå er jeg spent på om vi klarte det....
Oh no! Jeg gikk av gammel vane rett på do i dag tidlig og kom på akkurat når jeg var ferdig at jeg skulle ta el-test satser på du får litt info utav å ta testen seinere enn vinduet likevel?Glemte monitoren i dag litt stress med 3 barn som skal ut døra, i tillegg til at jeg skulle på dagvakt. Testvinduet er fra 7-13, så da kan jeg ikke teste når jeg kommer hjem kommer uansett til å ta en test, å se hvordan strekene er sååå irriterende
Oh no! Jeg gikk av gammel vane rett på do i dag tidlig og kom på akkurat når jeg var ferdig at jeg skulle ta el-test satser på du får litt info utav å ta testen seinere enn vinduet likevel?
Tiden frem mot el er laaaaaang, haha.
Cd10 idag, forventer ikke stigning før cd14