GratulererAaah ingen test på meg denne morgenen, skulle ta på andre morgen urin men har enda ikke vært på do jeg og mannen som gleda oss på å ta digital, jaja, før prøve enten ikveld
men vi tok denne igår kveld da
GOD 17 MAI til alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererAaah ingen test på meg denne morgenen, skulle ta på andre morgen urin men har enda ikke vært på do jeg og mannen som gleda oss på å ta digital, jaja, før prøve enten ikveld
men vi tok denne igår kveld da
GOD 17 MAI til alle sammen
Tusen takk!Gratulerer
TakkGratulerer
Hurraaaa!Håper alle sammen har hatt en super feiring idag
Her avsluttet vi dagen med testing, tok testen i 18tiden og HURRA Endelig begynner dette å bli reelt
Vis vedlegget 356675
Hvor så fantastisk nyhet!!! Endelig var det din tur
Tuuusen takk for gode ordHvor så fantastisk nyhet!!! Endelig var det din tur
Gratulerer så mye
Gratulerer med dagen, jenter
Jeg ville ikke ødelegge dagen, så tok ikke test i dag tidlig.
Men tok denne blendahvite testen på ettermiddagen
Er 9 dpo....Vis vedlegget 356682
Jaaaaa!!!! gratulerer! Krysser alt jeg har for at denne holder hele veienHåper alle sammen har hatt en super feiring idag
Her avsluttet vi dagen med testing, tok testen i 18tiden og HURRA Endelig begynner dette å bli reelt
Vis vedlegget 356675
Der er det strek! tørr ikke si om den er grå eller rosa, men den var tydelig Spent på testen din i morgen!Vis vedlegget 356690wæææ. Ser dere noe her? Har helt hjerteklapp her.
Ser streken! Ta en ny imorgen tidlig med 2.urinVis vedlegget 356690wæææ. Ser dere noe her? Har helt hjerteklapp her.
Jaa, måtte denne spiren virkelig sitteHurraaaa!
Takktakk , krysser alt som erJaaaaa!!!! gratulerer! Krysser alt jeg har for at denne holder hele veien
Nå ble jeg glad
Blenda? Synes jeg skimter en strek der jeg?
Her er det rosa strek! Tipper den blir klar og tydelig nå på morgenenVis vedlegget 356690wæææ. Ser dere noe her? Har helt hjerteklapp her.