IKM uke 20 og 21

Bah. 6dpo og niplesviingen forsvant like fort som den kom. Vet det er tidlig, men kjente luften gikk litt ut av meg. Idag kjenner jeg liksom ingenting noe sted og sist kjente jeg masseeee. Buuuu:banghead::(

Åja! Hadde det vært slike tester ute på markedet så hadde jeg bestilt en stoooor pakke av det og tester hverdag :hilarious::hilarious:

Jeg har tatt Letrozol med forrige mann her, så derfor skal jeg til gyn og høre om jeg får det igjen :angelic: Men selvsagt, håper at det klaffa her nå før denne timen:hilarious::joyful:

Du må også ha masse lykke til!:Heartred

Du har det, ja? Så bra det funket for deg sist!

Og takk :happy: Trenger litt gode vibber, for her ble det litt rød spotting i dag tidlig. 12 dpo, så rett etter normalen 2 dager før IKM. Tar en test i morgen før jeg henter ut letrozol, men har null håp. Men, tiden vil vise!

Spottingen ga seg ikke og ble til TR i dag dessverre :meh:

Skulle hatt termin i juli (MA) og begynner å bli litt stresset for å ikke engang være gravid når termin skulle vært :(
Stor klem til deg♥️ Deler samme bekymring, og håper virkelig at neste pp er DIN på!

Ok, jeg gir meg jo tydeligvis ikke o_O:jimlad::dead::playful:
Tok én ny test i dag , med morgenurin.
Ble superskuffet etter å vinklet den i lyset rett etterpå...blenda. men fem minutter etter, kunne jeg se noe...tror jeg. Og etter 1 time , var det mer tydelig. Det gir håp, selv om jeg vet at det ikke er store sjanser mtp at jeg er 11 dpo, og alltid fått tydelige tester på 10 dpo.

Kan dere se skyggestrekene?
Dette kan umulig være skyggestreker, så tykke og tydelige som disse strekene er!:woot:

Hadde en så merkelig dag igår sånn midt på dagen..plutselig eksploderte det i kramper og stikkinger nede i magen, puppene ble kjempe sår, utfloden gikk fra hvit, kremet til blankt og tynn med blodspor. Fortsatte sånn til og fra resten av dagen. Idag er alt roligere og utfloden er tilbake til å være hvit, kremet... venter mens om 2 dager, er kanskje mulig den kommer litt tidligere, men det var heftig:eek: kanskje det var en festedipp:rolleyes: er bare å vente og se:woot:
Screenshot_20210519-091103_FF App.jpg

Du har det, ja? Så bra det funket for deg sist!

Og takk :happy: Trenger litt gode vibber, for her ble det litt rød spotting i dag tidlig. 12 dpo, så rett etter normalen 2 dager før IKM. Tar en test i morgen før jeg henter ut letrozol, men har null håp. Men, tiden vil vise!
Ja, så får håpe letrozol funker like bra neste gang!:angelic: Alle svangerskap er jo forskjellige, og alderen også spiller litt inn:p

Å nei, så kjipt at du har begynt å spotte :banghead: Men da får du bare kjøre på letrozol, og satse på at det blir din måned i den neste syklusen:Heartred Men selvsagt, håper denne her er din måned allerede:Heartred

Jeg har vært ute noen timer på tur med venninner. Var sååå tissetrengt når jeg kom hjem, og tenkte at nå har jeg holdt meg så lenge at jeg må teste igjen:hilarious: dukket opp svaak skygge på rfsu. Ser rosa ut:happy: hååååper på sterkere strek i morgen! Men jeg har jo fått skygger på disse før da, så jeg fikk ikke akkurat så store forhåpninger:happy:

Ja, så får håpe letrozol funker like bra neste gang!:angelic: Alle svangerskap er jo forskjellige, og alderen også spiller litt inn:p

Å nei, så kjipt at du har begynt å spotte :banghead: Men da får du bare kjøre på letrozol, og satse på at det blir din måned i den neste syklusen:Heartred Men selvsagt, håper denne her er din måned allerede:Heartred

Takk :) Godt å ha en plan i bakhånd i alle fall. Det hjelper det. Selv om jeg har sett altfor mange negative tester, gjør det fortsatt vondt. Skulle tro en blir vant til det, men… Ser du har en god del pp bak deg, så du skjønner hva jeg mener vil jeg tro :angelic:

Ååå, er så misunnelig på dere med spire!<3
Her er der dødt i symptomland og tiden går DRITSAKTE, haha

Ja, nei altså jeg har bestemt meg for å ikke teste før etter INK som er i morgen. Så blir noen Spennede dager fremover nå! Kjenner jeg tviler helle tiden på at jeg er gravid, symptomer er jo helt ekstremt vonde pupper, trøtt som fy sover heller tiden, humøret er forferdelig, livmortappen kjennes veldig gravid ut, men klarer ikke å stole på den.

Ja, nei altså jeg har bestemt meg for å ikke teste før etter INK som er i morgen. Så blir noen Spennede dager fremover nå! Kjenner jeg tviler helle tiden på at jeg er gravid, symptomer er jo helt ekstremt vonde pupper, trøtt som fy sover heller tiden, humøret er forferdelig, livmortappen kjennes veldig gravid ut, men klarer ikke å stole på den.

Jooo, test noooo:hilarious:

Fanken! Fikk low igjen når jeg tok test igjen etter jobb:sorry: Hadde holdt meg i 4timer,å ikke drukket på 2timer. Men prøver igjen litt senere og håper på et litt mer oppløftende resultat:p

Back
Topp