IKM uke 20 og 21

I går hadde jeg stikkinger i området Venstre eggstokk-ish, kjenner ingenting i dag. Men heller ikke PMS. 8 DPO. I morgen er det vel innafor å ryke på en tidligtest til uten altfor store forventninger?

I går hadde jeg stikkinger i området Venstre eggstokk-ish, kjenner ingenting i dag. Men heller ikke PMS. 8 DPO. I morgen er det vel innafor å ryke på en tidligtest til uten altfor store forventninger?

Do it!<3

Sist var uteblitt pms(irritabilitet, etc.) et tegn!

Negativ test på meg, hadde så troa denne mnd men men har jo ikke prøvd sånn super aktivt heller.

Ble bare enda en skuffelse. Streken kom ikke før det hadde gått 3-4 minutter. Så helt blank ut rett etter den var tatt.
Og den er like svak som morgentesten, og svakere enn testen i går kveld.
Redd Crinone'n er eneste som holder mensen tilbake nå :grumpy:
Mulig du har skrevet det tidligere men når var forventet mens? Strek er jo strek, mine har også vært svake men jeg er 1 dag over ikm idag :-)

Omg. Kjenner på kvalme! Ikkje lur meg nå, kropp!
(Skal sies jeg ikke ble kvalm i februar når jeg ble gravid)

Edit: nvm. Er superirritabel. Er veldig pms-tegn hos meg, dessverre

Last edited:
Spennende! Mannen mener jeg har «glødet» de siste dagene men det er vel bare surr og rør, haha :p søt da..

Haha, så søtt:)

Her kom irritabiliteten kastet over meg nettopp. Ikke et godt tegn for min del..:(

Mulig du har skrevet det tidligere men når var forventet mens? Strek er jo strek, mine har også vært svake men jeg er 1 dag over ikm idag :)

IKM om to dager. Er 12 dpo i dag, og mensen kommer alltid på dag 14. Men nå tar jeg Crinone, så da uteblir trolig mens uansett resultat.

I utgangspunktet skulle normalt IKM vært i dag, men hadde mye EL slim søndag - tirsdag forrige uke, EL smerter tirsdag, og hadde blod på papiret forrige torsdag. Vet ikke helt hva jeg tenker om denne testen, det er vel helt klart en skyggestrek?
Tipper IKM er førstkommende søndag - tirsdag.

Testen er tatt i «utvannet» urin, eller har ikke holdt meg lenge nok :hungover:

57419849-162C-4A9F-9952-29D0BF59DF40.jpeg

Last edited:
Tok ny test på.....5 timer siden jeg tisset. Prøvde en tidligtest fra Lloyd. Aldri brukt de før. Uheldigvis ble ikke resultatet bedre .
De to øverste testene i rekken, er fra i går, mens de tre nederste er fra i dag.

Vedlegg

• Screenshot_20210520-173449.jpg
    Screenshot_20210520-173449.jpg
    434,3 KB · Visninger: 104
  • Screenshot_20210520-173501.jpg
    Screenshot_20210520-173501.jpg
    962,7 KB · Visninger: 106
  • Screenshot_20210520-173510.jpg
    Screenshot_20210520-173510.jpg
    902,1 KB · Visninger: 106
I utgangspunktet skulle normalt IKM vært i dag, men hadde mye EL slim søndag - tirsdag forrige uke, EL smerter tirsdag, og hadde blod på papiret forrige torsdag. Vet ikke helt hva jeg tenker om denne testen, det er vel helt klart en skyggestrek?
Tipper IKM er førstkommende søndag - tirsdag.

Testen er tatt i «utvannet» urin, eller har ikke holdt meg lenge nok :hungover:

Vis vedlegget 356908
Dette vil jeg da påstå at er mer enn en skygge! :joyful:

Testet i dag?:)

Ja, det har jeg, ser fortsatt strek, og den er kanskje en anelse sterkere? :rolleyes: Men det er to forskjellige strimler, så vanskelig å sammenligne:wacky:

Må bare få lov å være litt kry
:joyful: 13 dpo

Vedlegg

• IMG_20210520_211541.jpg
    IMG_20210520_211541.jpg
    1,8 MB · Visninger: 125
God kveld i stua! Det tikker mot helg og det er deilig! Men vi har et godt knippe IKM-ere igjen i uke 20 før vi begir oss ut på uke 21 og «min» siste ikm-uke (snufs!)

Forhåpningsfull har dessverre meld TR og det er innmari leit :( håper det vil seg med en liten vårbaby for deg som klaffer neste pp :Heartred Er også frykeltig lei meg for at det ble TR på Brevdua :( hadde virkelig håpet at du skulle lykkes etter skuffelsen med kjemisk forrige pp.. jeg bestiller en vårbaby til deg og! :Heartred

Vi har vel alle beundret Isobels fine streker de siste dagene så nå er det vel jaggu på tide å flytte deg over på gravid! FOR en glede etter 11 pp! Gratulerer så masse!! :D

Ønsker2022baby hadde dessverre negativ test i dag, men håpet er ikke over før TR er her :Heartred jeg håper fremdeles for deg!

og til slutt Pissers! Hvordan har det gått med prøvinga di? :) hadde vært veldig gøy med klaff før IVF :angelic:

God kveld i stua! Det tikker mot helg og det er deilig! Men vi har et godt knippe IKM-ere igjen i uke 20 før vi begir oss ut på uke 21 og «min» siste ikm-uke (snufs!)

Forhåpningsfull har dessverre meld TR og det er innmari leit :( håper det vil seg med en liten vårbaby for deg som klaffer neste pp :Heartred Er også frykeltig lei meg for at det ble TR på Brevdua :( hadde virkelig håpet at du skulle lykkes etter skuffelsen med kjemisk forrige pp.. jeg bestiller en vårbaby til deg og! :Heartred

Vi har vel alle beundret Isobels fine streker de siste dagene så nå er det vel jaggu på tide å flytte deg over på gravid! FOR en glede etter 11 pp! Gratulerer så masse!! :D

Ønsker2022baby hadde dessverre negativ test i dag, men håpet er ikke over før TR er her :Heartred jeg håper fremdeles for deg!

og til slutt Pissers! Hvordan har det gått med prøvinga di? :) hadde vært veldig gøy med klaff før IVF :angelic:

Det varmer mitt hjerte å lese de nydelige ordene :Heartred Håper selvfølgelig på at spira sitter snart.
Og masse lykke til med din graviditet :love7

Back
Topp