Så bra å høre! Må teste i morgen tidlig igjen er så usikker på disse testene fra one step om de bruker å ha skyggestrekerDette vil jeg da påstå at er mer enn en skygge!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra å høre! Må teste i morgen tidlig igjen er så usikker på disse testene fra one step om de bruker å ha skyggestrekerDette vil jeg da påstå at er mer enn en skygge!
Jeg krysser fingrene for en fin og rosa strek i morgenSå bra å høre! Må teste i morgen tidlig igjen er så usikker på disse testene fra one step om de bruker å ha skyggestreker
Jeg ser fortsatt strek! Ta ny i kveld eller i morgen og sammenlikne med gårsdagen? Er det ikke slik at HCG dobles annenhvert døgn?Åh, disse testene lurer meg, føler jeg går ut i fra EL den dagen jeg hadde EL smerter og siste dagen med EL slim, da vil det si at jeg er 10 dpo i dag.
Vis vedlegget 356957
Dette er skikkelig spennende! Jeg ser streken din Hva slags tester er dette?Åh, disse testene lurer meg, føler jeg går ut i fra EL den dagen jeg hadde EL smerter og siste dagen med EL slim, da vil det si at jeg er 10 dpo i dag.
Vis vedlegget 356957
Har du testet nå i morges, da? Krysser fingrene for feil på forrige testJeg står med ikm i dag, men det er nok ikke før lør/søn streken i går var nok falsk/skygge, siden det ikke kom noe på kvelden. Kjenner at mensen er rett rundt hjørnet. Så da gikk det ikke denne mnd heller.
Det ser jo veldig lovende ut!! Sterkeste så langt den i dag! Og helt klart positiv koselig legekontor, gittJeg går igjennom en berg og dalbane med ekstreme høyder. Følelsene svinger fra pur skuffelse, til gryende håp...om hverandre....jeg vil bare ha det fastsatt.
Ringte legekontoret i går ang blodprøve for å måle hcg. De skulle ha nesten 400 kr for det Jeg sa det var gratis på mitt forrige legekontor, men da ble resepsjonisen ganske irritert på meg, og sa at jeg hadde ikke papirer på at graviditet er påvist OG jeg MÅ inn til samtale med lege for å få godkjent en evt blodprøve.
Anyways.....her er dagens test (nederste, med morgenurin). Dette ga meg atter en gang håp
Det ser jo veldig lovende ut!! Sterkeste så langt den i dag! Og helt klart positiv koselig legekontor, gitt
Har du testet nå i morges, da? Krysser fingrene for feil på forrige test
Ja testing kan også være et onde! Tester enda og i går ble testen marginal svakere enn dagen før - adjø nattesøvnJa, jeg er såååå glad nå....nesten sånn at jeg ikke tør å teste mer, i frykt for å få en svakere test
Ja! Ser den også lett uten å tyde, men vet ikke helt om det er det man kan si er skyggestrekDette er skikkelig spennende! Jeg ser streken din Hva slags tester er dette?
Ja testing kan også være et onde! Tester enda og i går ble testen marginal svakere enn dagen før - adjø nattesøvn
Jeg ser fortsatt strek! Ta ny i kveld eller i morgen og sammenlikne med gårsdagen? Er det ikke slik at HCG dobles annenhvert døgn?
Jada, tror det.. tok nye tester i dag og ble rolig igjenJa testene kan ta knekken på hvem som helst Man blir jo helt koko i knollen av dette styret. Trodde virkelig at du var på sikker grunn
Jada, tror det.. tok nye tester i dag og ble rolig igjen
Vis vedlegget 356969