IKM uke 20 og 21

Flere som innbiller seg gravidsymptomer? :nailbiting: jeg er 3 dpo og har murringer, såre brystvorter og hodepine. Veldig klar over at det ikke er normalt å kjenne symptomer så tidlig. Kjenner veien til ikm blir lang :wacky:

Sovnet så klart på sofaen etter jobb så fikk ikke oppdatert:hungover:

Tok el-test etter jobb og ble ikke klokere. Urinen var litt tynn, men godt nok til å gi utslag. Er den på vei ned eller opp? Og nå kommer tmi, etter jeg våknet nå og begynte å styre rundt i huset fikk jeg en del vannete utflod(typ at det rant nesten). Er det et tegn på at el kan ha vært?(leste at det kunne ofte skje mellom 16-19 et sted, haha). Og det er jo over 24-timers siden første sterke test. I såfall: er aksjelegging i kveld typ ved leggetid 23-00 for sent??:banghead:

Vedlegg

• F292C6A7-0E3B-4A8C-BD6F-437B122FEF7E.png
    F292C6A7-0E3B-4A8C-BD6F-437B122FEF7E.png
    1,2 MB · Visninger: 79
Oppdatering igjen:angelic:

Idag er jeg på CD19, og jeg har "spottet" både rosa, friskt og slimete/litt klumpete blod (i mindre mengder) i 3 dager før. Men fra idag har jeg ikke noe spor av rosa eller rødt, den forsvant helt. Til og med etter kosen i senga:hilarious:

Igår gikk jeg dessverre tom for babyplan sine el-tester (ikke noe rart pga mye testing i et par uker):hilarious:, så måtte jeg gå over til Make Sure sine tester. Og da steg det tydeligvis nå, er det pga forskjellige tester eller at EL er nok sannsynlig på vei?! :angelic: Har bestilt ny pakker av babyplan så får de nok neste uke.

Jeg håååper det er EL som er på vei! Skal ta en ny test rundt kl 18-19 tiden så får vi se om den blir sterkere eller svakere :angelic: Men blødningene jeg har hatt, blir jeg ikke klok... Kan ikke være festeblødning, så må det jo være at det forteller at jeg er ekstra fruktbar eller at hormonene mine er på avveie :rolleyes:

Legger ut min tester her, så hva mener du?:joyful:

Oi, spennende med stigning! Mener jeg leste en plass at lh stiger rett før mens også, så vanskelig å si om det er sen el eller tidlig tr, men hååååper det er el!<3

Rare kroppen som har valgt å bruke venstre eggstokk, samme side som sist, denne syklusen også :dead:
Det er den dårlige siden som ikke lager babyer :rolleyes:

Da jeg var prøver sist hadde jeg el på venstre side to ganger: ingen baby.
Da det ble høyre sides tur til slutt ble det baby med en gang :confused005

Nå vil jeg bare spole til neste PP :dead:

Spørs om ikke høyre eggstokk vinner denne gang! Skikkelig murring på høyre side av korsrygg og noe murring foran høyre. Venstre vet jeg at kan få det til, men det ble jo MA. Kanskje eg må gi tiltro til høyre og tenke at dette er gullegget!:hilarious:

Oi, spennende med stigning! Mener jeg leste en plass at lh stiger rett før mens også, så vanskelig å si om det er sen el eller tidlig tr, men hååååper det er el!<3
Håper det er el! Tviler at det er TR, da jeg har spotta i 3 dager så slutta det helt plutselig så steg testene etterpå:pompus: Spennende å se!:angelic:

Flere som innbiller seg gravidsymptomer? :nailbiting: jeg er 3 dpo og har murringer, såre brystvorter og hodepine. Veldig klar over at det ikke er normalt å kjenne symptomer så tidlig. Kjenner veien til ikm blir lang :wacky:
Har tenkt litt symptomer dei siste dagene. Hadde ein del murringer i går, og i dag har eg følt meg sulten nesten rett etter kvart måltid. Er 9 dpo i dag. Typisk at det berre er innbilning, og at mensen kjem som den pleier.. Men gøy å ha på lur om det skulle vise seg å stemme:rolleyes:

Noen som har opplevd festeblødning? Var det mye blod? Hvor mange dpo?

Var akkurat på toalettet og med et tørk var det lyserosa på papiret o_O men det var kun med det tørket:eek:

ikke opplevd det før :rolleyes:

Har tenkt litt symptomer dei siste dagene. Hadde ein del murringer i går, og i dag har eg følt meg sulten nesten rett etter kvart måltid. Er 9 dpo i dag. Typisk at det berre er innbilning, og at mensen kjem som den pleier.. Men gøy å ha på lur om det skulle vise seg å stemme:rolleyes:
Herlig, ja vi får bare krysse fingrene :D:D

Sovnet så klart på sofaen etter jobb så fikk ikke oppdatert:hungover:

Tok el-test etter jobb og ble ikke klokere. Urinen var litt tynn, men godt nok til å gi utslag. Er den på vei ned eller opp? Og nå kommer tmi, etter jeg våknet nå og begynte å styre rundt i huset fikk jeg en del vannete utflod(typ at det rant nesten). Er det et tegn på at el kan ha vært?(leste at det kunne ofte skje mellom 16-19 et sted, haha). Og det er jo over 24-timers siden første sterke test. I såfall: er aksjelegging i kveld typ ved leggetid 23-00 for sent??:banghead:

Tror egget lever 24-48 timer i egglederen, så da bør det kunne gå selv om egget slapp? :D

Jeg er 11 dpo og fikk 1-2 uker på CB digital, på første pp noen gang! Det er håp for alle❤️
Er det sant?? Hurra så utrolig gøy!! Og gud så heldig du er som fikk klaff på første forsøk! :Heartred Skal jeg flytte deg til gravid på lista? :)

Stort tempfall i dag som jeg skal prøve å ikke henge meg sånn opp i. Skal ikke ha mensen før om flere dager så hjernen min vet egentlig at det ikke er det, men liker det ikke likevel :( tørt som en ørken oppi «der» og ingen tegn til noe creamy som det visstnok skal være. Men åååååå jeg klør etter å teste nå!! Har jo bestemt meg for søndag men kanskje jeg smeller i morgen.. skal drikke alkohol så da har jeg vel en unnskyldning til å sjekke :angelic:

4F233F80-9D47-4CC0-972F-8B4B29F9B5AA.jpeg

Stort tempfall i dag som jeg skal prøve å ikke henge meg sånn opp i. Skal ikke ha mensen før om flere dager så hjernen min vet egentlig at det ikke er det, men liker det ikke likevel :( tørt som en ørken oppi «der» og ingen tegn til noe creamy som det visstnok skal være. Men åååååå jeg klør etter å teste nå!! Har jo bestemt meg for søndag men kanskje jeg smeller i morgen.. skal drikke alkohol så da har jeg vel en unnskyldning til å sjekke :angelic:

Vis vedlegget 356490

Nesten som å se min graf det der, hadde tempfall nesten ned til linja i dag jeg også :shifty: ganske sikker på at EL var et par dager tidligere enn FF tror, men likevel noen dager igjen til IKM. Så håper tempfallet ikke betyr noe..

0FF957D1-1A9F-4036-A09C-DF339DAF6610.jpeg

Test imorgen her også - krysser fingrene for oss begge :nailbiting:

Last edited:
Siden jeg slutten på prevensjon har jeg hatt sterke smerter ved EL, nå som vi prøver har jeg enda ikke kjent noen ting..:banghead: forventa EL i går eller i dag. Håper den kommer i dag:shy:

Noen som har opplevd festeblødning? Var det mye blod? Hvor mange dpo?

Var akkurat på toalettet og med et tørk var det lyserosa på papiret o_O men det var kun med det tørket:eek:

ikke opplevd det før :rolleyes:
Hvor mange DPO er du? Virker som det kan være en festeblødning :angelic: Er mer vanlig rundt 5-7 DPO mener jeg å ha lest:)

Nesten som å se min graf det der, hadde tempfall nesten ned til linja i dag jeg også :shifty: ganske sikker på at EL var et par dager tidligere enn FF tror, men likevel noen dager igjen til IKM. Så håper tempfallet ikke betyr noe..

Vis vedlegget 356494

Test imorgen her også - krysser fingrene for oss begge :nailbiting:
Åååå spennende!!! Håper skikkelig for oss :smiley-angelic001

Er det sant?? Hurra så utrolig gøy!! Og gud så heldig du er som fikk klaff på første forsøk! :Heartred Skal jeg flytte deg til gravid på lista? :)
jeg hadde ikke troen på første forsøk! litt kult at det er så mye tilfeldigheter. håper du også får det til denne pp, masse lykke til! jatakk du kan gjerne flytte meg på lista <3

Jadda!! Hadde en fantastisk aksjelegging i går også, så timingen er god! Er vel et godt tegn at det er ømt/nesten vondt inni der under samleie? For det har eg ellers sjelden.
Tenker å få til aksjer i kveld også for sikkerhetsskyld. Burde vi ta i over i morgen også for å være sikker?:) Er vel først etter negativ test at tiden begynner å renne ut?
Er tom for tester nå også.

Edit: og når er jeg 1dpo? Følte at selve løsningen var i går ettermiddag utfra kroppslige tegn

Vedlegg

• 06509FF1-D894-45A7-A30E-3CEC5ED37CE2.png
    06509FF1-D894-45A7-A30E-3CEC5ED37CE2.png
    1,2 MB · Visninger: 70
  • 3588A22C-285D-4C7F-893B-E39591A43586.png
    3588A22C-285D-4C7F-893B-E39591A43586.png
    208,6 KB · Visninger: 67
Back
Topp