Gråspurv
Glad i forumet
9dpo
Jeg tør ikke teste
Hadde masse små stikk i livmor igår kveld, lurer på om det kan ha med wild yam eller babyklisteret å gjøre?
Men jeg har ikke merket noe til festesmerter denne gang heller så langt.
El var på venstre side som vanligvis ikke lager babyer.
Grafen min er uvanlig jevn til å være meg. Det pleier være skikkelig sikksakk, men denne charten har ikke så store svingninger i tempen som de før. Vet ikke om det er bra eller dårlig?
Jeg tør ikke teste

Hadde masse små stikk i livmor igår kveld, lurer på om det kan ha med wild yam eller babyklisteret å gjøre?
Men jeg har ikke merket noe til festesmerter denne gang heller så langt.
El var på venstre side som vanligvis ikke lager babyer.
Grafen min er uvanlig jevn til å være meg. Det pleier være skikkelig sikksakk, men denne charten har ikke så store svingninger i tempen som de før. Vet ikke om det er bra eller dårlig?
!!!!!!

Er det normalt å bli så kvalm ved EL? Det har jeg aldri opplevd før! Eller burde jeg kanskje ta en g-test?
Her vet ikke gubben at jeg har begynt testingen engang
Dette er jo fjerde mnd på rad at jeg er blitt gravid. Skuffelsen har vært stor når det har endt i kjemisk/tidlig SA. Så nå skåner jeg i det minste HAN for potensiell skuffelse 
Til dere andre; vi sees i neste IKM gruppe! Det er vår tur snart! 

).
Jeg sa det var gratis på mitt forrige legekontor, men da ble resepsjonisen ganske irritert på meg, og sa at jeg hadde ikke papirer på at graviditet er påvist OG jeg MÅ inn til samtale med lege for å få godkjent en evt blodprøve.