IKM uke 20 og 21

Uæ!! Antar jeg er 6 dpo og nå fikk jeg rosa på papiret!!! Nei, nå steg forventningene i heimen her :woot: Har laget avtale med meg selv om å ikke teste før til helgen, men nå får jeg se om jeg klarer å holde meg :rolleyes:
Så spennede :)
Husk at det tar ca 48 timer før hcg vises i blodet, så om du klarer å vente til 8 dpo så er det større sjans for å få utslag.

410482F2-710B-4CD7-855C-C867EA440ABA.jpeg

Dagens 3. el-test er den sterkeste jeg har fått noen gang :)

Last edited:
Så spennede :)
Husk at det tar ca 48 timer før hcg vises i blodet, så om du klarer å vente til 8 dpo så er det større sjans for å få utslag.

Ah, så fint å vite!!;)

Ja, altså, jeg synes 8dpo kan være i tidligste laget for testing også, jeg da. Orker ikke å påføre meg det stresset med å tyde de skyggene eller blendahvite tester haha, i motsetning til mange her inne :p

Og sist fikk jeg negativ 11dpo, men positiv 13dpo! Så tenker jeg skal klare å vente til minst lørdag :angelic::p

Nå skjønner jeg ingen ting... :meh:

Tidligere idag stoppet all blødning opp og ingen antydning til noe rosa eller blod på papiret. Så senere nå ikveld kom det litt blod igjen med slim.. :eek: Den kommer og går liksom, så vet ikke hva jeg vil tro enda. Fortsatt ikke noe positiv el-test. Prøvde også en g-test, den var blank som forventet. CD17 idag og hva kan det være da?o_O

Noen som har brukt eltester i dpo land? Mine øker i styrke. 2 dpo helt blank, fra nederst på bilde 4 dpo, 5 dpo og 6 dpo
Vis vedlegget 356321
Siden vi hele tiden har lh i kroppen så ser jeg ikke at det skal være nyttig. El tester slår ofte ut kjempepositiv dagene rundt mensen.
I tillegg så fester jo ikke egget seg før 5-6 dpo når det har kommet frem til livmoren og klekket. Deretter tar det ca 48 timer før hcg kan vises nok i blodet til å gi utslag.
Men arti eksperiment om du fortsetter ;)

Nå skjønner jeg ingen ting... :meh:

Tidligere idag stoppet all blødning opp og ingen antydning til noe rosa eller blod på papiret. Så senere nå ikveld kom det litt blod igjen med slim.. :eek: Den kommer og går liksom, så vet ikke hva jeg vil tro enda. Fortsatt ikke noe positiv el-test. Prøvde også en g-test, den var blank som forventet. CD17 idag og hva kan det være da?o_O

Oi, hva kan det vøre? Kroppen gjør seg klar til superel? Haha

Oi, hva kan det vøre? Kroppen gjør seg klar til superel? Haha
Mulig! :hilarious: Men begynner å tvile, skal ikke være så mye blod:eek: Det er kjipt, for da vet jeg ikke om det er mensen eller el på vei akkurat nå! Jaja, får se an noen dager :wtf:

Uæ!! Antar jeg er 6 dpo og nå fikk jeg rosa på papiret!!! Nei, nå steg forventningene i heimen her :woot: Har laget avtale med meg selv om å ikke teste før til helgen, men nå får jeg se om jeg klarer å holde meg :rolleyes:
6 dpo her også, og har også avtale med meg selv om å vente til tidligst lørdag. Startet med stikkinger i går, som fortsatt har vært litt nå og da i dag.

Ok, takk:)
Murrer på venstresiden nå. Håper, håper. Den gang det klaffet ble testen positiv cd14 og 15. Er så styrete med aksjeleggingsplanøegging også ettersom perioden blir forlenget. Vi jobber turnus begge to så er et helsikes styr.
Huff, ja, det er ikke alltid like lett å få det til. Her hadde jeg eggløsning når jeg var syk og vi holdt på å pakke ned til flytting. Passa dårlig...

Berlioz - 31år - PP1 - B2 - EL 10/5 - IKM 24.05.21 :Heartred

Aprilmama - 26 - PP 1/2(Sluttet på ppiller forrige måned, men er ikke før nå vi går inn for å prøve) - B2 EL 14-16 - IKM 29-1
Sniker meg inn her. Litt tullete syklus etter pillestopp så litt usikker på riktig Ikm, men kjennes ut som el er rett rundt hjørne nå:angelic:
Velkommen skal du være :Heartred

Jeg blir ikke klok.. fikk fast smiley på el-test søndag kveld. Den viser smileyen i 48 timer på skjermen. Idag har det gått over 48 timer og da tok jeg en for moroskyld istad og da kom fast smiley igjen. Har jeg forstått det riktig da at egget ikke har sluppet? Burde det ikke vært 0 eller blinkende smiley om egget hadde løsnet? :banghead:

:pompus:Når regner man 1 DPO etter peak på Premom? Når den er på low igjen eller dagen etter høyeste verdi? Ikke brukt før så litt rookie

:pompus:Når regner man 1 DPO etter peak på Premom? Når den er på low igjen eller dagen etter høyeste verdi? Ikke brukt før så litt rookie

Dagen etter Peak er eggløsningsdag, så 1 DPO er to dager etter Peak. Appen hjelper deg med å beregne den.

Back
Topp