IKM uke 20 og 21

9 DPO- blenda. Vet det fortsatt er tidlig, men da begynner jeg iallefall å mentalt innstille meg på ny PP, så får alt annet være en positiv overraskelse :p

Åh, disse testene lurer meg, føler jeg o_O går ut i fra EL den dagen jeg hadde EL smerter og siste dagen med EL slim, da vil det si at jeg er 10 dpo i dag.

AF1DC035-86EE-4F9F-84B3-0CF805048E4E.jpeg

5-6 DPO i dag og tempen har aldri vært så høy :eek: Orker så vidt å ha på dyne om natten. Er vel for tidlig til å bety noe, men jeg liker trenden :D

Vedlegg

• 6C2EF959-05DE-4786-A8EE-53C4E6103D91.jpeg
    6C2EF959-05DE-4786-A8EE-53C4E6103D91.jpeg
    477,2 KB · Visninger: 66
Jeg står med ikm i dag, men det er nok ikke før lør/søn:happy: streken i går var nok falsk/skygge, siden det ikke kom noe på kvelden. Kjenner at mensen er rett rundt hjørnet. Så da gikk det ikke denne mnd heller.

Jeg står med ikm i dag, men det er nok ikke før lør/søn:happy: streken i går var nok falsk/skygge, siden det ikke kom noe på kvelden. Kjenner at mensen er rett rundt hjørnet. Så da gikk det ikke denne mnd heller.
Har du testet nå i morges, da? Krysser fingrene for feil på forrige test :)

Blenda i dag også, men fortsatt øm til høyre for livmoren og murring bak i korsryggen gjør at jeg fortsatt har troen:rolleyes:

Jeg går igjennom en berg og dalbane med ekstreme høyder. Følelsene svinger fra pur skuffelse, til gryende håp...om hverandre....jeg vil bare ha det fastsatt.
Ringte legekontoret i går ang blodprøve for å måle hcg. De skulle ha nesten 400 kr for det :hungover: Jeg sa det var gratis på mitt forrige legekontor, men da ble resepsjonisen ganske irritert på meg, og sa at jeg hadde ikke papirer på at graviditet er påvist OG jeg MÅ inn til samtale med lege for å få godkjent en evt blodprøve.

Anyways.....her er dagens test (nederste, med morgenurin). Dette ga meg atter en gang håp :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20210521-074659__01.jpg
    Screenshot_20210521-074659__01.jpg
    358,7 KB · Visninger: 122
  • Screenshot_20210521-074813__01__01.jpg
    Screenshot_20210521-074813__01__01.jpg
    218,2 KB · Visninger: 123
Jeg går igjennom en berg og dalbane med ekstreme høyder. Følelsene svinger fra pur skuffelse, til gryende håp...om hverandre....jeg vil bare ha det fastsatt.
Ringte legekontoret i går ang blodprøve for å måle hcg. De skulle ha nesten 400 kr for det :hungover: Jeg sa det var gratis på mitt forrige legekontor, men da ble resepsjonisen ganske irritert på meg, og sa at jeg hadde ikke papirer på at graviditet er påvist OG jeg MÅ inn til samtale med lege for å få godkjent en evt blodprøve.

Anyways.....her er dagens test (nederste, med morgenurin). Dette ga meg atter en gang håp :shy:
Det ser jo veldig lovende ut!! Sterkeste så langt den i dag! Og helt klart positiv :D koselig legekontor, gitt :wtf:

Dette er skikkelig spennende! Jeg ser streken din :D Hva slags tester er dette?
Ja! Ser den også lett uten å tyde, men vet ikke helt om det er det man kan si er skyggestrek :eek:
Det er one step fra ebay :D

Brukte disse testene ved forrige graviditet, og var 4+4 når denne testen ble tatt. Det tok tid før den ble sterk:
E57913DA-0941-471A-B2E8-31B5E8315991.jpeg

Jeg ser fortsatt strek! :happy: Ta ny i kveld eller i morgen og sammenlikne med gårsdagen? Er det ikke slik at HCG dobles annenhvert døgn?

Vurderer å vente til tirsdag når jeg er 14 dpo siden jeg bare har to tester igjen :rolleyes: da bør den slå ut ordentlig hvis jeg er gravid!

Back
Topp