IKM uke 20 og 21

VELDIG forståelig, hver dag føles som en liten evighet når man venter på EL, og da hadde det jo vært så greit om EL bare kom bittelitt tidligere :rolleyes:

Har sett at du har hatt det tøft i det siste, krysser fingrene for at du denne pp får en spire som sitter hele veien frem til termin :Heartred

Åå, det var veldig fint sagt<3 ble helt rørt her eg sitter på jobb, haha. Tusen takk! Krysser alt for deg også!<3

Fikk positive EL-tester i går, og maksimal på monitor i dag:happy: jeg må flyttes litt på, men venter til ff setter kryss:happy: blir godt å være ferdig med El, jeg hater ventinga. Både på den, og dagene før mensen.

Her kommer mer utflodmas fra meg, haha. Gått over til vått/vann nå, så om syklusen er som den skal vil slimet dukke opp de neste dagene, woop!

Uhm, tmi: men farget utflod. What? Kvifor?

Var en dæsj hvit utflod i trusen idag(sorry for detaljer), og som en annen galning i tiden før el måtte jeg jo kjenne på konsistensen. Det var ikke som el-slim, men lotion/kremet. Ingen lukt. Men når jeg da skulle tørke det vekk fra fingre og truse oppdaget jeg at det var farge i!? Typ lyslys brun/rosa. Andre som har opplevd dette i tiden før el? Orker ikke syklustull, kjenner jeg. Er cd11 idag.
Det sies at man er ekstra fertil om man har litt blod i utfloden rundt el ;)

3 dpo og venter på at søndagen skal komme med (forhåpentligvis) gode nyheter om mine 5 embryoer som ligger i varmeskapet på labben og koser seg. Om alt er bra så er jeg i teorien gravid på mandag/tirsdag :rolleyes: Hater denne ventingen :wtf:

Det sies at man er ekstra fertil om man har litt blod i utfloden rundt el ;)

Hallois! Jaa, hadde faktisk antydning til blod i slimet den gangen det klaffet i februar, men vet ikke om dette er det samme for dette var ikke slim og heller ikke kommet positiv el-test:grumpy: Men, er våtere utflod idag og satser på det berømte slimet nærmer seg og at testene snart stiger!:pompus:

Last edited:
3 dpo og venter på at søndagen skal komme med (forhåpentligvis) gode nyheter om mine 5 embryoer som ligger i varmeskapet på labben og koser seg. Om alt er bra så er jeg i teorien gravid på mandag/tirsdag :rolleyes: Hater denne ventingen :wtf:

Krysser alt!

Ser for meg embryoene med en kopp kakao og et teppe rundt seg der i varmen:hilarious:<3

Ingmarg - 29 - PP41 - B1 - EL 06.05 - IKM 20.05
Da ble det positiv test 6., og negativ igjen 7., så regner med el var 7. og IKM 21.05! Blodspor i el-slimet og aksjer lagt inn, så håper det går veien! Nå er hvilepulsen gått opp igjen så ganske sikker på at egget slapp!

Da ble det positiv test 6., og negativ igjen 7., så regner med el var 7. og IKM 21.05! Blodspor i el-slimet og aksjer lagt inn, så håper det går veien! Nå er hvilepulsen gått opp igjen så ganske sikker på at egget slapp!

Krysser alt!

Jeg nyter faktisk dagene med mensen og før nær eggløsningsdag. Da kan jeg bare være avslappet og ikke tenke på testing, symptomer, babylaging og temping. Er nå på cd5, og hele seks dager til jeg tar første EL-test. Skal ikke teste etter hcg før 11dpo denne gangen, ei heller tempe. Misforstå meg rett, jeg vil jo bli gravid, men har fått litt nok av alt stresset fra første pp :hilarious: Håper PP2 blir chill og uten falske symptomer ❤️

Jeg nyter faktisk dagene med mensen og før nær eggløsningsdag. Da kan jeg bare være avslappet og ikke tenke på testing, symptomer, babylaging og temping. Er nå på cd5, og hele seks dager til jeg tar første EL-test. Skal ikke teste etter hcg før 11dpo denne gangen, ei heller tempe. Misforstå meg rett, jeg vil jo bli gravid, men har fått litt nok av alt stresset fra første pp :hilarious: Håper PP2 blir chill og uten falske symptomer ❤️
Helt enig! Føler meg mer avslappet nå i PP2 (en så lenge:p) La så sinnsykt mye press på første at jeg ikke en gang fikk eggløsning. Så nå gjelder det å chille i denne omgang:happy:

Sliten.no. For en lørdag :dead:
Bursdag og familieselskap, kombinert med en tur på jobb og en handlerunde for morfar er ikke for pyser.
Hvis det fortsetter sånn framover kommer vi ikke til å orker legge in aksjer på lenge.
er bare på cd8 ennå, og ikke noe elslim ennå. Det er ganske flaks for jeg vil bare sove framover

Jeg er CD 16 idag og fremdeles ingen eggløsning her. Mener jeg så antydning til litt EL-slim i går så jeg håper den er på vei snart.. :p selv om jeg ikke har veldig mye troa denne pp heller..
Vi begynner å nærme oss 1 helt år med prøving nå, ingen positive tester på dette året bortsett fra 1 mulig kjemisk der jeg fikk svakt positivt veldig tidlig (7 dpo) og mensen dukket opp 8 dpo så vet ikke om det kan telles med engang...

Ingen tempøkning i dag :bored: Det vil si at temp og el-tester ikke er enige om eggløsning:meh: Hva skal man stole på da? Temp sier 5dpo og eggløsningstest sier 1dpo.

Hvordan går det med dere, jenter? :Heartred Jeg er 4-5 dpo og jobber intenst med å ikke prøve å finne symptomer nå :angelic: egget har vel ikke kunnet ha festet seg en gang så det er vel bare å roe ned på det en stund til.

har så skikkelig god magefølelse denne gangen! Har testa for el for første gang og har virkelig lagt inn en innsats på aksjefronten som er beste så langt denne prøvingen som har vart i 8 mnd :angelic: fallhøyden er derfor enorm. Så tror jeg kommer til å bli skikkelig lei meg denne gangen om det ikke går. Hvis det ikke går nå, hvordan skal det noen gang gå da, liksom :rolleyes: men men! Fasit kommer kanskje på første testedag om akkurat 1 uke :nailbiting:

Hvordan går det med dere, jenter? :Heartred Jeg er 4-5 dpo og jobber intenst med å ikke prøve å finne symptomer nå :angelic: egget har vel ikke kunnet ha festet seg en gang så det er vel bare å roe ned på det en stund til.

har så skikkelig god magefølelse denne gangen! Har testa for el for første gang og har virkelig lagt inn en innsats på aksjefronten som er beste så langt denne prøvingen som har vart i 8 mnd :angelic: fallhøyden er derfor enorm. Så tror jeg kommer til å bli skikkelig lei meg denne gangen om det ikke går. Hvis det ikke går nå, hvordan skal det noen gang gå da, liksom :rolleyes: men men! Fasit kommer kanskje på første testedag om akkurat 1 uke :nailbiting:
CD11 og venter på EL:dance018
Blir spennende å følge med her fremover:woot:

Cd10 idag og venter på el jeg også.
Når jeg sammenligner denne tempen med forrige tipper jeg at el er litt seinere denne måneden.
Ingen elslim eller øm eggstokk eller livmor ennå.
3B3AFE87-9164-40A9-A278-C77C74FB4ABB.jpeg

Venter på el... cd13 nå, ingen slim, ingen positiv test. Den BØR bli positiv i morgen.

Her bruker jeg faktisk ikke så mye tanker og oppmerksomhet på det, til en forandring. Veldig deilig å holde på med flytting midt i eggløsninga. Vi har knapt tid til å kaste oss i høyet, men det har vi fått til annen hver dag, innimellom i halvsøvne. Haha. Akkurat nå er jeg vel 3-5 dpo, ikke helt sikker faktisk. Er fortsatt ganske slimbløt der nede og livmortappen kjentes fortsatt litt åpen ut i går, så jeg vet ikke, jeg. Håper håper!

Her har vi snart prøvd i ett år og testet ved hver pp. PP6 nå da... Så det trenger ikke å gå, enn hvor mye man legger opp til det :/ Så ikke gi opp håpet, om det ikke går, selv du har lagt inn aksjer som aldri før! Krysser fingrene for oss!!

Back
Topp