Hadde forventet å få positiv el-test i dag,men kroppen har andre planer
Å, så kjipt hvilken cd nå?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde forventet å få positiv el-test i dag,men kroppen har andre planer
Og der gikk startskuddet for umiskjennelig murring her, TR kommer nok for fullt imorgen!
Håper det blir masse doble rosa streker å se her etterhvert!! Og kanskje vi er noen som møtes igjen i IKM uke 23/24 etterhvert Lykke til folkens!
Søren altså! Falt for fristelsen til å ta test i dag, 7 dpo... Blendahvit Var jo ikke på morgenurin heller, holdt meg ca. 6 timer først. Dumt å startes så tidlig
Har du tatt g-test?
Kan jo være like symptomer. Er ikke over før tr kommer! Har lite tro denne pp så jeg joiner lett neste ikm-gruppe og håper på litt kjente fjes!
CD18 i dag. Vet aldri helt når jeg skal ha el,men håper jo alltid at syklusen ikke skal være så sinnsykt lang. Men er enda innenfor «normalen» min. Er bare jeg som er utålmodigÅ, så kjipt hvilken cd nå?
CD18 i dag. Vet aldri helt når jeg skal ha el,men håper jo alltid at syklusen ikke skal være så sinnsykt lang. Men er enda innenfor «normalen» min. Er bare jeg som er utålmodig
Helt blank både idag morges og istad. 11dpo. Dersom det ikke dukker opp noe mer enn spotting blir jeg jo sjeleglad, og tester igjen tirsdag 13dpo! Men tipper nå det tar seg opp iløpet av natt/imorgen Men mange takk for den positive holdningen
Ok, så klarte jeg ikke helt å unngå å teste likevell selv om jeg vet jeg kan få falsk positiv test pga ovitrellesprøyte. MEN, jeg tok en prøvetest i går for å se om det vsr ute av systemet, og da så jeg ikke noen strek.
Så hsdde jeg en test igjen i skuffa som jeg tok nå, og jeg trooor jeg ser noe, kaaanskje.
Anyone?
Den fra i går nederst, i dag øverst. Vis vedlegget 356616
9 dpoSkimter noe, men er vanskelig å si! Blir spennende fremover! Hvor mange dpo?
Det jeg har hatt er ilninger i lår og nedover i foten, stikkinger i livmor og eggstokk området, noe hodepine, stikkinger i bryst og nå er det mye strekk og murr i området hoftekam, eggstokkHva kjente du da? spennende å høre hva andre opplever
Ja, de symptomene jeg har kjent på er veldig likt fra forrige gang men denne gangen er det mye mer og mer merkbart håper de kommer til deg og!Jaa, ser jeg har notert litt greier fra 5dpo og utover i februar. 5dpo våknet jeg til et stikk i livmorområdet. Fremover kom ligamentsmerter og brenning bak brystvortene. Kommer til å gå i kjelleren om ting uteblir de neste dagene, selv om sykluser sikkert kan vøre ulike