IKM uke 20 og 21

Melder meg inn her da jeg hadde uttak ev egg i dag.
Litjmora - 40 - PP? - B2 - EL 5/5 - IKM 19/5
Rart å tenke på at man egentlig hadde termin på dagen man nå forventer mens :oops:

Last edited:
Melder meg inn her da jeg hadde uttak ev egg i dag.
Litjmora - 40 - PP? - B2 - EL 5/5 - 19/5
Rart å tenke på at man egentlig hadde termin på dagen man nå forventer mens :oops:
Åå kjære deg! La det nå virkelig bli full klaff dette forsøket :Heartred

Hva tror dere? Den øverste der var på maks i 3 dager. Hadde ikke flere strips, så dette var det sterkeste den rakk å komme. Dette var 3. mai. Og i dag teller jeg at jeg er ca 1 dpo. Så regner EL ca den 4. mai. Ikke så nøye med en dag til eller fra. Nå er jeg spent på om vi klarte det....

Vedlegg

• IMG_20210503_181259.jpg
    IMG_20210503_181259.jpg
    1,6 MB · Visninger: 65
Last edited:
Hva tror dere? Den øverste der var på maks i 3 dager. Hadde ikke flere strips, så dette var det sterkeste den rakk å komme. Dette var 3. mai. Og i dag teller jeg at jeg er ca 1 dpo. Så regner EL ca den 4. mai. Ikke så nøye med en dag til eller fra. Nå er jeg spent på om vi klarte det....
Oj! Spennende - godt å bikke forbi El :) fikk du negative tester i går?

Nå er jeg rimelig sikker på at EL er forbi :D spent på om krysset kommer om en eller to dager, men magefølelsen sier 1 dpo i dag :) i alle fall fornøyd med egeninnsatsen denne pp :D
AF6920C2-7FC2-40D9-A0B1-B6FCB9B35653.jpeg

Endelig positiv el-strimmeltest :woot: Tempen sank også litt, så nå håper jeg bare kroppen klarer å gjennomføre eggløsningen denne gangen:happy:

Glemte monitoren i dag:wideyed: litt stress med 3 barn som skal ut døra, i tillegg til at jeg skulle på dagvakt. Testvinduet er fra 7-13, så da kan jeg ikke teste når jeg kommer hjem:meh: kommer uansett til å ta en test, å se hvordan strekene er:happy: sååå irriterende

Glemte monitoren i dag:wideyed: litt stress med 3 barn som skal ut døra, i tillegg til at jeg skulle på dagvakt. Testvinduet er fra 7-13, så da kan jeg ikke teste når jeg kommer hjem:meh: kommer uansett til å ta en test, å se hvordan strekene er:happy: sååå irriterende
Oh no! Jeg gikk av gammel vane rett på do i dag tidlig og kom på akkurat når jeg var ferdig at jeg skulle ta el-test :p satser på du får litt info utav å ta testen seinere enn vinduet likevel? :)

Oh no! Jeg gikk av gammel vane rett på do i dag tidlig og kom på akkurat når jeg var ferdig at jeg skulle ta el-test :p satser på du får litt info utav å ta testen seinere enn vinduet likevel? :)

Haha, det er ikke så enkelt å huske alt, alltid:hilarious: jada, jeg ser jo om den er positiv, men jeg vet ikke hvordan den ser ut når jeg får høy. Noe jeg venter utolmodig på! Menmen, det er ikke sååå farlig da

Tror jeg er 1 DPO i dag har hatt EL smerter fra tirsdag til i går kveld.

Tiden frem mot el er laaaaaang, haha.
Cd10 idag, forventer ikke stigning før cd14:)

Tiden frem mot el er laaaaaang, haha.
Cd10 idag, forventer ikke stigning før cd14:)

Så enig! Tidligere har jeg ikke tenkt noe særlig på det, men vært utålmodig i dpo-land:wtf:. Denne gangen har det vært uutholdelig lang vei til eggløsning:bored: Blir spennende å se hvor langsomt dpo tiden går denne syklusen:wacky:

Back
Topp