Herregud så snilt sagt det blir jeg veldig glad for å høre!Du er så god trådholder!<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud så snilt sagt det blir jeg veldig glad for å høre!Du er så god trådholder!<3
Fantastisk! GratulererDen er iallefall ikke på 1-2 DET er betryggende
Og nå er jeg helt tom for både el- og g-tester
Jeg tenker at så lenge streken er der før fristen så er den positiv selv om det tar tidOaåfifåiwbgoqbfåwifbobwh
(Det tar litt tid før streken kommer etter prøven er tatt, men den blir jo sterkere! Burde jeg henge meg opp i det?)
Hallo!! Den der er jo helt nydelig!! Tok tid før mine dukket opp i starten og gratulerer!! Flytte deg til gravid?Oaåfifåiwbgoqbfåwifbobwh
(Det tar litt tid før streken kommer etter prøven er tatt, men den blir jo sterkere! Burde jeg henge meg opp i det?)
Hallo!! Den der er jo helt nydelig!! Tok tid før mine dukket opp i starten og gratulerer!! Flytte deg til gravid?
Her har tempen stupt dagen tr kommer, noen ganger dagen etterKan ingenting om temping, men når «stuper» tempen før TR? Rett før TR eller kan man se det gradvis gå nedover?
Ja, el kom senere enn «planlagt» EL var 15/16. mai og IKM er da 29. mai – hvis du vil endre detDa var det siste dag i uke 20 dere, og vi er halvveis gjennom gruppa
I dag har vi fire stykker på ikm-lista! Milla har allerede meldt fra og er gravid!! Det er jo megastas og gratulerer så mye igjen Nettemor93 har også hatt noen fine positive tester - vil du flyttes over på gravid? veldig koselig å se når det dukker opp streker!
MilleMor testa negativt på fredag, men har du prøvd igjen etter det? Trallefrøken var 5-6 dpo på fredag - betyr det at ikm kanskje er litt senere enn i dag?
håper alle har en fin søndagskveld videre - regner med flere meg meg synes det er ganske digg med en ekstrasøndag i mårra
Hallo!! Den der er jo helt nydelig!! Tok tid før mine dukket opp i starten og gratulerer!! Flytte deg til gravid?
Haha! Bra jobba - tar du tilbake kommentarer om at jeg er flink trådholder, nå?Ser du har satt et hjerte foran navnet mitt, men flyttet meg ned på tr-listen
Haha! Bra jobba - tar du tilbake kommentarer om at jeg er flink trådholder, nå?
Ja. Buuu. Du suger
Oaåfifåiwbgoqbfåwifbobwh
Edit: tenkte reaksjonstiden på bp var 1 minutt, men det står jo 3min. Da kan jeg roe reken litt på akkurat det
Oaåfifåiwbgoqbfåwifbobwh
Edit: tenkte reaksjonstiden på bp var 1 minutt, men det står jo 3min. Da kan jeg roe reken litt på akkurat det