Å så fantastisk gratulererDa er embryoet på plass i livmora Nå er det bare å krysse det som krysses kan for at det klamrer seg fast til januar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så fantastisk gratulererDa er embryoet på plass i livmora Nå er det bare å krysse det som krysses kan for at det klamrer seg fast til januar
Husk at FF ikke er allmektig. Den er et dataprogram og er drevet av algoritmer. Den kjenner ikke kroppen din personlig og kan ta feil.Da sank tempen i dag nok til at ff tok bort eggløsningen etter FAM-innstillingen Skjønner ingenting. Den advanced innstillingen mener jeg er 7 dpo. Har liten tro på den. Forbanna drittkropp
Husk at FF ikke er allmektig. Den er et dataprogram og er drevet av algoritmer. Den kjenner ikke kroppen din personlig og kan ta feil.
I mars flyttet den min el fra cd13 da jeg er så sikker som jeg kan være på at el var, til cd17 da kroppen var blitt helt stille som i ikke noe sexlyst til helt feil tider på dagen, ingen hoven livmor/eggstokk, ikke noe elslim. Alt det jeg lister opp nå hadde jeg til cd14.
4 apper? Jeg blir stressa av 2 jegSant det
Det er ingen av mine 4apper som er enige nå, og alle symptomer er fullstendig kaos denne syklusen. Skjønner ingenting og hører jo at bbt skal være beste metoden for å finne ut om man har hatt eggløsning. Blir så frustrert
4 apper? Jeg blir stressa av 2 jeg
Hos meg har premom stort sett rett, mens FF insisterer på å basere seg på den aller første syklusen jeg tempet som hadde uvanlig sein el og veldig kort lutealfase
Gud, så frustrerendeGratulerer med dagen til meg. Not.
Hehe, smart å sette seg ned på do fort for å unngå testing Men, lykke til - om du klarer å vente hele FEM dager tilHahaha, ikke sant. Jeg har vært så nær ved å ta test to ganger i ettermiddag. Men så har jeg skynda meg å sette meg på do og tisse, og da er det liksom for sent. Hvis jeg får flere tydelige symptomer, så er det mulig jeg tar en test, men jeg venter nok i fem dager til, så slipper jeg å bruke dem opp på tull.
Satser på at du får sterk strek snart! håpet er ikke helt ute endaGratulerer med dagen til meg. Not.
Håper el får litt fart på seg snartGratulerer med dagen til meg. Not.
Bare cd15 enda... Jeg hadde svak helt til det kaboom kom på dag 17. Tidligere en gang kom det ikke før dag 20.Gratulerer med dagen til meg. Not.
Bare cd15 enda... Jeg hadde svak helt til det kaboom kom på dag 17. Tidligere en gang kom det ikke før dag 20.