Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!! Når skal du teste?
Ikke mist motet! Kroppen er rar, husk!Tenkte kanskje 8dpo(da jeg fikk svak sist). Men nå er det dødt mtp symptomer igjen, så spørs
Åja! Hadde det vært slike tester ute på markedet så hadde jeg bestilt en stoooor pakke av det og tester hverdag
Jeg har tatt Letrozol med forrige mann her, så derfor skal jeg til gyn og høre om jeg får det igjen Men selvsagt, håper at det klaffa her nå før denne timen
Du må også ha masse lykke til!
Stor klem til deg Deler samme bekymring, og håper virkelig at neste pp er DIN på!Spottingen ga seg ikke og ble til TR i dag dessverre
Skulle hatt termin i juli (MA) og begynner å bli litt stresset for å ikke engang være gravid når termin skulle vært
Dette kan umulig være skyggestreker, så tykke og tydelige som disse strekene er!Ok, jeg gir meg jo tydeligvis ikke
Tok én ny test i dag , med morgenurin.
Ble superskuffet etter å vinklet den i lyset rett etterpå...blenda. men fem minutter etter, kunne jeg se noe...tror jeg. Og etter 1 time , var det mer tydelig. Det gir håp, selv om jeg vet at det ikke er store sjanser mtp at jeg er 11 dpo, og alltid fått tydelige tester på 10 dpo.
Kan dere se skyggestrekene?
Dette kan umulig være skyggestreker, så tykke og tydelige som disse strekene er!
Fortsett å teste, den kan stige i løpet av dagenVis vedlegget 356792
Endelig skjer det noe her! Har vært så redd for å ikke få eggløsning denne gangen heller,å for at jeg kanskje ikke er så fertil lenge.
Men tolker jeg high som positiv?
Ja, så får håpe letrozol funker like bra neste gang! Alle svangerskap er jo forskjellige, og alderen også spiller litt innDu har det, ja? Så bra det funket for deg sist!
Og takk Trenger litt gode vibber, for her ble det litt rød spotting i dag tidlig. 12 dpo, så rett etter normalen 2 dager før IKM. Tar en test i morgen før jeg henter ut letrozol, men har null håp. Men, tiden vil vise!
Tusen takk!Sniker innom med en liten gratulerer!!!
Ja, så får håpe letrozol funker like bra neste gang! Alle svangerskap er jo forskjellige, og alderen også spiller litt inn
Å nei, så kjipt at du har begynt å spotte Men da får du bare kjøre på letrozol, og satse på at det blir din måned i den neste syklusen Men selvsagt, håper denne her er din måned allerede
Ja, nei altså jeg har bestemt meg for å ikke teste før etter INK som er i morgen. Så blir noen Spennede dager fremover nå! Kjenner jeg tviler helle tiden på at jeg er gravid, symptomer er jo helt ekstremt vonde pupper, trøtt som fy sover heller tiden, humøret er forferdelig, livmortappen kjennes veldig gravid ut, men klarer ikke å stole på den.
Er så redd for negativ får se om jeg orker å gå. Er i komaJooo, test noooo