IKM uke 20 og 21

Last edited:
Og der gikk startskuddet for umiskjennelig murring her, TR kommer nok for fullt imorgen!

Håper det blir masse doble rosa streker å se her etterhvert!! :smiley-angelic003 :happy Og kanskje vi er noen som møtes igjen i IKM uke 23/24 etterhvert :rolleyes: Lykke til folkens!

Og der gikk startskuddet for umiskjennelig murring her, TR kommer nok for fullt imorgen!

Håper det blir masse doble rosa streker å se her etterhvert!! :smiley-angelic003 :happy Og kanskje vi er noen som møtes igjen i IKM uke 23/24 etterhvert :rolleyes: Lykke til folkens!

Har du tatt g-test?:)
Kan jo være like symptomer. Er ikke over før tr kommer! Har lite tro denne pp så jeg joiner lett neste ikm-gruppe og håper på litt kjente fjes!:)

Søren altså! Falt for fristelsen til å ta test i dag, 7 dpo... Blendahvit:banghead: Var jo ikke på morgenurin heller, holdt meg ca. 6 timer først. Dumt å startes så tidlig :facepalm: :hilarious:

Søren altså! Falt for fristelsen til å ta test i dag, 7 dpo... Blendahvit:banghead: Var jo ikke på morgenurin heller, holdt meg ca. 6 timer først. Dumt å startes så tidlig :facepalm: :hilarious:

Når jeg ble gravid i februar var 7dpo blenda og 8dpo svak strek!

Har du tatt g-test?:)
Kan jo være like symptomer. Er ikke over før tr kommer! Har lite tro denne pp så jeg joiner lett neste ikm-gruppe og håper på litt kjente fjes!:)

Helt blank både idag morges og istad. 11dpo. Dersom det ikke dukker opp noe mer enn spotting blir jeg jo sjeleglad, og tester igjen tirsdag 13dpo! Men tipper nå det tar seg opp iløpet av natt/imorgen :wacky: Men mange takk for den positive holdningen:p:p:p :smiley-angelic003

Å, så kjipt:( hvilken cd nå?
CD18 i dag. Vet aldri helt når jeg skal ha el,men håper jo alltid at syklusen ikke skal være så sinnsykt lang. Men er enda innenfor «normalen» min. Er bare jeg som er utålmodig:p

CD18 i dag. Vet aldri helt når jeg skal ha el,men håper jo alltid at syklusen ikke skal være så sinnsykt lang. Men er enda innenfor «normalen» min. Er bare jeg som er utålmodig:p

Da krysser vi fingrene for at den plutselig dukker opp!<3

Helt blank både idag morges og istad. 11dpo. Dersom det ikke dukker opp noe mer enn spotting blir jeg jo sjeleglad, og tester igjen tirsdag 13dpo! Men tipper nå det tar seg opp iløpet av natt/imorgen :wacky: Men mange takk for den positive holdningen:p:p:p :smiley-angelic003

Du får holde oss oppdatert!:)

Ok, så klarte jeg ikke helt å unngå å teste likevell selv om jeg vet jeg kan få falsk positiv test pga ovitrellesprøyte. MEN, jeg tok en prøvetest i går for å se om det vsr ute av systemet, og da så jeg ikke noen strek.
Så hsdde jeg en test igjen i skuffa som jeg tok nå, og jeg trooor jeg ser noe, kaaanskje.
Anyone? :whacky011
Den fra i går nederst, i dag øverst.
Screenshot_20210516_205928_com.android.gallery3d.jpg

Ok, så klarte jeg ikke helt å unngå å teste likevell selv om jeg vet jeg kan få falsk positiv test pga ovitrellesprøyte. MEN, jeg tok en prøvetest i går for å se om det vsr ute av systemet, og da så jeg ikke noen strek.
Så hsdde jeg en test igjen i skuffa som jeg tok nå, og jeg trooor jeg ser noe, kaaanskje.
Anyone? :whacky011
Den fra i går nederst, i dag øverst. Vis vedlegget 356616

Skimter noe, men er vanskelig å si! Blir spennende fremover! Hvor mange dpo?:)

Jaa, ser jeg har notert litt greier fra 5dpo og utover i februar. 5dpo våknet jeg til et stikk i livmorområdet. Fremover kom ligamentsmerter og brenning bak brystvortene. Kommer til å gå i kjelleren om ting uteblir de neste dagene, selv om sykluser sikkert kan vøre ulike
Ja, de symptomene jeg har kjent på er veldig likt fra forrige gang men denne gangen er det mye mer og mer merkbart :-) håper de kommer til deg og!

Hipp hipp hurra!

Endelig kom stigningen og jeg er 2 DPO i følge PreMom, men 1 DPO i følge FF :)

Håper alle får en fantastisk 17. mai :Heartred Gratulerer med dagen!

Vedlegg

• 335EAD51-0D30-45A3-A1CF-86A9BBAAD906.jpeg
    335EAD51-0D30-45A3-A1CF-86A9BBAAD906.jpeg
    363,6 KB · Visninger: 42
Bare 5 DPO så vet jo rasjonelt sett at alt jeg kjenner på er innbilning.. men i går følte jeg meg bare helt rar- klarer ikke forklare det.. svimmel og helt utafor. I natt våknet jeg 0445 og var lys våken. Merkelig. Håper alle får en fin 17.mai<3

Gratulerer med dagen:)

Negativ test i dag, 9dpo. Føler av og til jeg ser en skygge. Men nå skal jeg kaste den, så får jeg prøve igjen om 2 dager:happy:

Snapchat-271062783.jpg

9 dpo og sterkere strek i dag :D fortsatt svaaakt, men begynner å tro på at dette kan ha gått veien!!

Ønsker dere alle en fin 17. Mai!

1D4B6067-AF6C-487F-B7FC-677AD48A3EA0.jpeg

5dpo idag. Håper veldig at tempen stiger videre den neste uka.
Ellers er jeg symptomløs som vanlig :confused013

Ha en kjempefin 17 mai alle sammen :happy:

Veldig svak el-test i dag:shifty: Men håper den stiger i løpe av dagen:)
Sist syklus med el så hadde jeg det på denne dagen. Å mange av temperaturene er veldig like,så satser på at den kommer veldig snart.
2DFB0950-72D3-4A24-87CE-3AE2679FD6A5.jpeg

Ha en kjempefin 17-mai folkens!:dance008

Last edited:
Back
Topp