IKM uke 20 og 21

Oaåfifåiwbgoqbfåwifbobwh

(Det tar litt tid før streken kommer etter prøven er tatt, men den blir jo sterkere! Burde jeg henge meg opp i det?)

Edit: tenkte reaksjonstiden på bp var 1 minutt, men det står jo 3min. Da kan jeg roe reken litt på akkurat det:D:troll:

Vedlegg

• AA947862-FF6C-4312-842A-E09E584F70E7.jpeg
    AA947862-FF6C-4312-842A-E09E584F70E7.jpeg
    258,3 KB · Visninger: 149
Last edited:
Oaåfifåiwbgoqbfåwifbobwh

(Det tar litt tid før streken kommer etter prøven er tatt, men den blir jo sterkere! Burde jeg henge meg opp i det?)
Jeg tenker at så lenge streken er der før fristen så er den positiv selv om det tar tid:D

Oaåfifåiwbgoqbfåwifbobwh

Hallo!! Den der er jo helt nydelig!! Tok tid før mine dukket opp i starten og :D gratulerer!! Flytte deg til gravid? :angelic:

Kan ingenting om temping, men når «stuper» tempen før TR? Rett før TR eller kan man se det gradvis gå nedover? :hilarious:

Så morsomt at SÅ mange er gravide allerede :D gratulere så mye alle sammen! Herlig:D lykke til med neste PP alle som har fått TR, håper det snart er deres tur!

Førstemann her tok over 3 år så håper ikke nestemann tar så lang tid :hilarious: smører meg med tålmodighet og håper på en 2022 baby :D har bare tatt to tester denne PPen, venter til IKM. Bedre tålmodighet kanskje, eller fordi jeg bare har en test igjen :rolleyes:

Da var det siste dag i uke 20 dere, og vi er halvveis gjennom gruppa :)

I dag har vi fire stykker på ikm-lista! Milla har allerede meldt fra og er gravid!! Det er jo megastas og gratulerer så mye igjen :Heartred Nettemor93 har også hatt noen fine positive tester - vil du flyttes over på gravid? :) veldig koselig å se når det dukker opp streker!

MilleMor testa negativt på fredag, men har du prøvd igjen etter det? :Heartred Trallefrøken var 5-6 dpo på fredag - betyr det at ikm kanskje er litt senere enn i dag? :)

håper alle har en fin søndagskveld videre - regner med flere meg meg synes det er ganske digg med en ekstrasøndag i mårra :angelic:
Ja, el kom senere enn «planlagt» :) EL var 15/16. mai og IKM er da 29. mai – hvis du vil endre det :woot:

16 dpo og ikke noe nytt. Magen er veldig urolig. Hater å gå å vente slik, håper jeg snart får enten positiv test eller mensen.

Hallo!! Den der er jo helt nydelig!! Tok tid før mine dukket opp i starten og :D gratulerer!! Flytte deg til gravid? :angelic:

Ser du har satt et hjerte foran navnet mitt, men flyttet meg ned på tr-listen:hilarious::troll:

Da var testeskuffen tom 4+6 i dag :Heartred 18/19 dpo og akkurat en uke siden ikm :)

0BF341C7-DAEA-4B87-9DBE-307745ED06C0.jpeg

Oaåfifåiwbgoqbfåwifbobwh

Edit: tenkte reaksjonstiden på bp var 1 minutt, men det står jo 3min. Da kan jeg roe reken litt på akkurat det:D:troll:

Håper denne klamrer seg fast! :Heartpink Unner deg dette!

Oaåfifåiwbgoqbfåwifbobwh

GRATULERER:)
Mine er ennå kritthvite det første halvminuttet ennå (siste strimmel test tok jeg i går, 15 dpo).
Etter 3-4 minutter er streken på plass.

Back
Topp