IKM uke 20 og 21

Ikm 18 mai her, har akkurat kommet hjem etter å ha vært på apoteket å fått tak i test. Venter bare på at jeg må tisse nå. Har 2 barn fra før og vi var egentlig ferdig men jeg er 99% sikker nr 3 er på vei. Er hard nederst i magen og har vært kvalm i går og idag. Jeg er så spent!

Jeg tør ikke forlate dere ennå - tross positive tester. Har svidd meg på det tre mnd på rad nå....
Dette er også første mnd jeg temper. Er det slik at tempen skal holde seg over linjen ut svangerskapet??

Vedlegg

• Screenshot_20210522-122358.jpg
    Screenshot_20210522-122358.jpg
    595 KB · Visninger: 94
  • Screenshot_20210522-122351.jpg
    Screenshot_20210522-122351.jpg
    942 KB · Visninger: 95
Tok nettopp denne tidligtesten :eek::eek::eek:
Ventet to minutter før jeg tok bilde.
Er jeg gravid eller hur??? Har null symptomer:(
Glad for at jeg ennå ikke har sagt noe til gubben :oops: Har kun to tester igjen....en fra Make Sure, og en CB ukesindikator. Trenger de til søndag og mandag.

Vedlegg

• Screenshot_20210522-135755.jpg
    Screenshot_20210522-135755.jpg
    590,9 KB · Visninger: 138
Tok nettopp denne tidligtesten :eek::eek::eek:
Ventet to minutter før jeg tok bilde.
Er jeg gravid eller hur??? Har null symptomer:(
Glad for at jeg ennå ikke har sagt noe til gubben :oops: Har kun to tester igjen....en fra Make Sure, og en CB ukesindikator. Trenger de til søndag og mandag.
Dette er helt merkelig! Denne testen må da være defekt? De andre strekene dine er så tydelige og sterke at det burde vært strek her selv på utvannet urin.

Kan det være??? Lettere å se irl.
Etter fristen, men det har jeg kun opplevd på babyplan når eg har vært gravid. HJELP

Vedlegg

• DC92B103-1F8C-46BC-837A-2C30D59A3BAD.jpeg
    DC92B103-1F8C-46BC-837A-2C30D59A3BAD.jpeg
    954 KB · Visninger: 133
Jeg tør ikke forlate dere ennå - tross positive tester. Har svidd meg på det tre mnd på rad nå....
Dette er også første mnd jeg temper. Er det slik at tempen skal holde seg over linjen ut svangerskapet??
Foreløpig ser det jo lovende ut. Krysser fingrene for at spiren sitter godt denne gang :)
Når man er gravid skal tempen holde seg nokså høy framover, men litt opp og ned må man regne med.

Dette er helt merkelig! Denne testen må da være defekt? De andre strekene dine er så tydelige og sterke at det burde vært strek her selv på utvannet urin.

Ja, og var med 5 timers urin. Sjekket testen etter to timer, da var det kommet en veeeeldig svak strek :grumpy:
Er så rart, er jo en tidligtest:inpain:

Ser hvertfall ut som testene blir sterkere :happy: tror dere den slår ut på digital snart? Er 13 dpo

Vedlegg

• 20210522_161919.jpg
    20210522_161919.jpg
    1 MB · Visninger: 77
Kan det være??? Lettere å se irl.
Etter fristen, men det har jeg kun opplevd på babyplan når eg har vært gravid. HJELP
Jeg ser! Dette kan ikke være tullestrek:smiley-bounce015

Ja, og var med 5 timers urin. Sjekket testen etter to timer, da var det kommet en veeeeldig svak strek :grumpy:
Er så rart, er jo en tidligtest:inpain:
Hvilket merke er det? Jeg har selv dårlig erfaring med Rfsu sine tidligtester. Make sure testene hadde tydelig rosa strek, mens Rfsu hadde knapt skygge.

Ikke ment som reklame, bare tips: på babyplan.no har de tilbud på alle tester nå :p Jeg er klar for neste PP. Har bestilt termometer også, så skal teste temping for første gang. Det må være så lettende å se at EL faktisk har vært… :rolleyes:

Åå, men tenk om den er feilvare. Den fra idag tidlig var jo negativ. Hvordan kan jeg ha svak strek på ettermiddag? Livredd for å håpe. Blir en lang kveld og natt før ny test i morgen tidlig.

Ikke ment som reklame, bare tips: på babyplan.no har de tilbud på alle tester nå :p Jeg er klar for neste PP. Har bestilt termometer også, så skal teste temping for første gang. Det må være så lettende å se at EL faktisk har vært… :rolleyes:

Takk for tips! Jeg temper for første gang denne mnd, veldig godt å se at el faktisk har vært:happy:

Back
Topp