IKM uke 20 og 21

Ser ut som jeg har el i morgen,så jeg hopper videre til IKM uke 22:)
Masse lykke til damer!:love2

12 dpo, negative tester og tempfall i dag. Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hvor dette bærer :wtf:
Håper på mange fine tester med dobbel strek for dere andre :smiley-angelic001

Så kjedelig med den testen! Synes også det var rart at du skulle få heltrukket strek hvis testene hadde vært borti hverandre. Krysser nå uansett fingrene for at en test i morgen gir to fine streker :D ♥️

Tuller du?!! :wideyed: Det må testes ut en dag - vi må til bunns i dette :hilarious:

Jeg testet jo såklart igjen i dag tidlig! Og det kom strek!! :woot: En rosa strek som kom med en gang og som ikke var i nærheten av andre tester i det hele tatt! Jeg ble så oppspilt at jeg glemte å ta bilde når den var helt fersk og nå er den begynt å tørke :hilarious: men kan legge ut bilde likevel. Herregud?! Kan det være sant? I PP14, helt uten medisinering denne gangen!? :wideyed:

Vedlegg

• 038569F1-9789-4E4E-893F-C7A1F4A5F622.jpeg
    038569F1-9789-4E4E-893F-C7A1F4A5F622.jpeg
    601,6 KB · Visninger: 126
Jeg testet jo såklart igjen i dag tidlig! Og det kom strek!! :woot: En rosa strek som kom med en gang og som ikke var i nærheten av andre tester i det hele tatt! Jeg ble så oppspilt at jeg glemte å ta bilde når den var helt fersk og nå er den begynt å tørke :hilarious: men kan legge ut bilde likevel. Herregud?! Kan det være sant? I PP14, helt uten medisinering denne gangen!? :wideyed:
Hurra, dette er babystrek!:smiley-bounce016

Jeg har sannsynligvis hatt EL før jeg trodde og får flytte meg over i denne gruppen da, og ha testebonansa sammen med dere ❤️

Plutseliten - 26 år - PP14 - B2 - EL ca 13.05? IKM 27.05?

Tror ikm er i dag, men vet at den var på 15 dager sist (da tempet jeg ikke, det gjør jeg nå). Tempen har ikke sunket enda, så da ser det ikke ut som tr kommer i dag. Har laget ett innlegg i vi som temper tråden, om noen har litt peiling så gjerne les innlegget mitt der:happy: fikk ikke tester i posten i går, så da sitter jeg igjen med en digital. Tar den på søn/man om tr holder seg unna:happy:

9dpo og blenda test. Svir inni bak høyre brystvorte, ellers lite nytt å meddele.
Har ikke tidligtest heller, kun vanlig. Fortsatt håp?

Tar nok ny i ettermiddag før helgehalloi med vin, etc.

Vedlegg

• 423D262D-015A-464C-8CB1-827ED4481FE7.jpeg
    423D262D-015A-464C-8CB1-827ED4481FE7.jpeg
    422,7 KB · Visninger: 71
9dpo og blenda test. Svir inni bak høyre brystvorte, ellers lite nytt å meddele.

håpet er ikke ute før tr dukker opp, det lever jeg etter ❤️

10 DPO- blenda. Tror jeg gir opp denne PP...
Ikke gi opp:love7 Forrige gang jeg ble gravid fikk jeg negativ test 11 dpo og svak strek 12 dpo. Var sikker på at løpet var kjørt siden jeg har fått positiv test 9-10dpo tidligere.

10 dpo
Jeg reiste visst på hytta med ungene og minste-Bonusen uten termometer og tester..
Jeg får bare leve i uvissheten til mandagskveld :confused013

Ikke gi opp:love7 Forrige gang jeg ble gravid fikk jeg negativ test 11 dpo og svak strek 12 dpo. Var sikker på at løpet var kjørt siden jeg har fått positiv test 9-10dpo tidligere.
Åh- du er god. Tusen takk <3 man blir litt rar av å føle at «alle» får positiv tidlig...

Absolutt håp enda! Fikk svak strek kveld 9 dpo :) aldri fått i nærheten av så tidlig før..

Back
Topp