IKM uke 20 og 21

Gratulerer til alle med positive tester! :Heartred

Våkna til TR i dag, så da går vi inn i PP 15 eller noe sånn.... Ja, ganske lei akkurat nå, men får holde motet oppe :happy: I hvert fall glad for kortere syklus enn vanlig - 30 dager. Så noe positivt kam vi ta med oss.
Lykke til videre resten her!
Ånei! Det er jeg lei for å høre :( men glad du klarer å få noe positivt ut av det :Heartred krysser fingrene for neste pp!

I går sa samboeren min at brystvortene mine har forandret seg. Kjempe store og veldig mye mørkere. Blir en test seinere. Evt i morgen, orker ikke å gå ut nå. Kvalm å trøtt, kjente på tappen og den er veldig gravid, myk :D

Screenshot_20210518_085520_com.android.gallery3d.jpg
Tror jeg besvimer:smiley-bounce012

5dpo og null nytt nedi greiene. Ingen symptomer. Føler meg helt vanlig. Baaaah. Er det fortsatt håp?

5dpo og null nytt nedi greiene. Ingen symptomer. Føler meg helt vanlig. Baaaah. Er det fortsatt håp?
Fortsatt masse håp! Egget fester seg vanligvis ikke før om enda noen dager, først DA blir det spennende :D

Jeg hadde mindre greier denne gangen enn de gangene jeg ikke har blitt gravid :angelic: så i min bok er det et godt tegn ;)

Fortsatt masse håp! Egget fester seg vanligvis ikke før om enda noen dager, først DA blir det spennende :D

Takk! Blir bare emo når jeg sammelignet notatene mine fra 5dpo den ppen jeg ble gravid. Meeeen, man skal vel ikke sammenligne sykluser:pompus::hilarious:

Takk! Blir bare emo når jeg sammelignet notatene mine fra 5dpo den ppen jeg ble gravid. Meeeen, man skal vel ikke sammenligne sykluser:pompus::hilarious:
Hos meg har det variert helt utrolig mye de gangene jeg har blitt gravid. Har hatt alt fra ingen symptomer i det hele tatt, til sterke murringer fra 7 dpo. Når ryker din første test? Jeg får så sinnsykt lyst til å teste når jeg ser alle de positive testene her, men er jo bare 4 dpo:hilarious:

Har selv en viktig frist på jobben om en uke og bør holde meg unna alt av testing frem til jobben er gjort. Kan ikke risikere å bli distrahert, og hvis testekjøret startet, er det veldig vanskelig å konsentrere seg om noe annet:p:banghead:

Hos meg har det variert helt utrolig mye de gangene jeg har blitt gravid. Har hatt alt fra ingen symptomer i det hele tatt, til sterke murringer fra 7 dpo. Når ryker din første test? Jeg får så sinnsykt lyst til å teste når jeg ser alle de positive testene her, men er jo bare 4 dpo:hilarious:

Har selv en viktig frist på jobben om en uke og bør holde meg unna alt av testing frem til jobben er gjort. Kan ikke risikere å bli distrahert, og hvis testekjøret startet, er det veldig vanskelig å konsentrere seg om noe annet:p:banghead:

Ok, det er godt å høre at det kan variere veldig!
Sist fikk jeg svak positiv etter fristen 8dpo, men da hadde jeg jo litt symptomer fra 5-6dpo(antakelig når det festet seg). Blir nok testing 8dpo denne runden også(fredag). Men vi skal til svigers i helgen(drar torsdag), og der er det alltid vin og drit, samtidig som de er klar over MAen og sikkert har haukeøynene på seg i håp om ny graviditet. Baah.

Ok, det er godt å høre at det kan variere veldig!
Sist fikk jeg svak positiv etter fristen 8dpo, men da hadde jeg jo litt symptomer fra 5-6dpo(antakelig når det festet seg). Blir nok testing 8dpo denne runden også(fredag). Men vi skal til svigers i helgen(drar torsdag), og der er det alltid vin og drit, samtidig som de er klar over MAen og sikkert har haukeøynene på seg i håp om ny graviditet. Baah.
Ååh, så slitsomt! Om dere drar ut torsdag allerede, kan du jo ta et glass vin kvelden dere kommer ut, bare for å få vekk mistanken. Og om du tester positivt på fredagen, får du skylde på dårlig mage eller noe sånt noe du takker nei til vin resten av helgen:dontknow

Ååh, så slitsomt! Om dere drar ut torsdag allerede, kan du jo ta et glass vin kvelden dere kommer ut, bare for å få vekk mistanken. Og om du tester positivt på fredagen, får du skylde på dårlig mage eller noe sånt noe du takker nei til vin resten av helgen:dontknow

Ikke dumt!
Ja, kjenner på at jeg ikke vil involvere de for tidlig denne gangen.
Sist gjorde vi det i uke 7 pga broren til min samboer og forloveden skulle annonsere nr2 og vi tenkte var kjekt å hive seg på! 2 uker senere ble det cytotec på meg og hun er fortsatt gravid.. godt de fikk én svigerdatter som kan produsere.

er jeg 10 dpo, og håpet er fullstendig borte. Hjalp lite med blodfortynnende medisiner da :sour:
Tok denne tidligtesten i dag. ikke snev av skyggestrek engang:inpain::inpain::inpain:

Vedlegg

• Screenshot_20210518-115653.jpg
    Screenshot_20210518-115653.jpg
    612,2 KB · Visninger: 89
Back
Topp