IKM uke 20 og 21

Krysser fingrene for at innsatsen holder :) Tenker du at det var for lenge mellom forrige sengevals og positiv el-test?

Nei, vi hadde sex hver dag, utenom én dag. Men utløsningene har vært på vei ut eller halvveis inne og halvveis utenfor skjeden :banghead: Også har jeg reist meg opp/gått på do rett etter sex, og følt at alt har rent ut. Et under om noe har blitt igjen inni der - tenker på tyngdekraften :hilarious:

Nei, vi hadde sex hver dag, utenom én dag. Men utløsningene har vært på vei ut eller halvveis inne og halvveis utenfor skjeden :banghead: Også har jeg reist meg opp/gått på do rett etter sex, og følt at alt har rent ut. Et under om noe har blitt igjen inni der - tenker på tyngdekraften :hilarious:
Hvis damer klarer å bli gravid når det hoppes av i svingen, er du godt dekket! Jeg pleier også å gå på do rett etterpå, men har likevel blitt gravid to ganger det siste året. Krysser fingrene for deg!

Skyt meg.

Vedlegg

• 7F6E7726-6E3F-4E50-B9DF-DAF340776074.png
    7F6E7726-6E3F-4E50-B9DF-DAF340776074.png
    1,1 MB · Visninger: 93
Advokato - 28 - PP8? - B2 - EL 07.05 - IKM 18.05

Detter litt ut av tellinga, tror det er PP8 :hilarious: Nuller dere ut etter kjemisk eller SA?
Jeg har ikke gjort det, bare fortsatt tellingen der jeg slapp.

Okei, tmi. Sorry.

Etter aksjelegging i sted kom noe ut sammen med sæden. Så ut som brunlig el-slim. Kunne strekkes og skilte seg fra sæden. Mener å huske slimet kommer før el og at det også var tilfellet sist pp, men el-testen er jo fortsatt negativ. Satser på den blir positiv i kveld/morgen da? Innspill?

Okei, tmi. Sorry.

Etter aksjelegging i sted kom noe ut sammen med sæden. Så ut som brunlig el-slim. Kunne strekkes og skilte seg fra sæden. Mener å huske slimet kommer før el og at det også var tilfellet sist pp, men el-testen er jo fortsatt negativ. Satser på den blir positiv i kveld/morgen da? Innspill?
Jeg har el-slim i dagevis før el-testene blir positive.
Jeg har noen ganger sett at jeg får ut noe ekstra seigt som egentlig minner meg litt om en mini-slimpropp. Det kan skje både før eggløsning og før mens. Tror det er et tegn på at døra er åpen helt inn der nede :)

Okei, tmi. Sorry.

Jeg pleier å få slim i opptil 6 dager før EL. Gøy at det endelig er noe action på gang :D

Jeg er øm i hele livmorområdet og oppblåst i dag. Er det progesteron som gir dette etter eggløsning?

Jeg pleier å få slim i opptil 6 dager før EL. Gøy at det endelig er noe action på gang :D

Støtter den! Selv om EL ofte er på CD 15 eller 16, pleier jeg å få el-slim fra CD 9 eller 10. Og noe som ligner 1-2 dager før forventet mens. Sikkert tegn på at det ikke klaffet. Intens googling har fortalt meg at det er en ekstra økning i østrogen før mensen setter i gang, påstår noen. Har stemt så langt for min del, for har ikke blitt gravid etter at jeg la merke til dette... Noen ganger blir man ikke klokere av å vite mer :oops:

De finner nok veien dit de skal. Er jo gjerne en grei fart de har :p Men skader jo ikke å ligge litt flatt ut etterpå, heller.

Håper det klaffet for deg!

Da er embryoet på plass i livmora :) Nå er det bare å krysse det som krysses kan for at det klamrer seg fast til januar :Heartred

Jeg er øm i hele livmorområdet og oppblåst i dag. Er det progesteron som gir dette etter eggløsning?
Jeg pleier å ha øm livmor og gjerne venstre eggstokk også i ca 4 dager.
Sist syklus varte det en dag lenger etter at jeg fikk positiv el-test, så hos meg tror jeg det gir seg når el har vært.

Er så glad denne gruppa har lært meg å teste jevnlig for EL- aldri fått så sterk før for har alltid bare testet om morgenen. Nå ble jeg glad etter tullete syklus forrige PP! Blir spennende å se når den er neg igjen.

Vedlegg

• 7BEB8890-73CE-4084-BD04-74CBF61F1F5A.png
    7BEB8890-73CE-4084-BD04-74CBF61F1F5A.png
    1,7 MB · Visninger: 71
Jeg pleier å ha øm livmor og gjerne venstre eggstokk også i ca 4 dager.
Sist syklus varte det en dag lenger etter at jeg fikk positiv el-test, så hos meg tror jeg det gir seg når el har vært.

Mener du at du har sånn under/før eggløsning? Jeg er sannsynligvis i dpo land så derfor jeg tenkte på progesteron.:bookworm:
Det er ikke sånn litt stikkende ensidig smerte som jeg kan få under eggløsning, men mer generelt øm i området og merker buksa godt :p

Back
Topp