Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge pleier dere å ha el-slim før el? Hatt det 2 dager nå, kjenner kroppen gjør seg klar men får fortsatt bare low på el testene. Hvor lenge før el får dere utslag på testene? Ny på denne testinga her
Hvor lenge pleier dere å ha el-slim før el? Hatt det 2 dager nå, kjenner kroppen gjør seg klar men får fortsatt bare low på el testene. Hvor lenge før el får dere utslag på testene? Ny på denne testinga her
Det er jo den beste dagen for aksjerlegging Skulle jeg valgt én dag, hadde jeg valgt den samme Heier på deg, jeg!Endelig 1 dpo! Burde vært jublende glad og spent, men er utrolig skuffet over aksjeleggingen denne gangen. Det ble aksjer dagen før EL, og kun da. Vet jo at det kun er en gang som skal til, men føler virkelig at sjansene våre er mye lavere enn det de kunne ha vært
Dagens tre tester nederst og den øverste fra i går kveld
Vis vedlegget 356524
Kan gjerne være 3-4 dager før herHvor lenge pleier dere å ha el-slim før el? Hatt det 2 dager nå, kjenner kroppen gjør seg klar men får fortsatt bare low på el testene. Hvor lenge før el får dere utslag på testene? Ny på denne testinga her
Gratulerer så mye
Er så utrolig glad på dine vegne <3Dagens tre tester nederst og den øverste fra i går kveld
Vis vedlegget 356524
Opp til 6 dager før. Denne gangen kom EL etter fire dager. Jeg fikk lav, type 0,2 på premom, på alle testene frem til plutselig sterk testHvor lenge pleier dere å ha el-slim før el? Hatt det 2 dager nå, kjenner kroppen gjør seg klar men får fortsatt bare low på el testene. Hvor lenge før el får dere utslag på testene? Ny på denne testinga her
Sånn sett var vi "heldig" med dagen, med tanke på at det bare ble en dag. Får prøve å være litt mer optimistiskDet er jo den beste dagen for aksjerlegging Skulle jeg valgt én dag, hadde jeg valgt den samme Heier på deg, jeg!
Jeg hadde 4 dager med eggehviteslim etter hverandre denne gang og tror egget slapp den 4. dagen. Positiv eltest 3. dagHvor lenge pleier dere å ha el-slim før el? Hatt det 2 dager nå, kjenner kroppen gjør seg klar men får fortsatt bare low på el testene. Hvor lenge før el får dere utslag på testene? Ny på denne testinga her
Gratulerer så mye! Tydelige babystreker! Håper det er smittsomt!Dagens tre tester nederst og den øverste fra i går kveld
Vis vedlegget 356524
Gratulerer så mye! Tydelige babystreker! Håper det er smittsomt!
Metode tidlig strips, 10ml, er de kjent for skygger?
Ja altså, kjøpte en 10pack med strimler, er 6-7dpo idag så forventet å se ingenting, men... jeg ser noe! Har ikke prøvd disse før, men ville unngå rfsu og lloyds som jeg vet gir skygger som kan forveksles med positiv.....er jo altfor tidlig, så da er det kanskje bare mitt streksyn det er noe galt med?!?Aner ikke, har du testet? Gief picture!