Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det virker lenge. Krysset flyttet seg etter noen endrede innstillinger da. Så nå er ikke spriket så stort. Men aner fortsatt ikke hva som er riktig
6/7 dpo, og kribler etter å teste Skal prøve å holde meg til 11/12 dpo.... hva er deres teste-plan?
Velkommen skal du være! Spennende med søskenprøving tok det lang tid da dere prøvde med storebror?Slenger meg med her jeg også Lenge siden jeg var på forumet nå, men var fint å ha damene her inne da lillegutt var "in the making i 2016/17
Nettemor93 - 28år - PP2 - B2 - EL 09/5 - IKM 23/5
Samme som deg! 4/5 dpo og skal teste på søndag 11/12 dpo6/7 dpo, og kribler etter å teste Skal prøve å holde meg til 11/12 dpo.... hva er deres teste-plan?
Takk for det! Neida, han satt på PP2, så har troa på at nestemann skal skje like smertefritt også Blir så opphengt i denne prøvinga at det nok er best for alle at det ikke tar for lang tidVelkommen skal du være! Spennende med søskenprøving tok det lang tid da dere prøvde med storebror?
Så bra! Satser på at den sitter like fort nåTakk for det! Neida, han satt på PP2, så har troa på at nestemann skal skje like smertefritt også Blir så opphengt i denne prøvinga at det nok er best for alle at det ikke tar for lang tid
Fikk endelig fast smiley i idag er jeg dpo 1 imorgen da?
Samme her, aner virkelig ikke FF tippet først EL på dag 12, men endret nå til dag 17, og jeg tror dag 14-15 vi får vente i spenning..
Krysser fingrene for at innsatsen holder Tenker du at det var for lenge mellom forrige sengevals og positiv el-test?Ser ut til at EL var i går (CD 13)....selv om jeg bestandig har EL på CD 15 eller 16
Vi har ikke gjort en tilfredsstillende innsats til nå, føler jeg
Jeg kommer til å teste for EL i 2-3 dager til
Vi er i nøyaktig samme situajon, så fint at du tok sytingen denne gangen. Jeg kommer tilbake i morgen for å ta en syterunde for oss da.Klikker. Cd13 idag. Fortsatt ingen slim eller positiv test.
Når det klaffet i februar kom slimet på dag 12 og 13 og positiv el-test 14, 15 og 16(og negativ igjen 16). Vet man ikke skal sammenligne sykluser, men baaaaaah. Har aldri hatt syklus lengre enn 29 dager, så er begrenset hvor lenge el kan la vente på seg, med mindre MAen nettopp har køddet til alt(selvom det hadde vært litt rart ettersom første mens kom på dagen 28 etter cytotec). Emo. Lei. Og har hatt en heftig jobbhelg. Sånn. Ferdig med sytingen. For now
Cd 14 er 0 dpo, cd 15 er 1 dpoHvordan regner dere dpo når egget slapp natt til cd14? Egget har normaltsett sluppet på dagen til meg men ikke denne gangen for ff sier 4dpo idag og premom sier 5dpo
Damer, noen av dere som har erfaring med akupunktur i forbindelse med infertilitet? Jeg har bestilt meg time til akupunktur i morgen for å se om det kan hjelpe på ustabile sykluser og for å få i gang EL. Håper virkelig dette hjelper!
Advokato - 28 - PP8? - B2 - EL 07.05 - IKM 18.05
Detter litt ut av tellinga, tror det er PP8 Nuller dere ut etter kjemisk eller SA?
Ja, ikke så lett som jeg så for meg dette med temping. Trodde det skulle gjøre det enklere Det er første mnd jeg temper. Så nå er jeg enten 6, 4 eller 2 dpo Har vel mest tro på den siste. Tiden vil vise