IKM uke 20 og 21

9dpo
Jeg tør ikke teste :bag:

Hadde masse små stikk i livmor igår kveld, lurer på om det kan ha med wild yam eller babyklisteret å gjøre?
Men jeg har ikke merket noe til festesmerter denne gang heller så langt.
El var på venstre side som vanligvis ikke lager babyer.
Grafen min er uvanlig jevn til å være meg. Det pleier være skikkelig sikksakk, men denne charten har ikke så store svingninger i tempen som de før. Vet ikke om det er bra eller dårlig?

44614520-9137-457A-B5C1-FBF49ED7A8E2.png

Seeeee på de testene da :smiley-bounce016!!!!!!
En hver prøver vil misunne deg disse :Heartbigred:Heartbigred Dette MÅ ende i baby(er) :hello2
Ja det MÅ bare bli en baby utav dette ellers vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!

ps. Føler meg helt psyco - «offisielt» har jeg tatt 1 digital test med 1-2 så min store skrekk er at mannen skal buse inn på badet mens jeg krumbøyd står og «holder på» med testene :wacky:

Seeeee på de testene da :smiley-bounce016!!!!!!
En hver prøver vil misunne deg disse :Heartbigred:Heartbigred Dette MÅ ende i baby(er) :hello2
Og angående babyER så har jeg vært inne på tanken siden jeg aldri før har tester positivt før 13 dpo og økningen har vært så sterk :rolleyes: men krysser virkelig fingrene for at jeg skal blir 3-barnsmor og ikke 4-barnsmor :hilarious:

Ja det MÅ bare bli en baby utav dette ellers vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!

ps. Føler meg helt psyco - «offisielt» har jeg tatt 1 digital test med 1-2 så min store skrekk er at mannen skal buse inn på badet mens jeg krumbøyd står og «holder på» med testene :wacky:
Gratulerer så mye!! Så spennende :D

Måtte le litt av siste avsnitt, mannen her sier jeg bare bør vente med testene til god tid etter IKM så føler jeg tar testene i skjul :hilarious:

Okei folkens, vet ikke på hvilken gruppe jeg skal skrive i. For nå er jeg bare forvirra... Forventet mens er 4.juni og har mest sannsynlig EL idag :) Men, måtte helt akutt løpe på do og kaste opp nå nettopp :depressed: Er det normalt å bli så kvalm ved EL? Det har jeg aldri opplevd før! Eller burde jeg kanskje ta en g-test? :rolleyes:

Okei folkens, vet ikke på hvilken gruppe jeg skal skrive i. For nå er jeg bare forvirra... Forventet mens er 4.juni og har mest sannsynlig EL idag :) Men, måtte helt akutt løpe på do og kaste opp nå nettopp :depressed: Er det normalt å bli så kvalm ved EL? Det har jeg aldri opplevd før! Eller burde jeg kanskje ta en g-test? :rolleyes:

Svaret er alltid: ta en test:hilarious::hilarious::hilarious:

I feel you :angelic: Her vet ikke gubben at jeg har begynt testingen engang :bored: Dette er jo fjerde mnd på rad at jeg er blitt gravid. Skuffelsen har vært stor når det har endt i kjemisk/tidlig SA. Så nå skåner jeg i det minste HAN for potensiell skuffelse :joyful::wacky:

8dpo. Dagens blenda test. Var vel i dag eller i morgen jeg fikk svak strek ETTER fristen sist, så tenker det fortsatt er håp(haha, Premom foreslår ikke hcg-test før neste torsdag). Men jeg føler meg jo helt vanlig, så spørs.

Vedlegg

• 16A1A953-C354-4504-B1EA-291669BC1E5B.jpeg
    16A1A953-C354-4504-B1EA-291669BC1E5B.jpeg
    410,3 KB · Visninger: 86
14 dpo og en ensom strek på morgentesten i dag. Hadde ingen forhåpninger denne måneden, mtp at el-testene ikke slo ut skikkelig, og at det har vært 9 mndr med bare negative tester. Vondt gjør det likevel :(

Da er det bare å hente ut letrozol og kjøpe inn en flaske vin til i kveld. TR forventes i løpet av dagen.

Gratulerer så mye til dere med to streker! Unner dere alt godt! :Heartpink Til dere andre; vi sees i neste IKM gruppe! Det er vår tur snart!

Rosè & tårer fra denne kanten! :arghh:

14 dpo og en ensom strek på morgentesten i dag. Hadde ingen forhåpninger denne måneden, mtp at el-testene ikke slo ut skikkelig, og at det har vært 9 mndr med bare negative tester. Vondt gjør det likevel :(

Da er det bare å hente ut letrozol og kjøpe inn en flaske vin til i kveld. TR forventes i løpet av dagen.

Gratulerer så mye til dere med to streker! Unner dere alt godt! :Heartpink Til dere andre; vi sees i neste IKM gruppe! Det er vår tur snart!

Rosè & tårer fra denne kanten! :arghh:

Ååå<3

Eg vil henge med deg, så kan vi drikke rosé og gråte sammen

Måtte Google disse testene med skyggestrek og fant flere som la ut tester lik som min og de var gravide :nailbiting:

Har bare to tester igjen, hvis det ikke går denne runden blir det et annet merke neste gang! Blir helt koko av å tolke :nailbiting:

24BDBA8B-AA21-4F59-B01A-71479E019459.jpeg

Måtte Google disse testene med skyggestrek og fant flere som la ut tester lik som min og de var gravide :nailbiting:

Har bare to tester igjen, hvis det ikke går denne runden blir det et annet merke neste gang! Blir helt koko av å tolke :nailbiting:

Vis vedlegget 356993
Synes dette ser veldig lovende ut! Du har vel ikke en Meny i nærheten sånn at du kan løpe og kjøpe tester fra Make Sure?

Vis vedlegget 356993
Ville tatt en ordentlig test og ikke de der. Sist hadde du jo også utslag men var ikke gravid. Nei kjøp noe som er testet. De der kan være laget i en bakgate i Kina :hilarious:

Nå spammer jeg dere, stakkars:dead:
Dagens siste test:blob6:blob9:blob6
Jeg er gravid, med termin i de siste dagene i januar :biggrin:biggrin:biggrin:biggrin Hun kan prøve seg å slippe taket nå (jeg har bestilt jente:happy112).

Vedlegg

• Screenshot_20210521-132040.jpg
    Screenshot_20210521-132040.jpg
    530,1 KB · Visninger: 128
  • Screenshot_20210521-132047.jpg
    Screenshot_20210521-132047.jpg
    706 KB · Visninger: 124
Ahh, dette er bare pining. Jeg er litt usikker på dpo, men jeg er ganske sikker på at el allerede har vært. Men meg og min utålmodige sjel klarer ikke å la være å teste når det ligger så lett tilgjengelig i baderomsskuffen. Så dro ut en el-test for å ikke sløse med g-testene. El-testen ble ganske umiddelbart veldig sterk, og da ble det jo en g-test også da. Der kom det jammen en strek innen tidsfristen. Den er svakt rosa! Men jeg er så usikker på om de to testene var borti hverandre, ser det ut som en typisk test der fargestoffet har smittet over? Eller ville g-testen vært enda sterkere da? Det er jo bare pining å skulle vente helt til i morgen :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• 27866F3F-4FC4-42E1-9A60-825DF7C1086E.jpeg
    27866F3F-4FC4-42E1-9A60-825DF7C1086E.jpeg
    421,6 KB · Visninger: 115
Jeg går igjennom en berg og dalbane med ekstreme høyder. Følelsene svinger fra pur skuffelse, til gryende håp...om hverandre....jeg vil bare ha det fastsatt.
Ringte legekontoret i går ang blodprøve for å måle hcg. De skulle ha nesten 400 kr for det :hungover: Jeg sa det var gratis på mitt forrige legekontor, men da ble resepsjonisen ganske irritert på meg, og sa at jeg hadde ikke papirer på at graviditet er påvist OG jeg MÅ inn til samtale med lege for å få godkjent en evt blodprøve.

Anyways.....her er dagens test (nederste, med morgenurin). Dette ga meg atter en gang håp :shy:
Disse ser fine ut :joyful:

Back
Topp