IKM uke 20 og 21

Tusen takk dere!! Kan liksom ikke tro det! Følte meg så dum da jeg dyppa de testene og angret med det samme. Fikk HELT sjokk da det jaggu kom streker på begge!! Første svangerskap kom første positive test 16 dpo, andre svangerskap 13 dpo og nå tydeligvis 9/10 dpo :eek: 8 mnd var det som måtte til :Heartred måtte dette gå helt i mål!

Åååh, gratulerer så mye med spiren, kjære du:wav:Heartred:love7

Så gøy å se at mange får positive tester :Heartred Jeg er 5dpo og har i dag kjent en del stikk i lyskene og vært uggen (som jeg tror er unormalt for meg), og begynner å lure på om det er festesmerter.. Noen med erfaring?

Åååh det ER så gøy å se de fune strekene her inne, og det gir meg håp! :smug:
Jeg er 8 dpo i dag, men nytter ikke å teste da jeg kan få falsk positiv fordi jeg har tatt ovitrellesprøyte:p Så her er det viiirkelig bare å smøre seg med tålmodighet :wtf:

Åååh det ER så gøy å se de fune strekene her inne, og det gir meg håp! :smug:
Jeg er 8 dpo i dag, men nytter ikke å teste da jeg kan få falsk positiv fordi jeg har tatt ovitrellesprøyte:p Så her er det viiirkelig bare å smøre seg med tålmodighet :wtf:
Har du ikke testet ut hCG for å se når du får negativ test? Haha, jeg hadde elsket å dyppe de testene, selv om jeg visste at de ikke var gyldige:p:joyful:

Har du ikke testet ut hCG for å se når du får negativ test? Haha, jeg hadde elsket å dyppe de testene, selv om jeg visste at de ikke var gyldige:p:joyful:
Jeg gjorde det sist pp, men den svake streken holdt seg helt til tr kom bankende altså, skikkelig nedtur. Så, så dym som jeg er, så skal jeg liksom "ikke stresse" så med testing denne ganga :sorry::shy:

Jeg gjorde det sist pp, men den svake streken holdt seg helt til tr kom bankende altså, skikkelig nedtur. Så, så dym som jeg er, så skal jeg liksom "ikke stresse" så med testing denne ganga :sorry::shy:
Nei, altså! Strek helt til tr? Det vil si at du blir nødt til å vente til du er forbi IKM med testing?

Back
Topp