IKM uke 20 og 21

Aaah ingen test på meg denne morgenen, skulle ta på andre morgen urin men har enda ikke vært på do :wacky: jeg og mannen som gleda oss på å ta digital, jaja, før prøve enten ikveld :hilarious:
men vi tok denne igår kveld da :happy:

GOD 17 MAI til alle sammen :Heartred
Gratulerer ❤️

Håper alle sammen har hatt en super feiring idag :D
Her avsluttet vi dagen med testing, tok testen i 18tiden og HURRA :Heartred Endelig begynner dette å bli reelt :love017

E3E2776A-4256-4559-A73B-5BE127BF28F5.jpeg

Vedlegg

• 425EB98B-E332-497D-A173-0106D613FBC2.jpeg
    425EB98B-E332-497D-A173-0106D613FBC2.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 88
Wrøh. Idag har jeg spist og drukket for en hel armé. Har ikke akkurat laget optimale festeforhold, men er det meningen så er det meningen. Håper alle har hatt en fin 17.:)

Edit: eggfesteforhold, altså! Ikke partyparty:hilarious:

Gratulerer med dagen, jenter :smiley-bounce016
Jeg ville ikke ødelegge dagen, så tok ikke test i dag tidlig.
Men tok denne blendahvite testen på ettermiddagen :hungover:
Er 9 dpo....
Screenshot_20210517-220547.jpg

Med alle her med positiv test blir det jo som å hoppe etter Wirkola for oss som ligger litt bak:hilarious:! Bah. Kjenner meg litt emo som ikke kjenner noe som helst, selvom jeg vet egget potensielt har et par dager til før det fester seg. Men er liksom helt dødt der nede, haha. Og det var det ikke i februar, selv så tidlig.. :(

Blenda? Synes jeg skimter en strek der jeg? :happy:

gubben mener jeg har dårlig syn....men jeg tok testen opp i lyset, tok bilde med blitz, gikk til og med ut på altanen i sollys....vi klarer ikke se noen strek :hilarious:
Tar ny test i morgentidlig - og håper du har ørneblikk :finger:

Gratulerer til alle med positive tester! :Heartred

Våkna til TR i dag, så da går vi inn i PP 15 eller noe sånn.... Ja, ganske lei akkurat nå, men får holde motet oppe :happy: I hvert fall glad for kortere syklus enn vanlig - 30 dager. Så noe positivt kam vi ta med oss.
Lykke til videre resten her!

Back
Topp