IKM uke 20 og 21

Hei flotte damer<3 har fulgt med litt på avstand, hihi. Jeg har ikm i uke 21 jeg også (tirsdag 25. mai). Tror jeg hadde eggløsning 11. mai, men fikk dessverre ikke prøvd så mye som vi ønsker da samboeren min har vært på sjøen.. hva tenker dere når dere ser kalenderen? Tror dere det er sjanse for noe? Jeg tviler sterkt, i og med at vi ikke fikk hatt sex før dagen etter da jeg tror jeg hadde eggløsning.. Eneste som gir meg et lite håp er at jeg fikk veldig ømme bryster (dvs sviende brystvorter) fra den 19. mai (8 dpo) + veldig mye utflod hver dag fra samme dag.. er så forvirrende! Spontanaborterte da jeg var i uke 9 i januar/februar, så jeg tenker ikke på annet enn å bli gravid igjen nå.. Føles som en evighet dette her..

Testet negativt i dag morges (10-11dpo). Hva tenker dere? Tror dere det kan være en mulighet likevel?

Vedlegg

• F872FEAE-0A12-41B6-9977-03AFD28220EA.jpeg
    F872FEAE-0A12-41B6-9977-03AFD28220EA.jpeg
    516,2 KB · Visninger: 79
10 DPO- blenda. Tror jeg gir opp denne PP...

Samme her.. fikk blenda i dag 11 dpo, men har lest noen solskinnshistorier om folk som får første positiv 14 dpo. Krysser fingrene for oss:rolleyes:

Jajajjaja helt rett! For akkurat fire år siden trodde jeg mensen kom 10dpo, testet helt blankt 11dpo og dro på rødvin- og biffmiddag, det jeg trodde var mensen var bare veldig rar og ga seg etter tre dager uten å komme ordentlig igang, og så var det litt flere påfallende rare ting; testet til en fiiin, men svak strek 13dpo ;) It happens! Treåringen sover nå søtt i senga si etter en innholdsrik lørdag :p

Jajajjaja helt rett! For akkurat fire år siden trodde jeg mensen kom 10dpo, testet helt blankt 11dpo og dro på rødvin- og biffmiddag, det jeg trodde var mensen var bare veldig rar og ga seg etter tre dager uten å komme ordentlig igang, og så var det litt flere påfallende rare ting; testet til en fiiin, men svak strek 13dpo ;) It happens! Treåringen sover nå søtt i senga si etter en innholdsrik lørdag :p
Er så fint å få høre slike historier- gir litt håp. Takk som deler <3

Noen som har vært gravid og ammet samtidig? Føler jeg har mista nesten all melk den siste uka :banghead: satt nettopp å lurte på om det kan ha sammenheng hvis man er gravid?

Noen som har vært gravid og ammet samtidig? Føler jeg har mista nesten all melk den siste uka :banghead: satt nettopp å lurte på om det kan ha sammenheng hvis man er gravid?

Har hørt det samme....tror det varierer.
Jeg var gravid for noen år tilbake. Mini var da 6 mnd. Ammet frem til jeg var høygravid (begynte så smått med grøt og mos da mini var 6 mnd). Hadde masse melk hele veien.

Enig med Vilje35, deilig å lese slike historier fordi det gir litt håp <3 takk for at du deler! Håper det samme skjer med oss.

Da var det lørdag dere! Regner med mange benker seg foran grand prix i kveld :D selv må jeg innrømme at det heller blir finalen av kompani lauritzen :angelic: men aller først vil jeg gjerne ta en update på de fine damene som er på dagens IKM!

MammaTilEnMillion er graviiiid og det er jeg så glad for!! Gratulerer igjen :Heartred

Magnolia85 og To rosa & en blå, hva nå
har dessverre rapportert om TR og det er dritkjipt :( håper det blir sol og fint og at tida flyyyr frem mot ny el og nytt forsøk! Krysser fingrene for dere :Heartred

Hva med deg, Suprise18? :) ser du har testa negativ i dag og at du er 11 dpo! Det er jo tidlig for testing enda, så vi håper enda for deg! Hadde du litt senere el, eller stemmer det at ikm er i dag? :)

vi snakkes i morgen på siste dag av uke 21!

Da var det lørdag dere! Regner med mange benker seg foran grand prix i kveld :D selv må jeg innrømme at det heller blir finalen av kompani lauritzen :angelic: men aller først vil jeg gjerne ta en update på de fine damene som er på dagens IKM!

MammaTilEnMillion er graviiiid og det er jeg så glad for!! Gratulerer igjen :Heartred

Magnolia85 og To rosa & en blå, hva nå
har dessverre rapportert om TR og det er dritkjipt :( håper det blir sol og fint og at tida flyyyr frem mot ny el og nytt forsøk! Krysser fingrene for dere :Heartred

Hva med deg, Suprise18? :) ser du har testa negativ i dag og at du er 11 dpo! Det er jo tidlig for testing enda, så vi håper enda for deg! Hadde du litt senere el, eller stemmer det at ikm er i dag? :)

vi snakkes i morgen på siste dag av uke 21!
El ble litt senere, antageligvis 10 eller 11, så ikm er nå 25/26 mai :) Tester igjen imorgen og gir ikke opp før tr kommer:rolleyes:

Har hørt det samme....tror det varierer.
Jeg var gravid for noen år tilbake. Mini var da 6 mnd. Ammet frem til jeg var høygravid (begynte så smått med grøt og mos da mini var 6 mnd). Hadde masse melk hele veien.
Takk for svar! Prøvde å Google det nå, og kom inn på ammehjelpen sin side og skjønner at det kan være vanlig å få mindre melk :oops:

Så bra at du hadde melk lenge selv om du var gravid :Dhåper jo å kunne amme så lenge som mulig. Får så vondt av mini som prøver å amme, også kommer det ikke noe melk nesten :smiley-angry017 føler meg så sentimental nå pga det, sårt kapittel om det må avsluttes pga ingen melk!

Blir interessant å se om det er et tegn. Har i hvert fall fått vanvittig mye akne nå den siste uken, svir i hele ansiktet - og er kokvarm. Har ikke tempet før, noen som vet om tempen går ned eller opp ved TR? :rolleyes:

Jeg har det, to ganger. Den første gangen mistet jeg ikke melken, men hadde en SA i rundt uke 9(+). Den andre gangen, noen mnd seinere, mistet jeg melken mer og mer etter 1. trimester og ved inngangen til 3.trimester var det nesten helt tomt. Det skal sies at diebarnet var 2 år, så melkemengden var kanskje mindre i utgangspunktet enn når man har spedbarn:confused005

15 dpo. Tempen har ikke sunket, så da ser det kanskje ikke ut som tr kommer i dag? Første mnd med temping så jeg har ikke peiling. Tok en digital midt på dagen i går, ikke gravid. Lurer på å kjøre til en søndagsåpent butikk for å kjøpe tester om ikke tanta dukker opp snart. Sist jeg var gravid fikk jeg ikke positiv før 18dpo, så har jo ett lite håp enda. Men prøver å være realistisk å tenke at mensen sikkert dukker opp snart:happy:

15 dpo. Tempen har ikke sunket, så da ser det kanskje ikke ut som tr kommer i dag? Første mnd med temping så jeg har ikke peiling. Tok en digital midt på dagen i går, ikke gravid. Lurer på å kjøre til en søndagsåpent butikk for å kjøpe tester om ikke tanta dukker opp snart. Sist jeg var gravid fikk jeg ikke positiv før 18dpo, så har jo ett lite håp enda. Men prøver å være realistisk å tenke at mensen sikkert dukker opp snart:happy:
Håper!!

Nok en snøhvit test 11 DPO... vet man ikke skal miste håpet før TR og alt det der, men dere vet hvordan det er :p Mentalt forberedt på ny PP. Tar med meg det positive- syklusen er mer normal igjen etter tøys forrige runde. Og jeg har klart å være mer avslappet til hele «opplegget». Skal forsøke å videreføre den innstillingen :) synes det er enklere når jeg er mer der «det skjer når det skjer» enn når jeg går i kjelleren mnd etter mnd. Veldig glad på deres vegne som har fått fine streker :) Jeg oppdaterer mer rundt IKM (tror den er et par dager senere enn forventet), men sånn er ståa her nå iallefall :)

Takk for svar! Prøvde å Google det nå, og kom inn på ammehjelpen sin side og skjønner at det kan være vanlig å få mindre melk :oops:

Så bra at du hadde melk lenge selv om du var gravid :Dhåper jo å kunne amme så lenge som mulig. Får så vondt av mini som prøver å amme, også kommer det ikke noe melk nesten :smiley-angry017 føler meg så sentimental nå pga det, sårt kapittel om det må avsluttes pga ingen melk!

Blir interessant å se om det er et tegn. Har i hvert fall fått vanvittig mye akne nå den siste uken, svir i hele ansiktet - og er kokvarm. Har ikke tempet før, noen som vet om tempen går ned eller opp ved TR? :rolleyes:
Sniker:D

Tempen skal synke ved TR;)

Jeg tør ikke forlate dere ennå - tross positive tester. Har svidd meg på det tre mnd på rad nå....
Dette er også første mnd jeg temper. Er det slik at tempen skal holde seg over linjen ut svangerskapet??
Sniker, men de sier den skal holde seg rundt 10 dager. Men de anbefaler å slutte å tempe etter positiv test for å unngå unødvendige bekymringer, for tempen kan jo variere:happy:

.

10dpo og morgentest.
Fortsatt svak, men var mindre jobb å finne den enn den i går. Håper på stigning! Har ikke hatt kjemisk før, så er selvfølgelig litt redd da det er noe jeg mangler på mistelisten.

Kan vel ikke forvente vm i stigning nå uansett, har kun vanlig 25-tester.

Vedlegg

• 13509B12-C28B-4304-B121-746459D2C38A.jpeg
    13509B12-C28B-4304-B121-746459D2C38A.jpeg
    394,6 KB · Visninger: 119
10dpo og morgentest.
Fortsatt svak, men var mindre jobb å finne den enn den i går. Håper på stigning! Har ikke hatt kjemisk før, så er selvfølgelig litt redd da det er noe jeg mangler på mistelisten.

Kan vel ikke forvente vm i stigning nå uansett, har kun vanlig 25-tester.

Det ser jo veldig lovende ut!:happy:

Back
Topp