IKM uke 20 og 21

Med tanke på at jeg har hatt EL fra siden uten eggleder så hadde jeg nesten litt mensen smerter i går og føler meg øm i dag. Kanskje egget ble sugd opp av venstre side. Er det ikke litt typisk å bli gravid mnd man prøver og unngå :P

Da sank tempen i dag nok til at ff tok bort eggløsningen etter FAM-innstillingen:( Skjønner ingenting. Den advanced innstillingen mener jeg er 7 dpo. Har liten tro på den. Forbanna drittkropp:shifty:
Husk at FF ikke er allmektig. Den er et dataprogram og er drevet av algoritmer. Den kjenner ikke kroppen din personlig og kan ta feil.

I mars flyttet den min el fra cd13 da jeg er så sikker som jeg kan være på at el var, til cd17 da kroppen var blitt helt stille som i ikke noe sexlyst til helt feil tider på dagen, ingen hoven livmor/eggstokk, ikke noe elslim. Alt det jeg lister opp nå hadde jeg til cd14.

Endelig fikk jeg peak i dag og for første gang:excited001

Vedlegg

• E328705B-2FD5-4E4F-A684-9268778CC067.jpeg
    E328705B-2FD5-4E4F-A684-9268778CC067.jpeg
    86,2 KB · Visninger: 69
CD12 og venter på el..
Tempen steg idag istedet for å synke som jeg trodde den ville. Kanskje den synker i morgen heller? Gårsdagens eltester hadde knapt noen strek i det hele tart.
Kjempeøm livmor idag, og samboer var så opptatt med noe hobbygreier i går at han kom og la seg timevis etter meg. Så ingen aksjer lagt inn i natt..
Krysser fingrene for at det blir noe på meg ikveld heller.
Bestillingen min med babyklister ser ut til å komme i tide til el i det minste :)

Sånn ellers har fri på torsdag(Himmelspretten) kommet overraskende på meg som alltid. Bunaden er ikke klar til bruk ennå, og vet ikke helt om jeg skal gidde heller. Får se om jeg får tid. Jobb først av alt :)

Last edited:
AB6F65D0-960D-4F8A-9494-DF76531AFEB1.jpeg

7 dpo i dag! Sprøtt å tenke på at det går an å få positiv graviditetstest teoretisk sett, dersom man er gravid :rolleyes:

3D78D330-2A07-4462-92BF-9BAA5C2A47C9.png
866DE15C-849B-4215-85D6-AE61D15FA9CD.png
Vel, da hadde jeg EL for to dager siden....lurer på om blodfortynnende piller kan gjøre at EL kommer to-tre dager før normalen?!?

Dette er første PP jeg tester ut temping. Noen som vet hva den B’n på CD 13 målingen, står for????

Husk at FF ikke er allmektig. Den er et dataprogram og er drevet av algoritmer. Den kjenner ikke kroppen din personlig og kan ta feil.

I mars flyttet den min el fra cd13 da jeg er så sikker som jeg kan være på at el var, til cd17 da kroppen var blitt helt stille som i ikke noe sexlyst til helt feil tider på dagen, ingen hoven livmor/eggstokk, ikke noe elslim. Alt det jeg lister opp nå hadde jeg til cd14.

Sant det :happy:
Det er ingen av mine 4apper som er enige nå, og alle symptomer er fullstendig kaos denne syklusen. Skjønner ingenting og hører jo at bbt skal være beste metoden for å finne ut om man har hatt eggløsning. Blir så frustrert :shifty:

Sant det :happy:
Det er ingen av mine 4apper som er enige nå, og alle symptomer er fullstendig kaos denne syklusen. Skjønner ingenting og hører jo at bbt skal være beste metoden for å finne ut om man har hatt eggløsning. Blir så frustrert :shifty:
4 apper? Jeg blir stressa av 2 jeg :bag:

Hos meg har premom stort sett rett, mens FF insisterer på å basere seg på den aller første syklusen jeg tempet som hadde uvanlig sein el og veldig kort lutealfase :rolleyes:

Aprilmama - 26 - PP 1/2(Sluttet på ppiller forrige måned, men er ikke før nå vi går inn for å prøve) - B2 EL 14-16 - IKM 29-1

Sniker meg inn her. Litt tullete syklus etter pillestopp så litt usikker på riktig Ikm, men kjennes ut som el er rett rundt hjørne nå:angelic:

4 apper? Jeg blir stressa av 2 jeg :bag:

Hos meg har premom stort sett rett, mens FF insisterer på å basere seg på den aller første syklusen jeg tempet som hadde uvanlig sein el og veldig kort lutealfase :rolleyes:

Hehe, jada. Skal ikke være tvil :hilarious:

Det begynte med Clue ved første barn i 2018. Lasta ned premom i høst for prøvingen før graviditet/MA for den kunne lese tester. FF denne syklusen for å tempe. Så Kindara for litt siden fordi jeg så et bilde av en app som viste sannsynlighet for å "treffe". Det var ikke Kindara, men den ble likevel liggende på tlf:hilarious::hilarious:

Gratulerer med dagen til meg. Not.

Vedlegg

• 4427CF0B-45E0-4912-A818-7C4FFF60AE68.png
    4427CF0B-45E0-4912-A818-7C4FFF60AE68.png
    1,1 MB · Visninger: 79
Hahaha, ikke sant. Jeg har vært så nær ved å ta test to ganger i ettermiddag. Men så har jeg skynda meg å sette meg på do og tisse, og da er det liksom for sent. Hvis jeg får flere tydelige symptomer, så er det mulig jeg tar en test, men jeg venter nok i fem dager til, så slipper jeg å bruke dem opp på tull.
Hehe, smart å sette seg ned på do fort for å unngå testing:hilarious::hilarious: Men, lykke til - om du klarer å vente hele FEM dager til :wideyed::p

Bare cd15 enda... Jeg hadde svak helt til det kaboom kom på dag 17. :) Tidligere en gang kom det ikke før dag 20.

Ok, takk:)
Murrer på venstresiden nå. Håper, håper. Den gang det klaffet ble testen positiv cd14 og 15. Er så styrete med aksjeleggingsplanøegging også ettersom perioden blir forlenget. Vi jobber turnus begge to så er et helsikes styr.

Uæ!! Antar jeg er 6 dpo og nå fikk jeg rosa på papiret!!! Nei, nå steg forventningene i heimen her :woot: Har laget avtale med meg selv om å ikke teste før til helgen, men nå får jeg se om jeg klarer å holde meg :rolleyes:

Back
Topp