IKM uke 20 og 21

Så utrolig gøy med flere positive tester her inne!!

7dpo i dag og testingen har begynt. Selvfølgelig blenda, men klarer ikke la være :rolleyes: måtte det bli flere streker her inne snart!

Dagens tre tester nederst og den øverste fra i går kveld :shy:
CBA2D1FB-9ACA-4098-8A2B-C34688C8AE39.jpeg

Hvor lenge pleier dere å ha el-slim før el? Hatt det 2 dager nå, kjenner kroppen gjør seg klar men får fortsatt bare low på el testene. Hvor lenge før el får dere utslag på testene? Ny på denne testinga her:angelic:

Hvor lenge pleier dere å ha el-slim før el? Hatt det 2 dager nå, kjenner kroppen gjør seg klar men får fortsatt bare low på el testene. Hvor lenge før el får dere utslag på testene? Ny på denne testinga her:angelic:

Tror enkelte kan ha det i flere dager før EL. Personlig har jeg aldri slim - likevel blitt gravid mange ganger.
Håper du snart får HIGH!

Sist hadde jeg det to dager før og litt etterpå:)
Denne gangen også litt før, men pga mindre mengde var det litt vanskelig å definere, haha

Endelig 1 dpo! Burde vært jublende glad og spent, men er utrolig skuffet over aksjeleggingen denne gangen. Det ble aksjer dagen før EL, og kun da. Vet jo at det kun er en gang som skal til, men føler virkelig at sjansene våre er mye lavere enn det de kunne ha vært :(
Det er jo den beste dagen for aksjerlegging ❤️ Skulle jeg valgt én dag, hadde jeg valgt den samme ❤️ Heier på deg, jeg!

Kan gjerne være 3-4 dager før her ❤️

Opp til 6 dager før. Denne gangen kom EL etter fire dager. Jeg fikk lav, type 0,2 på premom, på alle testene frem til plutselig sterk test

Negativ test i dag, 12 dpo (tror jeg)..
Så nå prøver jeg å forberede meg mentalt på tr til uka :sorry: så får jeg heller bli positivt overrasket..

Det er jo den beste dagen for aksjerlegging ❤️ Skulle jeg valgt én dag, hadde jeg valgt den samme ❤️ Heier på deg, jeg!
Sånn sett var vi "heldig" med dagen, med tanke på at det bare ble en dag. Får prøve å være litt mer optimistisk :D

Jeg hadde 4 dager med eggehviteslim etter hverandre denne gang og tror egget slapp den 4. dagen. Positiv eltest 3. dag
De andre syklusene har det vært litt mer en dag her og en dag der

Er jeg 1 eller 2dpo i dag? Hvem vet:troll::bookworm:
Premom sier 2dpo, så får ta utgangspunkt i det! Ryker nok på første test 8-9dpo. Da fikk jeg svak strek sist:)

Aner ikke, har du testet? Gief picture!:pompus::pompus::pompus::hilarious:
Ja altså, kjøpte en 10pack med strimler, er 6-7dpo idag så forventet å se ingenting, men... jeg ser noe!:nailbiting: Har ikke prøvd disse før, men ville unngå rfsu og lloyds som jeg vet gir skygger som kan forveksles med positiv.....er jo altfor tidlig, så da er det kanskje bare mitt streksyn det er noe galt med?!?

Kommer garantert ikke frem på bilde nå, men er det noe over dager deler jeg seff:happy:

Back
Topp