IKM uke 20 og 21

10dpo og morgentest.
Fortsatt svak, men var mindre jobb å finne den enn den i går. Håper på stigning! Har ikke hatt kjemisk før, så er selvfølgelig litt redd da det er noe jeg mangler på mistelisten.

Kan vel ikke forvente vm i stigning nå uansett, har kun vanlig 25-tester.
Men kjære deg, den er jo positiv igjen ja! Ser streken LETT. Min strek ble ikke så sterk ved kjemisk, selv om jeg fikk 1-2 på digital dagen før TR kom. Krysser alt som krysses kan for deg, og så vet jeg med dine opplevelser, så vil det vøre utrolig vanskelig å senke skuldrene før det har gått en god stund. Sender deg en styrkeklem og må spiren klore seg godt fast!:Heartred

B63C3D84-AF58-4453-B4A7-A478F29448DB.png
vi snakkes i morgen på siste dag av uke 21!

Ifølge kalenderen er imorgen siste dag i uke 20?
Uke 21 er neste uke?

Sniker:D

Tempen skal synke ved TR;)
Spennende! :D Har ikke tempet normalt, men vet at de gangene jeg har tatt temp så er den normalt på ca 36,6- 36,7. I går kveld var den på 37,3 og nå nettopp 37,2 :rolleyes: har hatt mye mensmurringer uansett så tenker det kanskje ikke har klaffet denne gangen da.

10dpo og morgentest.
Fortsatt svak, men var mindre jobb å finne den enn den i går. Håper på stigning! Har ikke hatt kjemisk før, så er selvfølgelig litt redd da det er noe jeg mangler på mistelisten.

Kan vel ikke forvente vm i stigning nå uansett, har kun vanlig 25-tester.
Grattis med baby ❤️

Hei. Jeg har nå funnet ut at jeg er gravid. Men er enda ikke kommet til ikm, som er i uke 21. Så derfor tenkte jeg kunne komme inn og hilse, for ting kan jo skje;) Men har troen da, testen er blitt sterkere. Må jo prøve eltestene og, og de nærmer seg posetiv:D De andre gangene jeg har blitt prøver, så har jeg vært det 100%. Men denne gangen, så ble det, skjer det så skjer det:p Ønsker dere lykke til! Håper dere også kommer inn på februar 2022:Heartred Babystøv til dere******:wav

Kan jo legge testene med:
7820866C-A58C-4976-A26F-127483198987.jpeg

Last edited:
Ååh, kom plutselig på at jeg har irritert meg over halsbrann som har kommet et par-tre ganger de siste dagene :eek: var ekstremt plaget forrige svangerskap, kanskje det er et tegn :rolleyes:

Jeg blir ikke å teste før IKM siden jeg bare har en test igjen :wtf: men venter i spenning! :p

Ååh, kom plutselig på at jeg har irritert meg over halsbrann som har kommet et par-tre ganger de siste dagene :eek: var ekstremt plaget forrige svangerskap, kanskje det er et tegn :rolleyes:

Jeg blir ikke å teste før IKM siden jeg bare har en test igjen :wtf: men venter i spenning! :p

Spennende!! Når er ikm?

Røk på testebonanza i dag, 9 dpo. Ser svak strek på One step-testene (de smale), men aner ikke om jeg kan stole på dem. Den øverste er dyppet i vann for å se etter forskjeller. Vet ikke om noen av disse testene er tidligtester.

Så, hvor lenge må jeg holde meg for å teste på nytt? :D
IMG_20210523_103350474.jpg

Jeg har det, to ganger. Den første gangen mistet jeg ikke melken, men hadde en SA i rundt uke 9(+). Den andre gangen, noen mnd seinere, mistet jeg melken mer og mer etter 1. trimester og ved inngangen til 3.trimester var det nesten helt tomt. Det skal sies at diebarnet var 2 år, så melkemengden var kanskje mindre i utgangspunktet enn når man har spedbarn:confused005
Åh, så interessant å høre at melkemengden faktisk kan bli mindre av graviditet :eek: min er 9 mnd da, og ammer mindre enn før - men vare bare som over natten nesten at det ble betydelig lite melk :wacky:

Røk på testebonanza i dag, 9 dpo. Ser svak strek på One step-testene (de smale), men aner ikke om jeg kan stole på dem. Den øverste er dyppet i vann for å se etter forskjeller. Vet ikke om noen av disse testene er tidligtester.

Så, hvor lenge må jeg holde meg for å teste på nytt? :D
Vis vedlegget 357136
Ser noe på one step testene! :D Spennende!!

Negativ test i dag og, jeg gir opp!:hilarious: jeg var så sikker på at det skulle komme strek nå, jeg føler meg gravid. Får se om tanta kommer snart:(

Sukk. Skulle hjelpe samboer og ungene å finne slimoppskrift på nett.
Plutselig havnet det noe virusadvarseler inn på telefonen min, så jeg nullstilte alt.
Men nå har jeg vel mistet alt i premom og FF.. :dead:

Sukk. Skulle hjelpe samboer og ungene å finne slimoppskrift på nett.
Plutselig havnet det noe virusadvarseler inn på telefonen min, så jeg nullstilte alt.
Men nå har jeg vel mistet alt i premom og FF.. :dead:
Det er ikke sikkert! Jeg har byttet telefon og når jeg lastet ned FF på nytt dukket alle de gamle grafene mine opp igjen. Tror det meste er lagret i skyen:)

Back
Topp