IKM uke 20 og 21

I dag er det to jenter på ikm lista :D førstemann er
Bæby! Vi har ikke hørt så masse gjennom uka, men eeeeer jo spent da! Har tr meldt seg eller har du testa? :D

Når det gjelder Berlioz har det jo ryktes om positive tester :D i så fall er det full gratulasjon herifra!! kan jeg tillate meg å flytte deg over på gravid? :Heartred:Heartred:Heartred

Håper alle nyter de siste timene av langhelga så sees vi selvsagt til en ny ikm-dag i morgen :)

Så din ganske lik ut som min? Håper så veldig! :smiley-angelic001

Min var først blenda, men kom strek etter fristen/tørking slik som din og det har i allefall aldri skjedd med meg på babyplan med mindre eg har hatt hcg:) Blenda har alltid vært blenda når jeg ikke har vært gravid, uansett hvor lenge de ligger. Krysser fingrene for deg:)

I dag er det to jenter på ikm lista :D førstemann er
Bæby! Vi har ikke hørt så masse gjennom uka, men eeeeer jo spent da! Har tr meldt seg eller har du testa? :D

Når det gjelder Berlioz har det jo ryktes om positive tester :D i så fall er det full gratulasjon herifra!! kan jeg tillate meg å flytte deg over på gravid? :Heartred:Heartred:Heartred

Håper alle nyter de siste timene av langhelga så sees vi selvsagt til en ny ikm-dag i morgen :)

Jeg kan settes på tr... Har mista motivasjonen litt denne måneden merker jeg, og har ikke vært så mye her inne. Får se hvordan det blir neste mnd...

Ooh! Har hatt menssmerter og murringer i går og i dag, men samtidig fant jeg ikke livmortappen lav som forrige gang før TR. Har aldri brukt å kjenne etter den tidligere, så dette er spennende.

Hadde veldig menssmerter forrige svangerskap så trodde hele tiden mensen var på vei :oops: spent spent

Jeg kan settes på tr... Har mista motivasjonen litt denne måneden merker jeg, og har ikke vært så mye her inne. Får se hvordan det blir neste mnd...
Å nei! Det var leit å høre :( håper det går bra med deg.. prøving kan være fryktelig demotiverende til tider.. ønsker deg en spire som sitter hele veien :Heartred

Syklusdag 24 og 9/10 dpo. Ser ingenting på testene:sorry:

Gratulerer til alle gravide:Heartred

Vedlegg

• IMG_20210525_065859.jpg
    IMG_20210525_065859.jpg
    835,6 KB · Visninger: 80
Say what?!? Jeg skjelver og er nesten i sjokk hvis denne er positiv! Den er helt klart mye mer rød en tidligere tester, og ligner helt på testene fra forrige svangerskap o_O

Det forklarer jo hvorfor jeg har mistet nesten all melka til mini, skikkelig kviseutbrudd, og føltes ut som jeg har hatt PMS den siste uka :confused::eek: ja og ikke minst det lyserosa blodet jeg fikk på papiret dager etter EL.

bildet tatt ved 10 minutter:
BC39C071-C2E3-40BD-A95B-7DCA182E19AF.jpeg

Panikk! Dagens test er svakere enn den i går.
Pls, betrygg meg noen.

Vedlegg

• EA21A18E-0E7C-4776-8DB4-2C8E4E46C517.jpeg
    EA21A18E-0E7C-4776-8DB4-2C8E4E46C517.jpeg
    97 KB · Visninger: 79
Say what?!? Jeg skjelver og er nesten i sjokk hvis denne er positiv! Den er helt klart mye mer rød en tidligere tester, og ligner helt på testene fra forrige svangerskap o_O

Det forklarer jo hvorfor jeg har mistet nesten all melka til mini, skikkelig kviseutbrudd, og føltes ut som jeg har hatt PMS den siste uka :confused::eek: ja og ikke minst det lyserosa blodet jeg fikk på papiret dager etter EL.

bildet tatt ved 10 minutter:
Vis vedlegget 357280
Hyl! Du må da være gravid??

Panikk! Dagens test er svakere enn den i går.
Pls, betrygg meg noen.
Har du lagt de sidenav hverandre? Jeg tror ikke mine veldig tidlige var lett å se hvilke som var sterkest. Virker som det kommer et hopp etterhvert :) ta en ny på neste urin!

I går og i dag :woot:

Vedlegg

• 7B8A98D7-1A38-483B-8CD7-E9C609DCCCB8.jpeg
    7B8A98D7-1A38-483B-8CD7-E9C609DCCCB8.jpeg
    422,3 KB · Visninger: 122
Har du lagt de sidenav hverandre? Jeg tror ikke mine veldig tidlige var lett å se hvilke som var sterkest. Virker som det kommer et hopp etterhvert :) ta en ny på neste urin!

Takk. Ja, ved siden av hverandrr var de jo ikke så mye forskjell på, men fargen og tiden det tok varierte veldig:(

Takk. Ja, ved siden av hverandrr var de jo ikke så mye forskjell på, men fargen og tiden det tok varierte veldig:(
Og hvor chill tenker du jeg var på skala 1-10 på 16 dpo? :p det et så små ting som skal til for at streken blir svakere! Særlig helt i starten med mikroskopiske mengder hcg. Men jeg vet hvor umulig det er å ikke freake ut :Heartred
9C4EB1A1-860F-4074-A945-770BA30D6A2D.jpeg

Og hvor chill tenker du jeg var på skala 1-10 på 16 dpo? :p det et så små ting som skal til for at streken blir svakere! Særlig helt i starten med mikroskopiske mengder hcg. Men jeg vet hvor umulig det er å ikke freake ut :Heartred
Vis vedlegget 357293

Tusen takk! Det hjalp<3

Hyl! Du må da være gravid??
Jeg tror det :D:nailbiting: er mest i sjokk siden jeg ikke er vant med at det skal gå så fort siden første tok 37PP :hilarious: har en digital (med uke) igjen, tenkte ta den om noen dager hvis ikke TR er kommet da :wtf:

One step testene blir sent positiv også. Det var uansett siste av den :happy:

Back
Topp