IKM uke 20 og 21

Såå spennende når det begynner å vise strek!! Er 11 dpo i dag, og hadde testa om eg var heime. Reiser heim i morgon formiddag, så trur det blir ein test da. Er skikkelig spent! Blir gøy å følge med på streken din!:happy:
Ja, stemmer det! Mener jeg husker at du skrev om at du skulle bort! Håper du får en overraskelse når du kommer hjem :D ja, jeg har bare lyst å teste hele tiden men skal vente til imorgen tidlig :p

842A11FC-C912-4F25-846E-9E4401AA1B23.png
Når får man det berømte EL-krysset på temp-grafen?????
Noen som vet, eller vil synse over min aller første tempe-mnd? :p

Har fulgt litt med i denne tråden fra sidelinjen, siden vi fremdeles er på siste ikke-prøve syklus nå. Utrolig leit å se at du havna i en IKM tråd igjen:Heartpink ser vi ligger helt likt an i syklusen akkurat nå. Er også 1 DPO!

Sykt gøy å følge deres tester!:D sender masse babystøv til dere!

Hei, kjære du! Hadde tenkt å svare deg inne på pm, men så har tiden bare gått. Så kjekt vi er helt likt! Har innerst inne egentlig lite forhåpninger denne pp, så kanskje vi havner i samme ikm-gruppe igjen neste mnd<3?

Æsj, nå har jeg mistet litt troa:wacky: ikke noe stikking eller murring enda, er 9dpo tror jeg, og fortsetter å spotte, som begynte med rosa på papiret 6dpo.. puppene har vært megaømme, men ikke så ille idag. Og syns de kanskje er litt større. Men det kan jo også være innbildning kanskje mensen bare kommer tidlig, men da var da voldsomt å begynne å spotte så tidlig da.. Også mulig at syklusen bare begynner å tulle med en gang man begynner å tenke på graviditet o_O :shifty:

Sniker litt her inne...Eg spotta fra 2 Dpo denne syklusen og er gravid (første pp)...spotta fram til IKM....så treng ikkje nødvendigvis bety at da ikkje går:happy: men hadde og ein syklus tidligere der eg begynte å spotta fra 6 dpo og fram til mens...Kroppen e rar!

Hei, kjære du! Hadde tenkt å svare deg inne på pm, men så har tiden bare gått. Så kjekt vi er helt likt! Har innerst inne egentlig lite forhåpninger denne pp, så kanskje vi havner i samme ikm-gruppe igjen neste mnd<3?

Ja tida går så fort, og så åpner man en meld uten å kunne svare der og da, og så går det så fort i glemmeboka;)

Ja, var litt kult at syklusen din landa spot on med min etter din MA. Hadde jo vært veldig koselig om vi endte opp sammen igjen, men jeg håper jo du slipper ende opp i ny IKMgruppe!

Ja tida går så fort, og så åpner man en meld uten å kunne svare der og da, og så går det så fort i glemmeboka;)

Ja, var litt kult at syklusen din landa spot on med min etter din MA. Hadde jo vært veldig koselig om vi endte opp sammen igjen, men jeg håper jo du slipper ende opp i ny IKMgruppe!

Ja, du vet hvordan det er<3 kommer til å svare deg der, uansett:)

Hadde vært veldig koselig! 28 dagers syklus på deg også?:)

Ja, du vet hvordan det er<3 kommer til å svare deg der, uansett:)

Hadde vært veldig koselig! 28 dagers syklus på deg også?:)

Nei, den ble litt lengre plutselig etter kjemisk i januar. Så nå har den vært på 31 dager de siste mnd, med el regelmessig på dag 17. Så neste mnd får vi nok litt ulik EL datoer isåfall, men samme terminmnd:D

Åjada, har kjent murringer på venstre side siden 2-3 dpo. Er nå 7dpo og har det likedan enda.. Har i tillegg vært ekstremt hormonell. Tårer uten grunn i tide og tide. Akkurat som pms.
Åå nå er det ikke lenge til du kan teste da!! Jeg er på dpo 4. Tenker og starte med testingen når jeg er 9dpo. Har for øyeblikket ingen symptomer da :wacky:

Se der :D hva sa jeg? :Heartred Gratulerer så masse! :wav
Herregud, så gøy! Ikkje litt misunnelig en gang:hilarious::chicken::troll:
Å guri, sniker for å si GRATULERER!!! :smiley-bounce016
Omg!! Gratulerer!!!:woot:
Tusen takk dere!! Kan liksom ikke tro det! Følte meg så dum da jeg dyppa de testene og angret med det samme. Fikk HELT sjokk da det jaggu kom streker på begge!! Første svangerskap kom første positive test 16 dpo, andre svangerskap 13 dpo og nå tydeligvis 9/10 dpo :eek: 8 mnd var det som måtte til :Heartred måtte dette gå helt i mål!

Tusen takk dere!! Kan liksom ikke tro det! Følte meg så dum da jeg dyppa de testene og angret med det samme. Fikk HELT sjokk da det jaggu kom streker på begge!! Første svangerskap kom første positive test 16 dpo, andre svangerskap 13 dpo og nå tydeligvis 9/10 dpo :eek: 8 mnd var det som måtte til :Heartred måtte dette gå helt i mål!
Finnes ikke noe bedre en en slik overraskelse :D

Back
Topp