IKM uke 20 og 21

Ja, håper virkelig det! Syns det er skummelt å glede seg over ny graviditet, siden eg mista to ganger på rad. Håååper det går bra denne gangen:smiley-angelic001
Det har jeg stor forståelse for!! Det kommer jeg også til å synes når det klaffer her. Her ble det exu og MA etter hverandre, så kommer ikke til å glede meg såå mye før det har gått 12 uker... Men man blir jo glad for to streker uansett, men det er alltid en risiko.

Nei, altså! Strek helt til tr? Det vil si at du blir nødt til å vente til du er forbi IKM med testing?
Ja, må det desverre. Så skal det nevnes at jeg tar ovitrelle for å forlenge lutealfasen da, så den er mellom 8 og 10 dager lang. Har vært nede i 7 dager, så nå er hver dag en gledelig nyhet da:hilarious:

Morgenurin og kveldsurin :-) ser dette greit ut?
558C8379-7FDB-4FCB-A536-A87675193F32.jpeg

Åååh, måtte denne virkelig klamre seg fast nå :) tenkte ikke å sende bilde til mannen før jeg fikk en skikkelig strek men klarte ikke å la vær idag :shy::rolleyes: tror det var en fin overraskelse til han som sitter i karantene på jobben flere timer unna :p
Så koselig! Ser ut som veldig fin økning på den siste der :) blir spennende å følge med på de som kommer! Skal du ta digital?

Så koselig! Ser ut som veldig fin økning på den siste der :) blir spennende å følge med på de som kommer! Skal du ta digital?
Ja, mener det selv hvertfall og det er forskjellen fra morgen til kveldsurin også :-) ja, men kommer ikke til å ta før sent imorgen kveld eller mandags morgen for har lovt samboeren å vente til han kommer hjem :Heartred men når det er sakt så har det vært vanskelig å la den digitale testen i skapet ligge :rolleyes:

Oh no! Har bare tre EL-tester igjen, og basert på sist test i går kveld, har det ikke begynt noen stigning enda! Blæææh! Så typisk at jeg ikke klarte å ta bare én om dagen de første testdagene, så nå som det virkelig gjelder, kan jeg kanskje ikke få med meg peak eller stigning i det hele tatt! Buuuuu meg!

Hva får man egentlig ut av å finne den såkalte peaken på EL-testene? Noen som kan berolige meg med at det ikke er helt nødvendig :hilarious:

Oh no! Har bare tre EL-tester igjen, og basert på sist test i går kveld, har det ikke begynt noen stigning enda! Blæææh! Så typisk at jeg ikke klarte å ta bare én om dagen de første testdagene, så nå som det virkelig gjelder, kan jeg kanskje ikke få med meg peak eller stigning i det hele tatt! Buuuuu meg!

Hva får man egentlig ut av å finne den såkalte peaken på EL-testene? Noen som kan berolige meg med at det ikke er helt nødvendig :hilarious:
Sniker inn her. Det er vel egentlig kun for å finne ut når man virkelig skal sette inn giret og fyre på med aksjer:p Og når du kan slutte:angelic::hilarious::hilarious::bag::bag::bag::bag:
Hvis ikke du tester så er det bare å ha samleie annenhver/hver dag framover til du mener du godt forbi EL:p:rolleyes:
Ooog når du tester vet du sånn ca hvor du er i dpo-land og når du kan ta G-tester. Men hvis du temper så får du jo også svar på når el har vært:angelic:

Ser ut som kroppen bare har lurt meg :sorry: PreMom sier eggløsning i går, men tempen avkrefter jo definitivt det. Tok en test i går kveld også og den var tilnærmet blenda, så jeg gadd ikke legge den inn ...

Vedlegg

• 61A64C48-610A-4F1F-B657-DB998C69E4A7.jpeg
    61A64C48-610A-4F1F-B657-DB998C69E4A7.jpeg
    1 MB · Visninger: 58
  • 79A36D47-CC73-4118-B70A-209D208405DB.jpeg
    79A36D47-CC73-4118-B70A-209D208405DB.jpeg
    361,9 KB · Visninger: 52
Sniker inn her. Det er vel egentlig kun for å finne ut når man virkelig skal sette inn giret og fyre på med aksjer:p Og når du kan slutte:angelic::hilarious::hilarious::bag::bag::bag::bag:
Hvis ikke du tester så er det bare å ha samleie annenhver/hver dag framover til du mener du godt forbi EL:p:rolleyes:
Ooog når du tester vet du sånn ca hvor du er i dpo-land og når du kan ta G-tester. Men hvis du temper så får du jo også svar på når el har vært:angelic:

Taaakk! Forrige pp fikk jeg positive EL-tester cd 13 og 14, og siden jeg er på cd 13 i dag, regner jeg med at det nærmer seg veldig her. Har ikke tempet denne pp, det ble så stressete sist pp, men får vurdere å ta et par tempdager for å se nå da :) Prøver én test i ettermiddag /kveld og krysser fingrene for at den nærmer seg positiv ❤️

Blendahvit test her idag:shifty: 11 dpo, og kroppen har klart å lure meg skikkelig denne syklusen :wacky: Pleier å ha en ganske lik 24-25 dagers syklus, men er på cd27 nå, sen EL, har spottet nå i seks dager.. merkelige greier. PP1 på barn nr 2, og hadde jo ikke forventet at den skulle sitte så fort, men .. man har jo alltid et håp om å være så heldig:p

Æsj, blank test, fortsatt spotting, det grå været og det faktum at jeg skal treffe en fire uker gammel baby idag gjør meg litt humørsyk og gloomy:meh:

Får trøste meg med at jeg kan nyte kaffen min minst fire uker til ;) og rekke å bli enda litt sterkere før neste svangerskap :salut

Ser ut som kroppen bare har lurt meg :sorry: PreMom sier eggløsning i går, men tempen avkrefter jo definitivt det. Tok en test i går kveld også og den var tilnærmet blenda, så jeg gadd ikke legge den inn ...
Det kan hende kroppen har prøvd å slippe et egg men ikke gjorde det likevel men prøver igjen om noen dager :Heartred

Blendahvit test her idag:shifty: 11 dpo, og kroppen har klart å lure meg skikkelig denne syklusen :wacky: Pleier å ha en ganske lik 24-25 dagers syklus, men er på cd27 nå, sen EL, har spottet nå i seks dager.. merkelige greier. PP1 på barn nr 2, og hadde jo ikke forventet at den skulle sitte så fort, men .. man har jo alltid et håp om å være så heldig:p

Æsj, blank test, fortsatt spotting, det grå været og det faktum at jeg skal treffe en fire uker gammel baby idag gjør meg litt humørsyk og gloomy:meh:

Får trøste meg med at jeg kan nyte kaffen min minst fire uker til ;) og rekke å bli enda litt sterkere før neste svangerskap :salut
Pleier du å spotte da? Er jo enda håp :rolleyes:

Back
Topp