Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I går hadde jeg stikkinger i området Venstre eggstokk-ish, kjenner ingenting i dag. Men heller ikke PMS. 8 DPO. I morgen er det vel innafor å ryke på en tidligtest til uten altfor store forventninger?
Godt at vi er flere, hvor mange dpo er du?E i samme båt!
Godt at vi er flere, hvor mange dpo er du?
Håper vi begge får strek om noen dager7dpo
Mulig du har skrevet det tidligere men når var forventet mens? Strek er jo strek, mine har også vært svake men jeg er 1 dag over ikm idagBle bare enda en skuffelse. Streken kom ikke før det hadde gått 3-4 minutter. Så helt blank ut rett etter den var tatt.
Og den er like svak som morgentesten, og svakere enn testen i går kveld.
Redd Crinone'n er eneste som holder mensen tilbake nå
Negativ test på meg, hadde så troa denne mnd men men har jo ikke prøvd sånn super aktivt heller.
Hadde el 5-6 mai IKM i dag, men er jo super gravid hever eneste mnd.Hvor mange dpo?
Spennende! Mannen mener jeg har «glødet» de siste dagene men det er vel bare surr og rør, haha søt da..Do it!<3
Sist var uteblitt pms(irritabilitet, etc.) et tegn!
Spennende! Mannen mener jeg har «glødet» de siste dagene men det er vel bare surr og rør, haha søt da..
Mulig du har skrevet det tidligere men når var forventet mens? Strek er jo strek, mine har også vært svake men jeg er 1 dag over ikm idag
Dette vil jeg da påstå at er mer enn en skygge!I utgangspunktet skulle normalt IKM vært i dag, men hadde mye EL slim søndag - tirsdag forrige uke, EL smerter tirsdag, og hadde blod på papiret forrige torsdag. Vet ikke helt hva jeg tenker om denne testen, det er vel helt klart en skyggestrek?
Tipper IKM er førstkommende søndag - tirsdag.
Testen er tatt i «utvannet» urin, eller har ikke holdt meg lenge nok
Vis vedlegget 356908
Testet i dag?
God kveld i stua! Det tikker mot helg og det er deilig! Men vi har et godt knippe IKM-ere igjen i uke 20 før vi begir oss ut på uke 21 og «min» siste ikm-uke (snufs!)
Forhåpningsfull har dessverre meld TR og det er innmari leit håper det vil seg med en liten vårbaby for deg som klaffer neste pp Er også frykeltig lei meg for at det ble TR på Brevdua hadde virkelig håpet at du skulle lykkes etter skuffelsen med kjemisk forrige pp.. jeg bestiller en vårbaby til deg og!
Vi har vel alle beundret Isobels fine streker de siste dagene så nå er det vel jaggu på tide å flytte deg over på gravid! FOR en glede etter 11 pp! Gratulerer så masse!!
Ønsker2022baby hadde dessverre negativ test i dag, men håpet er ikke over før TR er her jeg håper fremdeles for deg!
og til slutt Pissers! Hvordan har det gått med prøvinga di? hadde vært veldig gøy med klaff før IVF