IKM uke 20 og 21

Så enig! Tidligere har jeg ikke tenkt noe særlig på det, men vært utålmodig i dpo-land:wtf:. Denne gangen har det vært uutholdelig lang vei til eggløsning:bored: Blir spennende å se hvor langsomt dpo tiden går denne syklusen:wacky:

Ja! Samme her! Dpo-land har vært verst tidligere!
Blir dobbel waiting game denne syklusen.

Tiden frem mot el er laaaaaang, haha.
Cd10 idag, forventer ikke stigning før cd14:)
Så enig! Tidligere har jeg ikke tenkt noe særlig på det, men vært utålmodig i dpo-land:wtf:. Denne gangen har det vært uutholdelig lang vei til eggløsning:bored: Blir spennende å se hvor langsomt dpo tiden går denne syklusen:wacky:
Er 1 dpo og føles allerede som jeg har vært det en uke :shifty: hvordan skal jeg orke å gå helt til testing?

Altså, det er skikkelig bra at denne ikm-gruppen består av to uker, for her lar el seg vente på :( Testene mine hopper mellom 0,40 og 0,0 på score og jeg har ikke hatt antydning til el-slim. Etter beregningene skulle el ha kommet om to dager, men det blir forhåpentligvis neste uke. Forrige pp kom el på CD7 eller CD8, men denne gangen er kroppen en dust:wtf:

Altså, det er skikkelig bra at denne ikm-gruppen består av to uker, for her lar el seg vente på :( Testene mine hopper mellom 0,40 og 0,0 på score og jeg har ikke hatt antydning til el-slim. Etter beregningene skulle el ha kommet om to dager, men det blir forhåpentligvis neste uke. Forrige pp kom el på CD7 eller CD8, men denne gangen er kroppen en dust:wtf:

Hvilken syklusdag er du på nå da?:)
Cd7-8 er jo veldig tidlig, er det ikke?

Hvilken syklusdag er du på nå da?:)
Cd7-8 er jo veldig tidlig, er det ikke?
Nå er jeg på CD12, og får vanligvis EL på CD13, så én dag til beregnet EL, ikke to som jeg først skrev. Jo, forrige syklus kom ble TR avløst av el-slim og det var bare flaks at vi rakk å legge inn aksjer før det hele var over:bored: Håper virkelig ikke på mer tull! Etter MA i desember fikk jeg EL på CD99(!) og så på CD8 i påfølgende syklus. Her er det virkelig ingen mellomting:hilarious::dead:

Nå er jeg på CD12, og får vanligvis EL på CD13, så én dag til beregnet EL, ikke to som jeg først skrev. Jo, forrige syklus kom ble TR avløst av el-slim og det var bare flaks at vi rakk å legge inn aksjer før det hele var over:bored: Håper virkelig ikke på mer tull! Etter MA i desember fikk jeg EL på CD99(!) og så på CD8 i påfølgende syklus. Her er det virkelig ingen mellomting:hilarious::dead:

Omg! Cd99??? Stakkar deg<3

Da satser vi på du er helt gjennomsnittlig denne mnd med el på cd14!:)

Da ble det kryss! 3 dpo i dag (2 dpo iflg premom) :cool: waiting game is ON!

6A9A0886-2B57-482D-8779-A175290894D2.jpeg

Det ser ut til at jeg akkurat ikke hører til i denne gruppen, da gyn spådde eggløsning om ca. 10 dager :) Men det kan jo skje litt før, så jeg henger her enn så lenge :D

Slenger meg med etter å bare stalka her inne en stund. Første var IVF. Ble spontant gravid i barseltiden i fjor, endte i sa:(. Så prøver litt selv frem mot IVF igjen etter sommeren<3 Har ikke gitt hell hittil :hilarious:

Pissers - 29 - pp7 etter sa - B2 - EL 05/05 - ikm ca 20/5.

Til tros for positiv EL-test i dag, velger jeg å hoppe over prøvingen denne måneden. Kjenner at jeg trenger en liten pause :oops:

Lykke til alle sammen, gleder meg til å se en haug av positive gr.tester snart :):Heartred

Vedlegg

• 8E1B7510-9597-4206-A45B-D19D7A262FF1.jpeg
    8E1B7510-9597-4206-A45B-D19D7A262FF1.jpeg
    371,9 KB · Visninger: 64
Høy på monitor i dag:happy: testen ser nesten positiv ut, så ble litt irritert når den ikke slo ut på max:hilarious: men, EL er uansett rett rundt hjørnet nå:happy:

Det ble enda sterkere el-tester i dag:eek: Da håper jeg de snart går ned og holder seg nede:nailbiting: Må ut og kjøpe flere nå, brukt altfor mange tester denne syklusen:rolleyes:Screenshot_20210507-085902.jpg

Det ser ut til at jeg akkurat ikke hører til i denne gruppen, da gyn spådde eggløsning om ca. 10 dager :) Men det kan jo skje litt før, så jeg henger her enn så lenge :D
Jaaa heng med oss :D bare si fra om du vil på lista enn så lenge :)

Til tros for positiv EL-test i dag, velger jeg å hoppe over prøvingen denne måneden. Kjenner at jeg trenger en liten pause :oops:

Lykke til alle sammen, gleder meg til å se en haug av positive gr.tester snart :):Heartred
Off, du må ta vare på seg selv kjære deg! Håper det klaffer med en eneste gang du prøver igjen!!:Heartred

Slenger meg med etter å bare stalka her inne en stund. Første var IVF. Ble spontant gravid i barseltiden i fjor, endte i sa:(. Så prøver litt selv frem mot IVF igjen etter sommeren<3 Har ikke gitt hell hittil :hilarious:

Pissers - 29 - pp7 etter sa - B2 - EL 05/05 - ikm ca 20/5.
Velkommen hit til oss, Pissers :Heartred håper det klaffer på naturlig vis med en gang :)

Back
Topp