IKM uke 20 og 21

Singelbildet er 7dpo sen kveld :) også øverste på bilde 2 er samme test
Synes nesten jeg ser en grå skygge på det øverste jeg, men det er meget mulig at jeg har utviklet streksyn ila kvelden :pompus: Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. Forventer tydeligere strek i morgen tidlig om noe er på gang, hvis ikke er det vel bare å stålsette seg for neste runde :)

Jeg har også pleid å se feltet der strekene skal komme på ubrukte tester fra Make sure, men strekene forsvinner hos meg når de dyppes, av en eller annen merkelig grunn:dontknow
Mystisk, jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg altså :confused013 Tiden får vise, blæh! :rolleyes:

Synes nesten jeg ser en grå skygge på det øverste jeg, men det er meget mulig at jeg har utviklet streksyn ila kvelden :pompus: Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. Forventer tydeligere strek i morgen tidlig om noe er på gang, hvis ikke er det vel bare å stålsette seg for neste runde :)
Neida, jeg så den da og jeg ser den nå også så det er ikke streksyn ;)

Herlighet! Så gøy med mange fine streker :) Jeg er 10dpo i morgen, synes jeg kunne skimte noe på en test i ettermiddag, men kan brått være skygge..:woot: Vet at det er tidlig, men jeg har allerede mistet litt troa...:( Fikk svak positiv 10dpo med datteren min:wacky:

9 DPO i dag, og i ettermiddag tok tålmodigheten brått slutt :hilarious: Syntes at jeg kunne se "noe" på testen, og bestemte meg derfor for å ta en til nå ( :angelic:) . Når jeg studerer den ubrukte strimmelen ser jeg plutselig veldig godt hvor de to strekene skal komme. Usikker på om det kommer med på bilde, men.. Er dette typisk for makesure? Noen med samme erfaring?

Kan kanskje skimte noe!

Må bare lufte litt...
Forventet EL på CD15, testet fra CD11-18. Ingen var positiv, men hadde den sterkeste EL-testen på CD11, kjente også murringer den dagen.
Er det mulig at EL kom på CD10/11 og at jeg nå er ca. 10dpo tro? Har siste døgnet hatt mye murringer og «bobler», ikke hatt lignende siden forrige graviditet. Har kun 25 mlU/l-tester, men med forventet IKM 26.mai kommer jeg til å bli sprø før den tid:wtf:
Hadde egentlig innfunnet meg med første syklusen uten EL-smerter og dermed ingen EL, men begynner å lure (og håpe!!) på at det har klaffet likevel:rolleyes::rolleyes:
Føler meg gal:wacky:

Må bare lufte litt...
Forventet EL på CD15, testet fra CD11-18. Ingen var positiv, men hadde den sterkeste EL-testen på CD11, kjente også murringer den dagen.
Er det mulig at EL kom på CD10/11 og at jeg nå er ca. 10dpo tro? Har siste døgnet hatt mye murringer og «bobler», ikke hatt lignende siden forrige graviditet. Har kun 25 mlU/l-tester, men med forventet IKM 26.mai kommer jeg til å bli sprø før den tid:wtf:
Hadde egentlig innfunnet meg med første syklusen uten EL-smerter og dermed ingen EL, men begynner å lure (og håpe!!) på at det har klaffet likevel:rolleyes::rolleyes:
Alt er mulig :D test test test!

Må bare lufte litt...
Det er veldig mulig at EL har kommet tidligere! Forrige pp fikk jeg selv EL på CD7 eller CD8, sånn helt ut av det blå, og rakk ikke å få peak på testene. Håper du tester snart :D

Var kortvarig glede :arghh::arghh::arghh:
Testen med morgenurin i dag er svakere enn de i går :grumpy:
Redd dette blir nok en kjemisk
:BangHead:BangHead

Vedlegg

• Screenshot_20210520-073019.jpg
    Screenshot_20210520-073019.jpg
    780,2 KB · Visninger: 117
Alt er mulig :D test test test!
Det er veldig mulig at EL har kommet tidligere! Forrige pp fikk jeg selv EL på CD7 eller CD8, sånn helt ut av det blå, og rakk ikke å få peak på testene. Håper du tester snart :D
Kanskje jeg skal våge meg på en pakke med tidlig-tester? Litt tidlig for 25mlU/L sikkert..:bookworm:
Legger ved bilde at EL-testene, så kan dere se hva dere tror. På CD18 var den helt blank.BE38A8D6-FC40-4E63-B933-3F1F931FDEB2.jpeg

Jeg kan settes på TR. Negativ test og mens idet jeg leser av resultatet :(
Lykke til videre folkens!

9 DPO i dag, og i ettermiddag tok tålmodigheten brått slutt :hilarious: Syntes at jeg kunne se "noe" på testen, og bestemte meg derfor for å ta en til nå ( :angelic:) . Når jeg studerer den ubrukte strimmelen ser jeg plutselig veldig godt hvor de to strekene skal komme. Usikker på om det kommer med på bilde, men.. Er dette typisk for makesure? Noen med samme erfaring?
Sniker:angelic: sånn var alle mine! Men når de er dyppet (når de var negativ) så forsvant den testskyggen alltid!:rolleyes:

Den er vel lik den jeg tok på morgningen i går. Men ettermiddagstesten min er sterkere en dagens test :smiley-angry017 Så mister fullstendig håpet - føler jeg går opp i limingen :smiley-ashamed008
Mine streker på morgenurin var alltid svakere enn 2.gangsurin eller ettermiddag/kveld. :) Så jeg våknet opp hver dag til svakere test:banghead: Anbefaler deg å ikke teste på første morgenurin for å slippe bekymringer:) Mange som får sterkere utpå dagen.

Mine streker på morgenurin var alltid svakere enn 2.gangsurin eller ettermiddag/kveld. :) Så jeg våknet opp hver dag til svakere test:banghead: Anbefaler deg å ikke teste på første morgenurin for å slippe bekymringer:) Mange som får sterkere utpå dagen.

Og den graviditeten endte med baby??? :)
Jeg skal iallefall holde meg 4 timer nå, og ta en ny test i 13-tiden. Er ikke det innafor?

Og den graviditeten endte med baby??? :)
Jeg skal iallefall holde meg 4 timer nå, og ta en ny test i 13-tiden. Er ikke det innafor?
Jeg er 5+3 nå:angelic: Fikk 3+ på digital i går og målte hcg på fredag, så det ser ut som det skal gå veien. Testene ble sterkere og sterkere annenhver dag ca. Men jeg måtte slutte med å teste når jeg stod opp for jeg ble bare nervøs av det svakere tester. Så tok lengre ut på dagen og kveld.
Ja, det vil jeg tro holder! Jeg holdt meg aldri for å teste:hilarious: Orket aldri det. Hehe:happy:
Og de sier også at man ikke skal sjekke stigning med graviditetstester for det gir egentlig bare unødvendig bekymring. Hver test kan være litt forskjellig, jeg hadde gjerne to stk jeg tok samtidig som var ulik farge på:) Men er jo umulig å la vær:hilarious:

Back
Topp