IKM uke 20 og 21

Faen på tide at noe skjedde!:hilarious:
Kanskje det hjelper å bli frustrert, haha.
Klarte å holde meg litt før jeg gikk på do, denne gangen. Cd16 og noe forsinket.

Nesten positiv(dvs, nesten sterkere enn kontrollstreken), men betydelig sterkere enn alle foregående dager. Håper el forløper som normalt:angelic:

Vedlegg

• C5D931DC-0A49-4B06-BF5E-02604F71E788.jpeg
    C5D931DC-0A49-4B06-BF5E-02604F71E788.jpeg
    469,6 KB · Visninger: 79
  • CDF88F28-30B3-4D81-B1C6-A9F8EFEE73E6.png
    CDF88F28-30B3-4D81-B1C6-A9F8EFEE73E6.png
    1,2 MB · Visninger: 86
Rare kroppen som har valgt å bruke venstre eggstokk, samme side som sist, denne syklusen også :dead:
Det er den dårlige siden som ikke lager babyer :rolleyes:

Da jeg var prøver sist hadde jeg el på venstre side to ganger: ingen baby.
Da det ble høyre sides tur til slutt ble det baby med en gang :confused005

Nå vil jeg bare spole til neste PP :dead:

Klarte å holde meg litt før jeg gikk på do, denne gangen. Cd16 og noe forsinket.

Nesten positiv(dvs, nesten sterkere enn kontrollstreken), men betydelig sterkere enn alle foregående dager. Håper el forløper som normalt:angelic:
Heia heia :blob3:blob5:blob7

:troll::troll::troll:
Rare kroppen som har valgt å bruke venstre eggstokk, samme side som sist, denne syklusen også :dead:
Det er den dårlige siden som ikke lager babyer :rolleyes:

Da jeg var prøver sist hadde jeg el på venstre side to ganger: ingen baby.
Da det ble høyre sides tur til slutt ble det baby med en gang :confused005

Nå vil jeg bare spole til neste PP :dead:

Haha, jeg har også en favoritteggstokk: uten noen som helst holdepunkt, haha. Venstre laget jo sist, så den funker. Men ble jo MA da så, aner ikke lengre.:hilarious::troll:

:troll::troll::troll:

Haha, jeg har også en favoritteggstokk: uten noen som helst holdepunkt, haha. Venstre laget jo sist, så den funker. Men ble jo MA da så, aner ikke lengre.:hilarious::troll:
Man får jo et forhold til de i løpet av årene, haha :hilarious:
Min venstre er teit, den har bare lagd en exu.
Den høyre har lagd to fine babyer :Heartred:Heartred
Mulig at den sto for de to første graviditetene mine også, men det er så lenge siden at jeg husker ikke detaljer og vondter lenger

Man får jo et forhold til de i løpet av årene, haha :hilarious:
Min venstre er teit, den har bare lagd en exu.
Den høyre har lagd to fine babyer :Heartred:Heartred
Mulig at den sto for de to første graviditetene mine også, men det er så lenge siden at jeg husker ikke detaljer og vondter lenger

Oi, litt flere grønne menn i det svaret mitt enn tenkt, haha.

Aner ikke hvilken som dominerer denne pp. Mest murringer venstre, men no i dag bittelitt høyre, faktisk. De får krangle om det litt til!

Så gøy at noe skjer! Og se den forskjellen på testene, da! Fra knapt utslag til nesten positiv test :D

Wuuhu! Er i "fertile window", endelig! CD9 i dag og EL rundt CD 14. Forrige mnd la vi aksjer CD 11 og 13, kanskje prøve 12 og 14 denne runden da? :D Har egentlig mest troa på dag 11 og 13, vi får aldri lagt aksjer før tidligst kl 21.00, og hvis jeg har el samme dag, føler jeg det er litt i seneste laget? Vet jo aldri når på døgnet el skjer, men... Hva tenker dere? ❤️ Vi gidder ikke pushe på med ligging flere dager på rad, så det blir maks annenhver dag rundt positiv el test. Da slipper vi den store pliktsex-følelsen og det føles litt mer naturlig.

Vedlegg

• Screenshot_20210512_190354_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20210512_190354_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    614,8 KB · Visninger: 49
Herregud, jeg har aldri sett så mange og sterke streker før:p Håper det er et godt tegn da!! Men håper også at EL-testene snart blir negativ.

Dessverre er det sånn hver mnd. Får én skyhøy på over 5, og ellers flere høye både dager før og etter.
Jeg vil ha en LOW test nå :sorry:

Har uansett ikke helt troen på denne PP’n....la mensen komme, og gi meg en ny sjanse, Gud :wtf: Blir nesten religiøs oppi alt dette styret!

Dessverre er det sånn hver mnd. Får én skyhøy på over 5, og ellers flere høye både dager før og etter.
Jeg vil ha en LOW test nå :sorry:

Har uansett ikke helt troen på denne PP’n....la mensen komme, og gi meg en ny sjanse, Gud :wtf: Blir nesten religiøs oppi alt dette styret!
Uansett imponert! Håper det klaffer! Heia heia!!

Er på CD 20 nå og ser ikke ut til at eggløsning har vært enda.. :arghh: gikk tom for eggløsningstester i det de begynte å bli positive, men temper også og i følge grafen har ikke eggløsning vært enda... :(

Vedlegg

• DB351C02-BE92-4439-9959-F33A1AF10544.jpeg
    DB351C02-BE92-4439-9959-F33A1AF10544.jpeg
    618,7 KB · Visninger: 63
Jeg skal også teste lørdag! :D Har inntrykk av at vi er en liten gjeng som skal teste da, blir spennende!! :nailbiting:

Her har jeg null symptomer, til og med de ømme puppene som kommer et par dager etter EL er fraværende (det er såpass uvanlig for meg at jeg hadde mistenkt at jeg ikke hadde hatt EL om ikke tempingen hadde bekreftet det), så det er jo spennende! Kanskje kroppen jobber med noe annet enn den vanlige pms’en.. :shy:
Så spennede da! Gøy å vere litt fleire:happy::nailbiting: Virkelig ikkje enkelt å tolke symptomer, eller fravær av symptomer. Det er så forskjellig fra pp til pp, syns eg. Prøver egentlig å ikkje kjenne etter, men klarer ikkje å unngå å legge merke til Mensmurringer som har vært på og av i heile dag. Det er berre å smøre seg med tålmodighet, og telle ned til lørdag:facepalm:

Ja jeg skal teste på søndag 11/12 dpo :D har hatt litt murringer som jeg egentlig pleier å ha mellom el og tr :( prøver å ikke dvele for mye ved det. Lever enda i håpet!
Veldig spennende når det dukker opp symptomer! Sjølv om det ikkje treng å bety noko. Gøy at me er fleire som skal teste i helga, det blir spennende:happy::nailbiting:

CD14 og jakten på EL er i gang. Appene mener det skjer på 17mai. Men har ganske ustabil syklus,så vi får se:p
D3D2DF71-C37B-47BC-AE89-7314ADAA3CE8.jpeg

F624D1B1-7E3A-44E0-B268-482A30BD23D0.png

Flere som er et lite stykke inn i dpoland og har begynt å kjenne på noe som kan være symptomer? :) Har egentlig vært ganske stille hos meg frem til igår og i dag har det virkelig vært litt av hvert av stikkinger, trykk osv men hvem vet, kanskje er det bare pms og innbilninger :hilarious:

Flere som er et lite stykke inn i dpoland og har begynt å kjenne på noe som kan være symptomer? :) Har egentlig vært ganske stille hos meg frem til igår og i dag har det virkelig vært litt av hvert av stikkinger, trykk osv men hvem vet, kanskje er det bare pms og innbilninger :hilarious:
7/8 dpo her og foreløpig kjenner jeg bare på de vanlige mensentegnene som kan være gravidtegn også :wtf: dvs murring og dårlig hud :shifty: Er også sykt slapp og trøtt men det er nok heller pga en forkjølelse som har herja i familien :wacky:

I dag kjenner eg mensmurringer, er 8 dpo. Skal ta det med ei klype salt, men pleier ikkje å kjenne mensmurringer midt mellom EL og mens, så dette blir spennende. Endte med å ta ein tidligtest, som selvfølgelig var heilt blank:hilarious: Plwiwe ikkje å få utslag før tidligst 9 dpo. No reiser me vekk før helga, så planen er å teste på nytt på lørdag, da er eg 12 dpo:happy: Fleire som tenker å teste denne helga?
Jeg kjenner også murringer i dag, 7 dpo. I tillegg til litt stikking nå og da som stråler ut mot skjeden. Hjelpes som jeg har lyst å ta test i morgen. Jeg skal prøve å vente til lørdag.

Back
Topp