IKM uke 20 og 21

Her hadde jeg håpet på synlig strek på babyplan og make sure-tester, men de var negative. One step-testene viser fortsatt svak strek. Usikker på om det er One step-testene som er mer sensitiv enn de andre eller om de viser feil. Får prøve å være litt med optimistisk, TR er tross alt ikke ventet før om 3 dager .

Da var det siste dag i uke 20 dere, og vi er halvveis gjennom gruppa :)

I dag har vi fire stykker på ikm-lista! Milla har allerede meldt fra og er gravid!! Det er jo megastas og gratulerer så mye igjen :Heartred Nettemor93 har også hatt noen fine positive tester - vil du flyttes over på gravid? :) veldig koselig å se når det dukker opp streker!

MilleMor testa negativt på fredag, men har du prøvd igjen etter det? :Heartred Trallefrøken var 5-6 dpo på fredag - betyr det at ikm kanskje er litt senere enn i dag? :)

håper alle har en fin søndagskveld videre - regner med flere meg meg synes det er ganske digg med en ekstrasøndag i mårra :angelic:
Ja gjerne flytt meg på gravid :joyful: Tusen takk!

11dpo
Vi er fortsatt på hytta uten termometer.
Jeg gleder meg til å tempe igjen i morgen tidlig :)
Ingen antydning til mensen så langt iallefall.
Så langt har jeg hatt lutealfase på 11 og 18 dager, så det blir interessant å se hvor vi ender denne pp’en

Hei alle!
Har ikke vært aktiv her denne måneden, da vi la prøvingen litt på hylla fordi jeg skal gjennomgå en operasjon om bare 2 uker, og kan da såklart ikke være gravid. Etter mannen fikk påvist noe labre svømmere, har vi fortsatt hatt sex som vanlig, men ikke stresset med å bli gravid slik som de andre månedene. Tenkte at vi uansett ikke kom til å bli gravid..

Men denne måneden har kroppen vært helt rar. Jeg er helt ærlig usikker på om/når jeg har hatt EL, men hvis det er sånn ca da jeg trodde er jeg 13dpo idag. Vanligvis får jeg mensen 11dpo. Har hatt små blødninger etter sex hele måneden, og de siste dagene har jeg i tillegg hatt menssmerter, og vært sikker på at mensen skal dukke opp hvert øyeblikk. Igår kveld etter sex fikk jeg så sterke smerter at jeg måtte ta en smertestillende, og la meg i fosterstilling. Var sikker på at jeg ville våkne opp med mensen, men den gang ei, kun liten blødning/spotting som hver gang etter sex i det siste:bored:

Noen som har opplevd det samme?
.. Kan legge til at jeg tok en gtest for 2 dager siden som var negativ.

Last edited:
I kveld har jeg litt brun utflod :bag: Ikke noe menssmerter. Hjeeeeelp. Kan det være festeblødning? Eller bare kroppen som tuller?

Aldri spottet så tidlig som 8-9 DPO før :wideyed:

Tok en test nesten bare for moro i ettermiddag (hadde drukket en del i forkant mao) skyld som var blenda.. men så var jeg jo så dum å glemme den på benken og nå ser jeg jo NOE der. Er vel klassisk grå skygge men må innrømme at morgendagen blir ekstra spennende nå.. 12 DPO

Tok en test nesten bare for moro i ettermiddag (hadde drukket en del i forkant mao) skyld som var blenda.. men så var jeg jo så dum å glemme den på benken og nå ser jeg jo NOE der. Er vel klassisk grå skygge men må innrømme at morgendagen blir ekstra spennende nå.. 12 DPO
8E50B63B-877E-4D7C-A87E-891ADFF92978.jpeg

I kveld har jeg litt brun utflod :bag: Ikke noe menssmerter. Hjeeeeelp. Kan det være festeblødning? Eller bare kroppen som tuller?

Aldri spottet så tidlig som 8-9 DPO før :wideyed:
Aldri opplevd festeblødning selv men det passer jo unektelig beskrivelsen! Da skal en test kunne slå ut om et par dager :D

Aldri opplevd festeblødning selv men det passer jo unektelig beskrivelsen! Da skal en test kunne slå ut om et par dager :D
Ja, det var det jeg også synes. Og jeg som ikke skulle teste før IKM denne gangen ...... :wacky:

Sååå ... dette skjedde nettopp :bag::bag::bag::bag:

Vedlegg

• CD8C418B-56C4-47A2-8B1D-B6FD39A185A0.jpeg
    CD8C418B-56C4-47A2-8B1D-B6FD39A185A0.jpeg
    501,9 KB · Visninger: 136

Samme med min 9dpo!!

Back
Topp