Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Ser ut som jeg har el i morgen,så jeg hopper videre til IKM uke 22
Masse lykke til damer!
Jeg er optimistisk! Håper det er festedipp!Tempen droppet kraftig i dag. Kan alltids håpe på festedipp, men er ikke veldig optimistisk.
Vis vedlegget 357050
Så kjedelig med den testen! Synes også det var rart at du skulle få heltrukket strek hvis testene hadde vært borti hverandre. Krysser nå uansett fingrene for at en test i morgen gir to fine streker
Tuller du?!! Det må testes ut en dag - vi må til bunns i dette
Hurra, dette er babystrek!Jeg testet jo såklart igjen i dag tidlig! Og det kom strek!! En rosa strek som kom med en gang og som ikke var i nærheten av andre tester i det hele tatt! Jeg ble så oppspilt at jeg glemte å ta bilde når den var helt fersk og nå er den begynt å tørke men kan legge ut bilde likevel. Herregud?! Kan det være sant? I PP14, helt uten medisinering denne gangen!?
Å som jeg håper! Stoler ikke på noe før jeg ser at det blir sterkereHurra, dette er babystrek!
9dpo og blenda test. Svir inni bak høyre brystvorte, ellers lite nytt å meddele.
Har ikke tidligtest heller, kun vanlig. Fortsatt håp?
Tar nok ny i ettermiddag før helgehalloi med vin, etc.
Ikke gi opp Forrige gang jeg ble gravid fikk jeg negativ test 11 dpo og svak strek 12 dpo. Var sikker på at løpet var kjørt siden jeg har fått positiv test 9-10dpo tidligere.10 DPO- blenda. Tror jeg gir opp denne PP...
Åh- du er god. Tusen takk <3 man blir litt rar av å føle at «alle» får positiv tidlig...Ikke gi opp Forrige gang jeg ble gravid fikk jeg negativ test 11 dpo og svak strek 12 dpo. Var sikker på at løpet var kjørt siden jeg har fått positiv test 9-10dpo tidligere.
Samme her.. fikk blenda i dag 11 dpo, men har lest noen solskinnshistorier om folk som får første positiv 14 dpo. Krysser fingrene for oss10 DPO- blenda. Tror jeg gir opp denne PP...
Så koselig at du joiner oss! Lykke til
Er det sant?? fantastiske nyheter!! Gratulerer då myeEtter to negative tester forrige uke (litt utålmodig!), fikk jeg full pott på fire tester i går
Absolutt håp enda! Fikk svak strek kveld 9 dpo aldri fått i nærheten av så tidlig før..9dpo og blenda test. Svir inni bak høyre brystvorte, ellers lite nytt å meddele.
Har ikke tidligtest heller, kun vanlig. Fortsatt håp?
Tar nok ny i ettermiddag før helgehalloi med vin, etc.
La oss håpe <3Samme her.. fikk blenda i dag 11 dpo, men har lest noen solskinnshistorier om folk som får første positiv 14 dpo. Krysser fingrene for oss