GRATULERER
Mine er ennå kritthvite det første halvminuttet ennå (siste strimmel test tok jeg i går, 15 dpo).
Etter 3-4 minutter er streken på plass.
Phew! Godt å høre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GRATULERER
Mine er ennå kritthvite det første halvminuttet ennå (siste strimmel test tok jeg i går, 15 dpo).
Etter 3-4 minutter er streken på plass.
Ja gjerne flytt meg på gravid Tusen takk!Da var det siste dag i uke 20 dere, og vi er halvveis gjennom gruppa
I dag har vi fire stykker på ikm-lista! Milla har allerede meldt fra og er gravid!! Det er jo megastas og gratulerer så mye igjen Nettemor93 har også hatt noen fine positive tester - vil du flyttes over på gravid? veldig koselig å se når det dukker opp streker!
MilleMor testa negativt på fredag, men har du prøvd igjen etter det? Trallefrøken var 5-6 dpo på fredag - betyr det at ikm kanskje er litt senere enn i dag?
håper alle har en fin søndagskveld videre - regner med flere meg meg synes det er ganske digg med en ekstrasøndag i mårra
Jeg kan flyttes til tr
Tok en test nesten bare for moro i ettermiddag (hadde drukket en del i forkant mao) skyld som var blenda.. men så var jeg jo så dum å glemme den på benken og nå ser jeg jo NOE der. Er vel klassisk grå skygge men må innrømme at morgendagen blir ekstra spennende nå.. 12 DPO
Oiiii! Spennende å se om den er starten på baby
Aldri opplevd festeblødning selv men det passer jo unektelig beskrivelsen! Da skal en test kunne slå ut om et par dagerI kveld har jeg litt brun utflod Ikke noe menssmerter. Hjeeeeelp. Kan det være festeblødning? Eller bare kroppen som tuller?
Aldri spottet så tidlig som 8-9 DPO før
Ja, det var det jeg også synes. Og jeg som ikke skulle teste før IKM denne gangen ......Aldri opplevd festeblødning selv men det passer jo unektelig beskrivelsen! Da skal en test kunne slå ut om et par dager
Ja jeg fikk helt gåsehud da jeg så det men dumt å bli for gira...Oiiii! Spennende å se om den er starten på baby
Åh herregud <3Sååå ... dette skjedde nettopp
Tok en test nesten bare for moro i ettermiddag (hadde drukket en del i forkant mao) skyld som var blenda.. men så var jeg jo så dum å glemme den på benken og nå ser jeg jo NOE der. Er vel klassisk grå skygge men må innrømme at morgendagen blir ekstra spennende nå.. 12 DPO
Så din ganske lik ut som min? Håper så veldig!Samme med min 9dpo!!