IKM uke 20 og 21

Det er ikke sikkert! Jeg har byttet telefon og når jeg lastet ned FF på nytt dukket alle de gamle grafene mine opp igjen. Tror det meste er lagret i skyen:)
Premom hadde alt da jeg logget inn på ny, men har ikke kommet til FF ennå. Hurra :happy093
Fy søren så mye man skal laste inn på ny og logge seg inn med:dead:

Hva skjer med meg og disse testene :( Er redd jeg går for atter en ny kjemisk/tidlig sa.
Ser andre får teststreken nesten like sterk som komtrollstreken på 10 dpo.
Nå er jeg på 15 dpo, og føler streken er svakere enn i går :sorry:
Har kun én test igjen; CB m/ukesindikator. Tar den i morgen tidlig. Mtp at jeg er 4+2 i morgen, skal vel den vise "2-3 uker" , eller?????

Vedlegg

• Screenshot_20210523-185211.jpg
    Screenshot_20210523-185211.jpg
    873,7 KB · Visninger: 128
Hva skjer med meg og disse testene :( Er redd jeg går for atter en ny kjemisk/tidlig sa.
Har kun én test igjen; CB m/ukesindikator. Tar den i morgen tidlig. Mtp at jeg er 4+2 i morgen, skal vel den vise "2-3 uker" , eller?????
Det er jo stigning? Synes ikke de er svake i det hele tatt? Jeg hadde såvidt strek 10 dpo. Først nå er streken sterkere enn kontrollstreken, 18 dpo! Ville ikke tenkt det var noe galt med dine tester :) du ville nok sett det bedre om du kun tok en test om dagen eller annenhver dag til samme tid!

Det er jo stigning? Synes ikke de er svake i det hele tatt? Jeg hadde såvidt strek 10 dpo. Først nå er streken sterkere enn kontrollstreken, 18 dpo! Ville ikke tenkt det var noe galt med dine tester :)

Jeg sammenligner testene mine alt og alle :banghead:
Er så rart at det ikke stiger fortere....som om spiren ikke er klort fast, eller på vei til å løsne .
Hilsen Norgesmester i pessimisme :shy:

Jeg sammenligner testene mine alt og alle :banghead:
Er så rart at det ikke stiger fortere....som om spiren ikke er klort fast, eller på vei til å løsne .
Hilsen Norgesmester i pessimisme :shy:
Ja man er litt frynsete når man står i det. Jeg er alltid mer pessimistisk på egne vegne enn andres. Men jeg ville helt oppriktig ikke tenk at det var fare med testene dine.

hcg skal doble seg ca annenhver dag, så hvis du legger 11dpo, 13dpo og 15dpo (4+1) ved siden av hverandre så ser du at det er fin stigning ❤️ Hadde ikke bekymret meg! Jeg fikk 2-3 veldig sent med min første, var nærmere 5 uker, men han er her og er frisk som en fisk 2 år senere ❤️

bare se her :)

Vedlegg

• 586D19F4-BBCA-40FC-9484-025198FB4160.jpeg
    586D19F4-BBCA-40FC-9484-025198FB4160.jpeg
    157,4 KB · Visninger: 93
Enig med de andre her, synes du har fin stigning ♥️

hcg skal doble seg ca annenhver dag, så hvis du legger 11dpo, 13dpo og 15dpo (4+1) ved siden av hverandre så ser du at det er fin stigning ❤️ Hadde ikke bekymret meg! Jeg fikk 2-3 veldig sent med min første, var nærmere 5 uker, men han er her og er frisk som en fisk 2 år senere ❤️

bare se her :)

Du kan løse verdensproblemer :) Så grafisk og enkelt, helt fantastisk. Men er ikke nederste testen svakere enn gårsdagens tester? Tenker om hcg begynner å synke nå...

Du kan løse verdensproblemer :) Så grafisk og enkelt, helt fantastisk. Men er ikke nederste testen svakere enn gårsdagens tester? Tenker om hcg begynner å synke nå...
Se på 16 dpo hos meg så «svak» den var - like svak som 13 dpo! Men poff så var den sterk igjen dagen etter :) prøv å ikke heng deg opp i enkelttester. Jeg gikk en hel dag og grunnet på det der og det går jo litt opp og ned ;)
B44E6A15-6326-4F2E-933B-7D6D1094CF6C.jpeg

jeg synes ikke den ser svakere ut, synes den ser ganske lik ut - noe som ikke er farlig, det kan bare bety at urinen var en smule mer utvannet, eller at kroppen ikke har økt hcg-hormonet helt enda. Husk på at det er enda veldig lite hcg og små nivåer kan gjøre forskjell på utslaget, det kan også være forskjell i mengden fargestoff på testene. Du skal se at den kommer til å øke fremover ❤️ Jeg holdt på på akkurat samme måten og mitt beste tips er å prøve å ha litt is i magen og bare nyte at akkurat nå så er du gravid! ❤️

Da var det siste dag i uke 20 dere, og vi er halvveis gjennom gruppa :)

I dag har vi fire stykker på ikm-lista! Milla har allerede meldt fra og er gravid!! Det er jo megastas og gratulerer så mye igjen :Heartred Nettemor93 har også hatt noen fine positive tester - vil du flyttes over på gravid? :) veldig koselig å se når det dukker opp streker!

MilleMor testa negativt på fredag, men har du prøvd igjen etter det? :Heartred Trallefrøken var 5-6 dpo på fredag - betyr det at ikm kanskje er litt senere enn i dag? :)

håper alle har en fin søndagskveld videre - regner med flere meg meg synes det er ganske digg med en ekstrasøndag i mårra :angelic:

Jeg synes testene dine ser bra ut jeg :happy: mine var enda svakere enn dine så tror dette skal gå bra :Heartred

Da var det siste dag i uke 20 dere, og vi er halvveis gjennom gruppa :)

I dag har vi fire stykker på ikm-lista! Milla har allerede meldt fra og er gravid!! Det er jo megastas og gratulerer så mye igjen :Heartred Nettemor93 har også hatt noen fine positive tester - vil du flyttes over på gravid? :) veldig koselig å se når det dukker opp streker!

MilleMor testa negativt på fredag, men har du prøvd igjen etter det? :Heartred Trallefrøken var 5-6 dpo på fredag - betyr det at ikm kanskje er litt senere enn i dag? :)

håper alle har en fin søndagskveld videre - regner med flere meg meg synes det er ganske digg med en ekstrasøndag i mårra :angelic:

Du er så god trådholder!<3

Den er iallefall ikke på 1-2 :happy: DET er betryggende:D
Og nå er jeg helt tom for både el- og g-tester :hungover:

Vedlegg

• Screenshot_20210524-071923.jpg
    Screenshot_20210524-071923.jpg
    508,2 KB · Visninger: 112
Sukk. Skulle hjelpe samboer og ungene å finne slimoppskrift på nett.
Plutselig havnet det noe virusadvarseler inn på telefonen min, så jeg nullstilte alt.
Men nå har jeg vel mistet alt i premom og FF.. :dead:
Dataene dine skal være godt lagret i premom. Sørg for at du logger på riktig, og du vil få dataene dine tilbake. Ellers kan du sende tilbakemelding gjennom støtte i appen for å få hjelp.

Back
Topp