Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet hvor frustrerende det er å vente på EL! Jeg er sikker på at den er rett rundt hjørnet hos deg Nå vet ikke jeg om du alltid har testet såppas tidlig på dagen som du gjør, eller hvor lenge du har positive tester, men sett bort ifra det - du har ikke prøvd å teste senere på dagen?Gratulerer med dagen til meg. Not.
Vet hvor frustrerende det er å vente på EL! Jeg er sikker på at den er rett rundt hjørnet hos deg Nå vet ikke jeg om du alltid har testet såppas tidlig på dagen som du gjør, eller hvor lenge du har positive tester, men sett bort ifra det - du har ikke prøvd å teste senere på dagen?
Uansett, håper EL er her asap!
Tusen takl for svar- jeg så jo nå at appen har «ført» dager. Skal ikke være lettDagen etter Peak er eggløsningsdag, så 1 DPO er to dager etter Peak. Appen hjelper deg med å beregne den.
Jeg skjønner! Isj, får bare smøre seg med tålmodighet daHar hatt mange tidligvakter/langvakter siste uken og er vanskelig å få til testing når jeg først har kommet på jobb På ettermiddag/kveld har eg jo drukket masse så har bare gitt opp(pluss det minker på testene..)
Skjønner godt at du blir forvirra, for min premom sier jeg var 1dpo dagen etter peak så viss jeg skal regner 1dpo 2 dager etter peak så er min premom beregning feil har ført samme symptomer og tester i FF også uten temping for det passa ikke denne mnd. Men FF sier riktig ifht 2 dager etter peak med sine dpoTusen takl for svar- jeg så jo nå at appen har «ført» dager. Skal ikke være lett
Jeg gir opp å forstå tempen jeg. Går ut i fra eggløsningstestene, de har jo funka for meg før
Da blir jeg 4dpo i dag
Herregud, jeg har aldri sett så mange og sterke streker før Håper det er et godt tegn da!! Men håper også at EL-testene snart blir negativ.Vis vedlegget 356363 Jeg joiner dere som er med i «Hater kroppen min» klubben
Nå blir EL-testene mine sterkere igjen
Vis vedlegget 356363 Jeg joiner dere som er med i «Hater kroppen min» klubben
Vis vedlegget 356363 Jeg joiner dere som er med i «Hater kroppen min» klubben
Det går nok for seg også til slutt! Her tok jeg cytotec i begynnelsen av januar og har enda ikke blitt gravid (inkl en pause forrige mnd).Her ventes det fortsatt. Var helt sikker på at alt kom til å være på stell ettersom første mens kom på dagen 28 dager etter cytotec.. Og så hører man om ‘alle’ som gravid kjapt etter abort og bare baaaaah, gi meg eggløsning NO
Ja jeg skal teste på søndag 11/12 dpo har hatt litt murringer som jeg egentlig pleier å ha mellom el og tr prøver å ikke dvele for mye ved det. Lever enda i håpet!I dag kjenner eg mensmurringer, er 8 dpo. Skal ta det med ei klype salt, men pleier ikkje å kjenne mensmurringer midt mellom EL og mens, så dette blir spennende. Endte med å ta ein tidligtest, som selvfølgelig var heilt blank Plwiwe ikkje å få utslag før tidligst 9 dpo. No reiser me vekk før helga, så planen er å teste på nytt på lørdag, da er eg 12 dpo Fleire som tenker å teste denne helga?
I dag kjenner eg mensmurringer, er 8 dpo. Skal ta det med ei klype salt, men pleier ikkje å kjenne mensmurringer midt mellom EL og mens, så dette blir spennende. Endte med å ta ein tidligtest, som selvfølgelig var heilt blank Plwiwe ikkje å få utslag før tidligst 9 dpo. No reiser me vekk før helga, så planen er å teste på nytt på lørdag, da er eg 12 dpo Fleire som tenker å teste denne helga?