IKM uke 20 og 21

Ja det virker lenge. Krysset flyttet seg etter noen endrede innstillinger da. Så nå er ikke spriket så stort. Men aner fortsatt ikke hva som er riktig :p

Samme her, aner virkelig ikke :facepalm: FF tippet først EL på dag 12, men endret nå til dag 17, og jeg tror dag 14-15 o_O vi får vente i spenning.. :oops:

6/7 dpo, og kribler etter å teste :happy: Skal prøve å holde meg til 11/12 dpo.... hva er deres teste-plan?:hilarious:

Spennende! Min plan er også å vente til 12 dpo, problemet er at jeg ikke blir helt klok på når EL var :p Er et sted mellom 4 og 6 dpo tror jeg. Håper jeg klarer vente med å teste til lørdag :nailbiting: Lykke til med å holde deg du også :hilarious:

Slenger meg med her jeg også :D Lenge siden jeg var på forumet nå, men var fint å ha damene her inne da lillegutt var "in the making i 2016/17 :)
Nettemor93 - 28år - PP2 - B2 - EL 09/5 - IKM 23/5
Velkommen skal du være! Spennende med søskenprøving :) tok det lang tid da dere prøvde med storebror?

Velkommen skal du være! Spennende med søskenprøving :) tok det lang tid da dere prøvde med storebror?
Takk for det! Neida, han satt på PP2, så har troa på at nestemann skal skje like smertefritt også :D Blir så opphengt i denne prøvinga at det nok er best for alle at det ikke tar for lang tid :p

Takk for det! Neida, han satt på PP2, så har troa på at nestemann skal skje like smertefritt også :D Blir så opphengt i denne prøvinga at det nok er best for alle at det ikke tar for lang tid :p
Så bra! Satser på at den sitter like fort nå ;)

Ser ut til at EL var i går (CD 13)....selv om jeg bestandig har EL på CD 15 eller 16 :confused:
Vi har ikke gjort en tilfredsstillende innsats til nå, føler jeg :inpain:
Jeg kommer til å teste for EL i 2-3 dager til o_O

Vedlegg

• D2ACA67E-AC85-4D81-94F4-47F9237B096A.png
    D2ACA67E-AC85-4D81-94F4-47F9237B096A.png
    1,2 MB · Visninger: 58
Samme her, aner virkelig ikke :facepalm: FF tippet først EL på dag 12, men endret nå til dag 17, og jeg tror dag 14-15 o_O vi får vente i spenning.. :oops:

Ja, ikke så lett som jeg så for meg dette med temping. Trodde det skulle gjøre det enklere :facepalm: Det er første mnd jeg temper. Så nå er jeg enten 6, 4 eller 2 dpo :hilarious: Har vel mest tro på den siste. Tiden vil vise :rolleyes:

Ser ut til at EL var i går (CD 13)....selv om jeg bestandig har EL på CD 15 eller 16 :confused:
Vi har ikke gjort en tilfredsstillende innsats til nå, føler jeg :inpain:
Jeg kommer til å teste for EL i 2-3 dager til o_O
Krysser fingrene for at innsatsen holder :) Tenker du at det var for lenge mellom forrige sengevals og positiv el-test?

Klikker. Cd13 idag. Fortsatt ingen slim eller positiv test.
Når det klaffet i februar kom slimet på dag 12 og 13 og positiv el-test 14, 15 og 16(og negativ igjen 16). Vet man ikke skal sammenligne sykluser, men baaaaaah. Har aldri hatt syklus lengre enn 29 dager, så er begrenset hvor lenge el kan la vente på seg, med mindre MAen nettopp har køddet til alt(selvom det hadde vært litt rart ettersom første mens kom på dagen 28 etter cytotec). Emo. Lei. Og har hatt en heftig jobbhelg. Sånn. Ferdig med sytingen. For now
Vi er i nøyaktig samme situajon, så fint at du tok sytingen denne gangen. Jeg kommer tilbake i morgen for å ta en syterunde for oss da.

CD11
Jeg har fått antydning til øm livmor og hadde syklusens første elslim i går. El-testene får minimalt med utslag ennå, så det er ikke godt å si når det blir el her.

Samboer har begynt å bekymre seg for at han har fått dårligere sædkvalitet av de antidepressive han har gått på de siste årene, og skal ringe legen idag og få en prat. Han vil også teste det for å vite.
Jeg har prøvd å si at det er normalt å prøve i et års tid eller lenger, vi har bare hatt noen få måneder på oss ennå :confused013

CD16 her og ingen tegn til EL ennå:wacky: Satser på at den kommer ganske snart! Så er vi klare :D:Heartred Uansett, er hjelp å få hos gyn den 2.juni om det ikke klaffet denne gangen:Heartred

Hvordan regner dere dpo når egget slapp natt til cd14? :p Egget har normaltsett sluppet på dagen til meg men ikke denne gangen :bored: for ff sier 4dpo idag og premom sier 5dpo

Damer, noen av dere som har erfaring med akupunktur i forbindelse med infertilitet? Jeg har bestilt meg time til akupunktur i morgen for å se om det kan hjelpe på ustabile sykluser og for å få i gang EL. Håper virkelig dette hjelper!:smiley-angelic001

Ingen erfaring i forbindelse med fertilitet, men jeg tok akupunktur i forbindelse med fødsel. Ble sinnsykt avslappet og jeg merket at kroppen/livmora jobbet godt etterpå. fødselen startet noen dager etter så jeg har troa på at det kan funke xsmile9

Advokato - 28 - PP8? - B2 - EL 07.05 - IKM 18.05

Detter litt ut av tellinga, tror det er PP8 :hilarious: Nuller dere ut etter kjemisk eller SA?

Ja, ikke så lett som jeg så for meg dette med temping. Trodde det skulle gjøre det enklere :facepalm: Det er første mnd jeg temper. Så nå er jeg enten 6, 4 eller 2 dpo :hilarious: Har vel mest tro på den siste. Tiden vil vise :rolleyes:

Hehe, om det er noen trøst så er det noen mnd som er enklere enn andre med temping, jeg har hatt et par mnd der det har vært soleklart når EL var pga temperaturen :shy:

Back
Topp