IKM uke 20 og 21

7dpo, null symptomer og blenda test(selvfølgelig). Og eg som skulle vente til i morgen. Wow. Viljestyrke. I need help.

Ps: ingen tolkebehov eller streksyn nødvendig da jeg har stirret den opp og ned i mente irl og den har ikke strek

Vedlegg

• C63867C1-3ABA-48C8-9817-DE22B4E35DE2.jpeg
    C63867C1-3ABA-48C8-9817-DE22B4E35DE2.jpeg
    255,2 KB · Visninger: 87
Herlighet! Så gøy med mange fine streker :) Jeg er 10dpo i morgen, synes jeg kunne skimte noe på en test i ettermiddag, men kan brått være skygge..:woot: Vet at det er tidlig, men jeg har allerede mistet litt troa...:( Fikk svak positiv 10dpo med datteren min:wacky:

Testet i dag?:)

Jeg er 5+3 nå:angelic: Fikk 3+ på digital i går og målte hcg på fredag, så det ser ut som det skal gå veien. Testene ble sterkere og sterkere annenhver dag ca. Men jeg måtte slutte med å teste når jeg stod opp for jeg ble bare nervøs av det svakere tester. Så tok lengre ut på dagen og kveld.
Ja, det vil jeg tro holder! Jeg holdt meg aldri for å teste:hilarious: Orket aldri det. Hehe:happy:
Og de sier også at man ikke skal sjekke stigning med graviditetstester for det gir egentlig bare unødvendig bekymring. Hver test kan være litt forskjellig, jeg hadde gjerne to stk jeg tok samtidig som var ulik farge på:) Men er jo umulig å la vær:hilarious:

Åh,gratulerer så mye med spire:Heartred:Heartred:Heartred
Du er på god vei til 12-ukers milepælen :talk017

Tar rådet ditt; skal forholde meg kun til 2.gangsurinen/ettermiddagen.
Masse lykke til videre, og takk :Heartblue:Heartpink:Heartred

Stikker av og til inni brystene! Går snart ut av mitt gode skinn!! Hver gang jeg kjenner noe begynner jeg å håpe og hver gang vet jeg at jeg kommer til å bli så lei meg når/hvis tr kommer:(

Åh,gratulerer så mye med spire:Heartred:Heartred:Heartred
Du er på god vei til 12-ukers milepælen :talk017

Tar rådet ditt; skal forholde meg kun til 2.gangsurinen/ettermiddagen.
Masse lykke til videre, og takk :Heartblue:Heartpink:Heartred
Lykke til til deg også! Spent på neste test:angelic:

Sniker:angelic: sånn var alle mine! Men når de er dyppet (når de var negativ) så forsvant den testskyggen alltid!:rolleyes:
Takk for svar! Jeg ser nemlig "noe" i dag også jeg, men synes det er lite farge på feltet... Får prøve på nytt i morgen :arghh:

Hyl! Her hadde det skjedd masse i dag! Gøy gøy gøy at det spretter frem så mange streker!!

vi skal også ta en gjennomgang av dagens ikm: der står det tre stykker. Vårlilleclark gratulerer igjen!! Så kjekt altså :Heartred Litjmora, jeg har også satt opp deg i dag! Hva er status hus deg, tatt test? Er liksom litt ekstra spent når det er små IVF-spirer :) og sistemann er Fotballbaby, men her mistenker jeg at kanskje IKM egentlig er litt senere siden el var forsinka? :)

Ha en fin kveld videre alle sammen! Her skal det bøttes noe is foran tv i alle fall :jimlad:

IKM er nok noe senere ja pga forsinka EL. IKM blir nok 22.05 :rolleyes: Denne mnd har jeg hverken tatt Lutinus, Wildyam eller babyklister rett og slett pga det har skjedd for mye på privaten til at jeg har hatt energi til å styre med det... så har ekstremt liten tro på denne pp. Bedre lykke neste mnd o_O

Ble bare enda en skuffelse. Streken kom ikke før det hadde gått 3-4 minutter. Så helt blank ut rett etter den var tatt.
Og den er like svak som morgentesten, og svakere enn testen i går kveld.
Redd Crinone'n er eneste som holder mensen tilbake nå :grumpy:

Vedlegg

• Screenshot_20210520-132410.jpg
    Screenshot_20210520-132410.jpg
    713,3 KB · Visninger: 90
  • Screenshot_20210520-132420.jpg
    Screenshot_20210520-132420.jpg
    635,9 KB · Visninger: 88
Ble bare enda en skuffelse. Streken kom ikke før det hadde gått 3-4 minutter. Så helt blank ut rett etter den var tatt.
Og den er like svak som morgentesten, og svakere enn testen i går kveld.
Redd Crinone'n er eneste som holder mensen tilbake nå :grumpy:
Håper du tar feil:Heartred

Blenda test i dag, men velger å tro at det er fullt mulig at det er for tidlig:rolleyes:
Mellom 7-11 dpo:wacky::wacky:

Back
Topp