IKM uke 20 og 21

Tydehjelp! Trenger ekspert-svar her :oops:

Jeg har el-testet meg hver dag, og i flere tidspunkter. Men for meg virker det som EL har vært på besøk? Denne syklus-måneden var litt rar så ønsker å høre fra dere.:angelic:

EL var på CD19 eller CD23?
Eller var det ingen EL i det hele tatt?

:anyone

Grunnen at jeg spør, siden testene mine har tydelige strek hele veien liksom, så mistankene mine begynte å komme smått frem at det gir utslag på g-test om LH nivået er høy hele tiden. Men samtidig så kan de sterke strekene komme av at jeg har PCOS som er vanlig med slik LH nivå. Idag nølte jeg ikke, måtte bare svi av g-test (gjør ikke noe da jeg har en del hjemme):p Da så jeg svak strek på streken.. Skygge eller er det noe mer enn det?:wideyed:

- 3 første bildene er av el-testene mine i syklusen
- bilde nr 4 av g-testen fra idag tidlig (1.urin)
- bilde nr 5 av g-testene (de to nederst av 2.urin)
- bilde nr 6 er av alle testene sammen når de er tørket

Kan det være at jeg har hatt EL tidligere, og er langt inn i DPO-land, eller er g-testene bare av skygge? :yuck:
Sniker inn her, jeg ser svake streker på alle testene:angelic: Sykt spennende da! Tenk om det faktisk er positiv test! Mine el-tester ble positive utover i graviditeten:angelic: Testet ikke de første dagene med el tester, men forsøkte noen dager senere og de ble bare sterkere og sterkere:rolleyes:

Tror dere det er skygge?? :eek::eek:

Vedlegg

• 16213611322161052676714261886612.jpg
    16213611322161052676714261886612.jpg
    789 KB · Visninger: 123
Da vil jeg tro du har EL i dag eller i morgen. Siden de sterkeste testene dine er fra CD 23. Så hadde også lagt inn aksjer for sikkerhets skyld.

Skjønner godt frustrasjonen din :Heartpink Spesielt når du først får en topp, og en ny senere. Jeg kan ikke mye om pcos, men er det ikke slik at du har mye LH i kroppen? Og at EL-tester kan være vanskelige pga flere topper? Dette er jeg sikker på at noen kloke damer kan hjelpe deg med her inne, skulle du trenge det :)
Kan være godt mulig ja! Uansett så skal vi legge inn aksjer ikveld for å være på den sikre side:hilarious: Jeg vet ikke om jeg har mye LH i kroppen, men har bare hørt at de som har PCOS kan gi utslag på LH.:) Jeg temper også tillegg så kan jeg se om jeg har virkelig hatt EL,og om gullegget slapp. Det kan ikke testene for de med PCOS, som svarer at eggene slapp eller ikke:shy:

Uansett så skal jeg til gyn om 2 uker da blir det bra å vite mer hva vi kan gjøre eller om det er spire i magen:angelic::dummy1:

Sniker inn her, jeg ser svake streker på alle testene:angelic: Sykt spennende da! Tenk om det faktisk er positiv test! Mine el-tester ble positive utover i graviditeten:angelic: Testet ikke de første dagene med el tester, men forsøkte noen dager senere og de ble bare sterkere og sterkere:rolleyes:
Det er veldig spennende ja! Når svake tester skal bli til babystrek, men mine her tror jeg mest på at det er bare skygger som forrige syklus :hungover: Jeg har mest sannsynligvis hatt EL igår, så ikveld hopper vi i høyet:hilarious: Tempen forteller også om jeg har hatt EL, så blir spennende å se i disse dagene fremover :angelic:

Kan være godt mulig ja! Uansett så skal vi legge inn aksjer ikveld for å være på den sikre side:hilarious: Jeg vet ikke om jeg har mye LH i kroppen, men har bare hørt at de som har PCOS kan gi utslag på LH.:) Jeg temper også tillegg så kan jeg se om jeg har virkelig hatt EL,og om gullegget slapp. Det kan ikke testene for de med PCOS, som svarer at eggene slapp eller ikke:shy:

Uansett så skal jeg til gyn om 2 uker da blir det bra å vite mer hva vi kan gjøre eller om det er spire i magen:angelic::dummy1:

Tenk om det fantes en test som ga sikkert svar på at egget slapp… Den skulle jeg også likt å hatt!

Blir spennende uansett! Masse, masse lykke til! Om det ikke skulle klaffe for meg denne pp’en, skal jeg prøve letrozol neste syklus. Selv om jeg har regelmessig el i følge gyn, kan det hjelpe og gi EL en boost. Så et tips å diskutere med gyn, kanskje? Håper jo du slipper å ta den praten :happy:

God kveld dere! Håper alle har hatt en fin mandagtirsdag og fått hentet seg inn fra gårsdagen :) selv har jeg klart å gå på noe som jeg tror er en forkjølelse så her har det vært råna-test og slappfiskstemning :p

vi har da en liten gjeng med ikm-ere i dag, vi! Først vil jeg igjen få si gratulerer så masse til FruMilla90! Kjempekoselig at det klaffet igjen for deg og jeg krysser alt jeg har for at denne sitter helt til januar/februar :Heartred

Cornelialill og Leonore har alt meldt om TR dessverre :( håper virkelig det blir full klaff for dere begge i neste pp og en liten vårbaby til hver :)

Ginniz og Advokato hadde det vært gøy med en update fra :) vi lurer jo på hvordan det går med dere og?

Og Pæresaft? Anså du sportingen som tr eller er det enda håp hos deg? :Heartred

Håper alle får en rolig kveld så snakkes vi i morgen :)

Her har TR-aktige kramper meldt seg, men er bare 6/7 DPO... forrige syklus var helt i surr med bare 19 dagers syklus så håper det ikke er det som skjer nå også.. :/

IKM i dag og ingen tegn til blødning, dog en del verk og murringer som kjennes ut som mens på vei... I mars kjente jeg i n g e n t i n g, så jeg har ikke hatt trua i hele dag.

But hold your horses!

IMG_20210518_221717.jpg

:brb:

:schocked028:happy093

Gratulerer så mye til dere med positiv test:Heartbigred gleder meg på deres vegne!!

Jeg er 9dpo imorgen og testetrangen har meldt sin ankomst:hilarious: Hadde veldig murringer for 3 dager siden og økende ømme bryster for hver dag som går. Har ikke hatt ømme bryster siden sist graviditet så nå tar jeg nesten for gitt at jeg er gravid :dead: ellers så har jeg bare lurt meg selv og kroppen min!

Den der ser veldig rosa ut, eller?? Jeg har ikke streksyn, men ser den godt :p Hvor mange dpo?? Spennende!!
Den poppet hvertfall opp ganske fort :joyful: Tror den er rosa, men så vanskelig å være sikker når den er så svak. Er 8 dpo i dag, helt blenda test i går, men det var rfsu tidligtest da og ikke babyplan:wideyed: Det var den siste testen min, må få kjøpt fler i morgen :happy:

Tenk om det fantes en test som ga sikkert svar på at egget slapp… Den skulle jeg også likt å hatt!

Blir spennende uansett! Masse, masse lykke til! Om det ikke skulle klaffe for meg denne pp’en, skal jeg prøve letrozol neste syklus. Selv om jeg har regelmessig el i følge gyn, kan det hjelpe og gi EL en boost. Så et tips å diskutere med gyn, kanskje? Håper jo du slipper å ta den praten :happy:
Åja! Hadde det vært slike tester ute på markedet så hadde jeg bestilt en stoooor pakke av det og tester hverdag :hilarious::hilarious:

Jeg har tatt Letrozol med forrige mann her, så derfor skal jeg til gyn og høre om jeg får det igjen :angelic: Men selvsagt, håper at det klaffa her nå før denne timen:hilarious::joyful:

Du må også ha masse lykke til!:Heartred

Og nå svei det bak brystvortene! Halloooo, orker ikke at fallhøyden blir så stor.
IKM i dag og ingen tegn til blødning, dog en del verk og murringer som kjennes ut som mens på vei... I mars kjente jeg i n g e n t i n g, så jeg har ikke hatt trua i hele dag.

But hold your horses!

Vis vedlegget 356780

:brb:

:schocked028:happy093

Hurra!!

Har kjent antydning til sviing bak brystvortene idag, samt murring nede på høyre side. Kjenner jeg orker ikkeeeee. Er så redd for å håpe og tro nå, for da blir fallhøyden så stor.. Har hatt ømme bryst i dpo-land før, men den sviingen var et nytt tegn når jeg ble gravid i februar. Men dette kan sikkert endre seg fra syklus til syklus og jeg er jo fortsatt så tidlig i dpo-land at egget strengt tatt ikke kan være festet en gang:hilarious::hungover:. Men kjenner jeg leter og kjenner etter og blir GAL:troll::(

Har kjent antydning til sviing bak brystvortene idag, samt murring nede på høyre side. Kjenner jeg orker ikkeeeee. Er så redd for å håpe og tro nå, for da blir fallhøyden så stor.. Har hatt ømme bryst i dpo-land før, men den sviingen var et nytt tegn når jeg ble gravid i februar. Men dette kan sikkert endre seg fra syklus til syklus og jeg er jo fortsatt så tidlig i dpo-land at egget strengt tatt ikke kan være festet en gang:hilarious::hungover:. Men kjenner jeg leter og kjenner etter og blir GAL:troll::(
Spennende!! Når skal du teste? :angelic:

Back
Topp