8 dpo, 2 dager til testing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blendahvit test her idag 11 dpo, og kroppen har klart å lure meg skikkelig denne syklusen Pleier å ha en ganske lik 24-25 dagers syklus, men er på cd27 nå, sen EL, har spottet nå i seks dager.. merkelige greier. PP1 på barn nr 2, og hadde jo ikke forventet at den skulle sitte så fort, men .. man har jo alltid et håp om å være så heldig
Æsj, blank test, fortsatt spotting, det grå været og det faktum at jeg skal treffe en fire uker gammel baby idag gjør meg litt humørsyk og gloomy
Får trøste meg med at jeg kan nyte kaffen min minst fire uker til og rekke å bli enda litt sterkere før neste svangerskap
11 dpo og blenda test.... Tror ikke det ble noe denne gangen heller. Det blir vel mensen på 17. mai, hurra!
Kjenner meg godt igjen, vanskelig å være positiv med negativ test og alle tegn på at tr er rett rundt hjørnet Prøver å tenke det samme som deg, da får jeg kose meg med salami og kaffe og prøve å få trent litt ekstra..
Du bør nok heller fortsette å teste på 2. urin for dagen ser ut som du som mange får sterkere strek daOkei, da har jeg endelig funnet roen og poster dagens tester med dere også hadde en liten breakdown her på morgenen med svake tester, som dere som leser i «oss teaterledelsen» kanskje har fått med dere
Så tankene om at det ikke går veien kom fort tilbake. Men nå føler jeg meg trygg.
av en eller annen grunn så vil ikke iphonen få med seg fargen noe godt på bildene men det viktigste er at jeg ser dem
Ja, blir det uten tvil fremover ;-)Du bør nok heller fortsette å teste på 2. urin for dagen ser ut som du som mange får sterkere strek da
Skal holde meg til 10 DPO jeg og- for en prøvelse! 6 dager til...8 dpo, 2 dager til testing
Skal holde meg til 10 DPO jeg og- for en prøvelse! 6 dager til...
Anbefaler virkelig å vente til 9/10dpo, alt før er egentli bare ren pining uansett hvilken retning for å få tydelige «safe» streker som du kan stole på er heller sjeldent før den tid, snakker av erfaringSkal holde meg til 10 DPO jeg og- for en prøvelse! 6 dager til...
Det blir din tur ogsåSååå misunnelig på alle som har fått streker!!
Jeg hadde heller ingen symptomer på noe som helst før 5-6 dpo men da skjedde det noeJaja, 3dpo og kjenner INGENTING(noe som ikke er rart siden eg bare er 3dpo). Håper noe fester seg ila de neste dagene! #utålmodig #blirgal
Hva kjente du da? spennende å høre hva andre oppleverJeg hadde heller ingen symptomer på noe som helst før 5-6 dpo men da skjedde det noe
Jeg hadde heller ingen symptomer på noe som helst før 5-6 dpo men da skjedde det noe