IKM uke 20 og 21

Blendahvit test her idag:shifty: 11 dpo, og kroppen har klart å lure meg skikkelig denne syklusen :wacky: Pleier å ha en ganske lik 24-25 dagers syklus, men er på cd27 nå, sen EL, har spottet nå i seks dager.. merkelige greier. PP1 på barn nr 2, og hadde jo ikke forventet at den skulle sitte så fort, men .. man har jo alltid et håp om å være så heldig:p

Æsj, blank test, fortsatt spotting, det grå været og det faktum at jeg skal treffe en fire uker gammel baby idag gjør meg litt humørsyk og gloomy:meh:

Får trøste meg med at jeg kan nyte kaffen min minst fire uker til ;) og rekke å bli enda litt sterkere før neste svangerskap :salut

Kjenner meg godt igjen, vanskelig å være positiv med negativ test og alle tegn på at tr er rett rundt hjørnet :grumpy: Prøver å tenke det samme som deg, da får jeg kose meg med salami og kaffe og prøve å få trent litt ekstra.. :rolleyes:

Kjenner meg godt igjen, vanskelig å være positiv med negativ test og alle tegn på at tr er rett rundt hjørnet :grumpy: Prøver å tenke det samme som deg, da får jeg kose meg med salami og kaffe og prøve å få trent litt ekstra.. :rolleyes:

Ja, og salami da!! Ikke minst!:p

Okei, da har jeg endelig funnet roen og poster dagens tester med dere også :shy: hadde en liten breakdown her på morgenen med svake tester, dere som leser i oss testetøser har kanskje fått det med dere :wacky:
Så tankene om at det ikke går veien kom fort tilbake. Men nå føler jeg meg trygg.

av en eller annen grunn så vil ikke iphonen få med seg fargen noe godt på bildene men det viktigste er at jeg ser dem

Vedlegg

• 09448784-3D10-47BB-BAC4-8779ABDF37A7.jpeg
    09448784-3D10-47BB-BAC4-8779ABDF37A7.jpeg
    893,4 KB · Visninger: 102
  • 4F018288-585E-4A72-AE41-943C0313D083.jpeg
    4F018288-585E-4A72-AE41-943C0313D083.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 99
Okei, da har jeg endelig funnet roen og poster dagens tester med dere også :shy: hadde en liten breakdown her på morgenen med svake tester, som dere som leser i «oss teaterledelsen» kanskje har fått med dere :wacky:
Så tankene om at det ikke går veien kom fort tilbake. Men nå føler jeg meg trygg.

av en eller annen grunn så vil ikke iphonen få med seg fargen noe godt på bildene men det viktigste er at jeg ser dem
Du bør nok heller fortsette å teste på 2. urin for dagen :) ser ut som du som mange får sterkere strek da

Skal holde meg til 10 DPO jeg og- for en prøvelse! 6 dager til...
Anbefaler virkelig å vente til 9/10dpo, alt før er egentli bare ren pining uansett hvilken retning :hilarious: for å få tydelige «safe» streker som du kan stole på er heller sjeldent før den tid, snakker av erfaring :wtf:

jeg klarte det ikke å har vært høyt å lavt flere ganger :wacky: og det tar, hvertfall for min del både mye tid og energi

8 eller 10 dpo og spottet nettopp litt på tørking. Det samme som forrige syklus dette:(:(. Ser ikke ut som B6 har gjort noe for lutealfasen.

Jaja, 3dpo og kjenner INGENTING(noe som ikke er rart siden eg bare er 3dpo:hilarious::hilarious:). Håper noe fester seg ila de neste dagene! #utålmodig #blirgal

Jeg har overtalt mannen til test i morgen:hilarious: jeg har fri på tirsdag og mannen skal på jobb. Det blir for vanskelig for meg å vente med å teste de timene til han kommer hjem igjen:hilarious:

Jeg hadde heller ingen symptomer på noe som helst før 5-6 dpo men da skjedde det noe :rolleyes:

Jaa, ser jeg har notert litt greier fra 5dpo og utover i februar. 5dpo våknet jeg til et stikk i livmorområdet. Fremover kom ligamentsmerter og brenning bak brystvortene. Kommer til å gå i kjelleren om ting uteblir de neste dagene, selv om sykluser sikkert kan vøre ulike

Back
Topp