Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud noe så fantastisk Må da være babystrek, så gratulererJEEEEENTER, gi meg styrke Etter 10 timer har streken "eksplodert"
Ikke nok med det....det er INGEN filter på bildene
Meeeeen, kan det være Crinone'n jeg tok i dag formiddag, som gir utslag på testen??? Redd dette skal bli min 4.pp med kjemisk/tidlig SA
Ja 2 MA her også så skjønner godt hva du mener. Men viktig å prøve å tenke positivtHaha, det er godt å høre<3
Eg ler litt av meg selv og nevrotisismen. MAen har ødelagt meg, haha.
Sammenligner dpo-land den gangen det klaffet aaalt for mye med denne runden.
Jeg lar meg ikke be to ganger!!Sett gjerne meg også opp på gravid Jeg vil i alle fall være der ett par dager
Har null symptomer; ikke trøtt, følelsesløse brystvorter, stabilt humør, ikke oppblåst, og helt "dødt" der nede
Ja såklartJeg tror forresten min ikm er 26/5, ikke 24/5 Og el var rundt 13-14/5.
Oppdaterer du?<3
Ja såklart jeg vilOg kanskje du har lyst til å sette meg opp på gravid?
Jeg lar meg ikke be to ganger!!
Ingen mens ennå, men har lite troa. Skal ta blodprøve i morgen. Så da ryker jeg nok på en gtest i morgen tidlig.....Hyl! Her hadde det skjedd masse i dag! Gøy gøy gøy at det spretter frem så mange streker!!
vi skal også ta en gjennomgang av dagens ikm: der står det tre stykker. Vårlilleclark gratulerer igjen!! Så kjekt altså Litjmora, jeg har også satt opp deg i dag! Hva er status hus deg, tatt test? Er liksom litt ekstra spent når det er små IVF-spirer og sistemann er Fotballbaby, men her mistenker jeg at kanskje IKM egentlig er litt senere siden el var forsinka?
Ha en fin kveld videre alle sammen! Her skal det bøttes noe is foran tv i alle fall
Kryssede fingre herifra i alle fall! Har du ikke testet noe enda?Ingen mens ennå, men har lite troa. Skal ta blodprøve i morgen. Så da ryker jeg nok på en gtest i morgen tidlig.....
TakkJa såklart jeg vil
Ja, jeg så dem på mine ubrukte også9 DPO i dag, og i ettermiddag tok tålmodigheten brått slutt Syntes at jeg kunne se "noe" på testen, og bestemte meg derfor for å ta en til nå ( ) . Når jeg studerer den ubrukte strimmelen ser jeg plutselig veldig godt hvor de to strekene skal komme. Usikker på om det kommer med på bilde, men.. Er dette typisk for makesure? Noen med samme erfaring?
Jeg har aldri lagt merke til sånt før jeg Kan du huske om du så skygge før dine ble positive? Tenker jo at det jeg ser på mine nå kanskje bare er dette feltet..?Ja, jeg så dem på mine ubrukte også
Ingen symptomer her, men positive tester.Mer klaging fra meg: EG VIL HA SYMPTOMER.
Hvorfor kjenner jeg meg helt vanlig? Tenk om ikke eggløsning fant sted likevel? Jeg vil ha sviende bryst og kvalme NO, haha. Hilsen hun gale som kanskje er 6dpo
Jeg har også pleid å se feltet der strekene skal komme på ubrukte tester fra Make sure, men strekene forsvinner hos meg når de dyppes, av en eller annen merkelig grunn9 DPO i dag, og i ettermiddag tok tålmodigheten brått slutt Syntes at jeg kunne se "noe" på testen, og bestemte meg derfor for å ta en til nå ( ) . Når jeg studerer den ubrukte strimmelen ser jeg plutselig veldig godt hvor de to strekene skal komme. Usikker på om det kommer med på bilde, men.. Er dette typisk for makesure? Noen med samme erfaring?
Singelbildet er 7dpo sen kveld også øverste på bilde 2 er samme testJeg har aldri lagt merke til sånt før jeg Kan du huske om du så skygge før dine ble positive? Tenker jo at det jeg ser på mine nå kanskje bare er dette feltet..?