IKM uke 20 og 21

Ahh, dette er bare pining. Jeg er litt usikker på dpo, men jeg er ganske sikker på at el allerede har vært. Men meg og min utålmodige sjel klarer ikke å la være å teste når det ligger så lett tilgjengelig i baderomsskuffen. Så dro ut en el-test for å ikke sløse med g-testene. El-testen ble ganske umiddelbart veldig sterk, og da ble det jo en g-test også da. Der kom det jammen en strek innen tidsfristen. Den er svakt rosa! Men jeg er så usikker på om de to testene var borti hverandre, ser det ut som en typisk test der fargestoffet har smittet over? Eller ville g-testen vært enda sterkere da? Det er jo bare pining å skulle vente helt til i morgen :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Det ser ut som en babystrek :woot::Heartbigred

Jeg har ikke peiling på hva dpo og alle disse forkortningene betyr, men oppdaget idag at mensen er 3 dager på overtid og jeg er kvalm..og har ikke tilgang på graviditetstest :arghh::arghh::arghh::arghh:
Eneste gangene jeg ikke har fått mensen såpass på overtid er når jeg har vært gravid. Skal på apoteket så fort som mulig imorgen tidlig

åh, jeg håper! Dette er PP14 så det hadde vært helt fantastisk! Men jeg er så redd det bare har smittet over fra EL-testen hvis de var borti hverandre :nailbiting:

Bummer, tok en til test nå. Vel og merke bare 3 timer siden sist men jeg har ikke drukket noe. Her er det ikke en antydning en gang :wtf: så da hadde det bare smittet over farge tidligere i dag. Heldigvis ikke så veldig nedtur, jeg var veldig usikker på om de hadde ligget borti hverandre så jeg var forberedt på negativt resultat nå :rolleyes:

Vedlegg

• 2E3551D4-CB46-4394-B30C-EE5C205E1391.jpeg
    2E3551D4-CB46-4394-B30C-EE5C205E1391.jpeg
    669,9 KB · Visninger: 101
what? Er du sikker? Jeg føler jeg har lest om det et par ganger her inne, at teststreken dukket opp etter at den var i kontakt med el-test og at de ikke var gravid. Men jeg skal jo uansett teste på nytt, så det vil jo vise seg :nailbiting:

Tuller du?!! :wideyed: Det må testes ut en dag - vi må til bunns i dette :hilarious:

Bummer, tok en til test nå. Vel og merke bare 3 timer siden sist men jeg har ikke drukket noe. Her er det ikke en antydning en gang :wtf: så da hadde det bare smittet over farge tidligere i dag. Heldigvis ikke så veldig nedtur, jeg var veldig usikker på om de hadde ligget borti hverandre så jeg var forberedt på negativt resultat nå :rolleyes:
Så kjedelig med den testen! Synes også det var rart at du skulle få heltrukket strek hvis testene hadde vært borti hverandre. Krysser nå uansett fingrene for at en test i morgen gir to fine streker :D ♥️

Så kjedelig med den testen! Synes også det var rart at du skulle få heltrukket strek hvis testene hadde vært borti hverandre. Krysser nå uansett fingrene for at en test i morgen gir to fine streker :D ♥️

ja, tenk hvis jeg skulle være så heldig! :angelic::angelic:

Da var vi der! Etter en litt kortere uke er det omsider fredag igjen og en ny langhelg står for tur! Håper jo at dette er en langhelg som skal by på mange positive tester her inne :angelic:

tre stykker står oppført med ikm i dag! Mammatiltogutter987 har allerede meldt fra om at ikm er litt senere så her lever vi enda i spenning :) hun var ikke helt optimistisk selv, men det er jo ikke over før tr er her! Har du testet Ma3? :Heartred den grafen så jo veldig lovende ut på onsdag :) sistemann er Ingmarg vi ikke har hørt siste nytt fra. Håper det ble spire på deg i pp 41!! :Heartred

håper alle får en fin helg! :) snakkes i morgen!

Da var vi der! Etter en litt kortere uke er det omsider fredag igjen og en ny langhelg står for tur! Håper jo at dette er en langhelg som skal by på mange positive tester her inne :angelic:

tre stykker står oppført med ikm i dag! Mammatiltogutter987 har allerede meldt fra om at ikm er litt senere så her lever vi enda i spenning :) hun var ikke helt optimistisk selv, men det er jo ikke over før tr er her! Har du testet Ma3? :Heartred den grafen så jo veldig lovende ut på onsdag :) sistemann er Ingmarg vi ikke har hørt siste nytt fra. Håper det ble spire på deg i pp 41!! :Heartred

håper alle får en fin helg! :) snakkes i morgen!
Ble nok enda en måned med TR her... må vel bare purre på denne legen som er mer opptatt av å være smittevernlege i en kommune helt uten smitte enn å snakke med pasientene sine... :banghead:

Hvilke tester anbefaler dere som ikke er så kostbar? Tenkte å bestille inn et lager. Har kun hatt fra ebay, synes det har vært mye synsing og svake streker - blir helt koko av all tolkningen :hilarious:

Hvilke tester anbefaler dere som ikke er så kostbar? Tenkte å bestille inn et lager. Har kun hatt fra ebay, synes det har vært mye synsing og svake streker - blir helt koko av all tolkningen :hilarious:
Jeg har vært veldig fornøyd med babyplan sine,og Make sure. Bonusen med Make sure er at de også kan kjøpes i fysiske butikker:D

Hyl! Her hadde det skjedd masse i dag! Gøy gøy gøy at det spretter frem så mange streker!!

vi skal også ta en gjennomgang av dagens ikm: der står det tre stykker. Vårlilleclark gratulerer igjen!! Så kjekt altså :Heartred Litjmora, jeg har også satt opp deg i dag! Hva er status hus deg, tatt test? Er liksom litt ekstra spent når det er små IVF-spirer :) og sistemann er Fotballbaby, men her mistenker jeg at kanskje IKM egentlig er litt senere siden el var forsinka? :)

Ha en fin kveld videre alle sammen! Her skal det bøttes noe is foran tv i alle fall :jimlad:
Da er det kanskje påtide å oppdatere litt her også... har desverre begynt å blø, fikk heldigvis snakket med legen min idag og han sier at så lenge jeg har symptomene og får utslag på test og ikke har smerter så forholder vi oss til det nå i helga også kan vi ta en sjekk når vi kommer oss over helg og rød mandag med mindre ting utarter seg i feil retning. Han skulle gjerne sjekket det nøyere allerede nå men siden de holder på å oppdatere systemene så avventer vi litt. Men det er jo 50/50 hvordan det ender, og det er veldig tidlig sååå vi får se. Jeg tenker at sjansene her er veldig små, så om det skal gå bra så er det et mirakel og en mening med det :Heartred Det er bare så tøft å måtte gå igjennom dette 2 ganger på rad og dog spesielt når mannen jobber hjemmefra og jeg sitter med en 4åring i hus alene. men som alt annet så må det gå. Tenker at alt skjer av en grunn og det blir forhåpentligvis vår tur når tiden er inne. okei, det ble litt personlig men pytt pytt, håper det går greit :)

Da er det kanskje påtide å oppdatere litt her også... har desverre begynt å blø, fikk heldigvis snakket med legen min idag og han sier at så lenge jeg har symptomene og får utslag på test og ikke har smerter så forholder vi oss til det nå i helga også kan vi ta en sjekk når vi kommer oss over helg og rød mandag med mindre ting utarter seg i feil retning. Han skulle gjerne sjekket det nøyere allerede nå men siden de holder på å oppdatere systemene så avventer vi litt. Men det er jo 50/50 hvordan det ender, og det er veldig tidlig sååå vi får se. Jeg tenker at sjansene her er veldig små, så om det skal gå bra så er det et mirakel og en mening med det :Heartred Det er bare så tøft å måtte gå igjennom dette 2 ganger på rad og dog spesielt når mannen jobber hjemmefra og jeg sitter med en 4åring i hus alene. men som alt annet så må det gå. Tenker at alt skjer av en grunn og det blir forhåpentligvis vår tur når tiden er inne. okei, det ble litt personlig men pytt pytt, håper det går greit :)
Stor klem, håper på et mirakel❤️

Tempen droppet kraftig i dag. Kan alltids håpe på festedipp, men er ikke veldig optimistisk.

Screenshot_20210522-075832.png

Back
Topp