IKM uke 20 og 21

Rare kroppen som har valgt å bruke venstre eggstokk, samme side som sist, denne syklusen også :dead:
Det er den dårlige siden som ikke lager babyer :rolleyes:

Da jeg var prøver sist hadde jeg el på venstre side to ganger: ingen baby.
Da det ble høyre sides tur til slutt ble det baby med en gang :confused005

Nå vil jeg bare spole til neste PP :dead:
Hvordan vet du hvilken side du har EL?

Dere som er 7/8 dpo, hvordan kjennes livmortappen deres ut nå? Har gjort meg litt kjent med den sånn halvveis gjennom noen sykluser nå, så synes det er litt spennende. Jeg er 7 dpo og den er høøøyt oppe, lukket og hard. Typisk for etter eggløsning.

Dere som er 7/8 dpo, hvordan kjennes livmortappen deres ut nå? Har gjort meg litt kjent med den sånn halvveis gjennom noen sykluser nå, så synes det er litt spennende. Jeg er 7 dpo og den er høøøyt oppe, lukket og hard. Typisk for etter eggløsning.
Høres likt ut som her. Eller - den er litt høyt og lavt gjennom dagen men ikke myk!

Er på CD 20 nå og ser ikke ut til at eggløsning har vært enda.. :arghh: gikk tom for eggløsningstester i det de begynte å bli positive, men temper også og i følge grafen har ikke eggløsning vært enda... :(
Ut i fra både graf og tester, er det godt mulig EL er i dag :) Har du noen tegn på at EL er her?

7/8 dpo her og foreløpig kjenner jeg bare på de vanlige mensentegnene som kan være gravidtegn også :wtf: dvs murring og dårlig hud :shifty: Er også sykt slapp og trøtt men det er nok heller pga en forkjølelse som har herja i familien :wacky:
Skal ikke være enkelt :p endel murr her også idag, første dag med murr faktisk. uffda! Håper dere alle er på bedringens vei nå! :happy:

Jeg kjenner også murringer i dag, 7 dpo. I tillegg til litt stikking nå og da som stråler ut mot skjeden. Hjelpes som jeg har lyst å ta test i morgen. Jeg skal prøve å vente til lørdag.
Jeg har såvidt starta med testing også :bored::shy::hilarious: imorgen 7dpo var første gang jeg kunne se/skimte en strek sist jeg var gravid i mars så regner med det blir en imorgen, garantert :wacky:

Jeg kjenner også murringer i dag, 7 dpo. I tillegg til litt stikking nå og da som stråler ut mot skjeden. Hjelpes som jeg har lyst å ta test i morgen. Jeg skal prøve å vente til lørdag.
Skjønner deg veldig godt! Men angrer litt på at eg tok test i dag, sjølv om den så klart fortsatt kan vise positivt på lørdag:facepalm: Kjenner at eg kjem til å bli skuffa denne gangen om det ikkje går.. Lykke til med ventinga:happy:

Jeg har såvidt starta med testing også :bored::shy::hilarious: imorgen 7dpo var første gang jeg kunne se/skimte en strek sist jeg var gravid i mars så regner med det blir en imorgen, garantert :wacky:
Åh, så spennende! Da fekk du tidlig strek:nailbiting: Lykke til med testing - håper den slår ut positivt:happy:

Åh, så spennende! Da fekk du tidlig strek:nailbiting: Lykke til med testing - håper den slår ut positivt:happy:
Altså, var selvsagt ikke en skikkelig strek strek men kunne skimte den uten å måtte stirre på testen i fem minutter for så å prøve å overbevise meg selv :p 2 dager etter var en grei økning som ble en fin babystrek men desverre 4-5 dager etterpå så begynte jeg å blø

Måtte ta en til i kveld etter å ha vært ute og klatret i noen timer, bare for å se at den forrige ikkje var noe feil med:hilarious:

Fortsatt sterk, t.o.m noe sterkere enn den etter jobb i dag! Sykt spent på testen imrn tidlig. Må ta typ 7:30 pga tidligvakt. Har bare tre-fire tester igjen, så må roe ned så jeg får med meg at de blir negative igjen også!

Aksjer ble også lagt etter jobb idag, så satser på ideell timing!

Edit: ÓG SLIM datt ut, som svømmerne liker! Woop

Vedlegg

• 5A0F69ED-B892-4E9A-800D-E1193A880FB8.jpeg
    5A0F69ED-B892-4E9A-800D-E1193A880FB8.jpeg
    283,6 KB · Visninger: 70
  • D752E075-53ED-4888-86AA-46E39BB1925F.png
    D752E075-53ED-4888-86AA-46E39BB1925F.png
    1,2 MB · Visninger: 68
Last edited:
Altså, var selvsagt ikke en skikkelig strek strek men kunne skimte den uten å måtte stirre på testen i fem minutter for så å prøve å overbevise meg selv :p 2 dager etter var en grei økning som ble en fin babystrek men desverre 4-5 dager etterpå så begynte jeg å blø
Hehe, skjønner. Men det er jo likevel strek, det:happy: Så trist at du mista:Heartred Eg mista to ganger etter kvarandre, og dette blir 3. PP etter den siste aborten. Får håpe det går bra med oss begge denne gangen:love7

Måtte ta en til i kveld etter å ha vært ute og klatret i noen timer, bare for å se at den forrige ikkje var noe feil med:hilarious:

Fortsatt sterk, t.o.m noe sterkere enn den etter jobb i dag! Sykt spent på testen imrn tidlig. Må ta typ 7:30 pga tidligvakt. Har bare tre-fire tester igjen, så må roe ned så jeg får med meg at de blir negative igjen også!

Heia heia el!

Okay. Forventer egentlig el i morgen.
Øverste testen er fra mandag, midterste fra i går, og nederste fra i dag.
Enten har jeg hatt el tidligere enn antatt, eller så er den veldig forsinket... :banghead:
Akkurat likt her!! EL i morgen, men testene blir bare svakere og svakere fra søndag:banghead::banghead:

Skjønner deg veldig godt! Men angrer litt på at eg tok test i dag, sjølv om den så klart fortsatt kan vise positivt på lørdag:facepalm: Kjenner at eg kjem til å bli skuffa denne gangen om det ikkje går.. Lykke til med ventinga:happy:
Det kan den så absolutt. Har opplevd å få negativ til og med 10 dpo, forså positiv 12 dpo. Blir så spennende! Tror jeg hiver meg på en test i morgentidlig. Med de tydelige og sterke mensmurringene i kveld, klarer jeg ikke å vente. Men den er sikkert blenda.. Aldri fått positiv så tidlig. Tidligst 10 dpo tror jeg.

Akkurat likt her!! EL i morgen, men testene blir bare svakere og svakere fra søndag:banghead::banghead:

Det er så irriterende. Tenkte eggløsningstester skulle være oppklarende, men ble egentlig bare mer stress og bekymringer. I dag ser det ut til at streken er sterkere igjen her. Langt ifra positiv, men hvertfall på vei opp igjen.
20210513_072954.jpg

Her er det høy på eggløsningstesten idag også. Syk forskjell på den tatt på morgenurin i går og den i dag!

Ble aksjonering i går, men blir ikke ny runde før sent i kveld pga motsatt turnus på oss, men det er vel ikke for sent? Skal sjekke på ny i kveld om den fortsatt er positiv eller om den har sunket.

Vedlegg

• B063A3B9-EE2D-48BE-B496-ADC065FA4777.png
    B063A3B9-EE2D-48BE-B496-ADC065FA4777.png
    1,2 MB · Visninger: 70
Tok 2 tester i dag, 10 dpo, ganske svake streker, men ser de. :)

Vedlegg

• 44A51A89-1F95-4434-B354-71B2BC139C6E.jpeg
    44A51A89-1F95-4434-B354-71B2BC139C6E.jpeg
    20,9 KB · Visninger: 111

Edit: ÓG SLIM datt ut, som svømmerne liker! Woop
Hurra! Endelig var det din tur nå, og håper jeg kommer like etter deg:angelic::hilarious: Skal ta el test om en time så håper jeg at jeg får opp stigningen :smug:

Back
Topp