IKM uke 20 og 21

Tok en ny test i dag, nå begynner det virkelig å bli en tydelig strek, så må jo nesten være babystrek dette her :Heartred:Heartred:D Håper å se mange flere positive tester her inne!

Vedlegg

• 20210519_161334.jpg
    20210519_161334.jpg
    668,6 KB · Visninger: 118
Mer klaging fra meg: EG VIL HA SYMPTOMER.
Hvorfor kjenner jeg meg helt vanlig? Tenk om ikke eggløsning fant sted likevel? Jeg vil ha sviende bryst og kvalme NO, haha. Hilsen hun gale som kanskje er 6dpo

Hvorfor kjenner jeg meg helt vanlig? Tenk om ikke eggløsning fant sted likevel? Jeg vil ha sviende bryst og kvalme NO, haha. Hilsen hun gale som kanskje er 6dpo
Jeg har vært gravid 3 ganger og har aldri hatt et eneste symptom......

Jeg har vært gravid 3 ganger og har aldri hatt et eneste symptom......

Haha, det er godt å høre<3
Eg ler litt av meg selv og nevrotisismen. MAen har ødelagt meg, haha.

Sammenligner dpo-land den gangen det klaffet aaalt for mye med denne runden.

JEEEEENTER, gi meg styrke:p Etter 10 timer har streken "eksplodert" :wideyed:
Ikke nok med det....det er INGEN filter på bildene :rolleyes:
Meeeeen, kan det være Crinone'n jeg tok i dag formiddag, som gir utslag på testen??? :wtf::nailbiting: Redd dette skal bli min 4.pp med kjemisk/tidlig SA :(

Vedlegg

• Screenshot_20210519-170907.jpg
    Screenshot_20210519-170907.jpg
    447,1 KB · Visninger: 132
  • Screenshot_20210519-173017.jpg
    Screenshot_20210519-173017.jpg
    501,9 KB · Visninger: 132
JEEEEENTER, gi meg styrke:p Etter 10 timer har streken "eksplodert" :wideyed:
Ikke nok med det....det er INGEN filter på bildene :rolleyes:
Meeeeen, kan det være Crinone'n jeg tok i dag formiddag, som gir utslag på testen??? :wtf::nailbiting: Redd dette skal bli min 4.pp med kjemisk/tidlig SA :(
Dette er babystrek:woot::smiley-bounce015
Crinone inneholder ikke hcg, så den kan umulig gi noe utslag. Gratulerer, du er gravid♥️♥️♥️

Dette er babystrek:woot::smiley-bounce015
Crinone inneholder ikke hcg, så den kan umulig gi noe utslag. Gratulerer, du er gravid♥️♥️♥️

Herremoses:smiley-angelic001 Nå mååååå den bare borre seg dypt fast, og bli der "til evig tid" :excited001:laughing002
Det tok meg 11 år å få nr.1, så er helt sykt at det skal klaffer på bare pp 4 :think005

Herremoses:smiley-angelic001 Nå mååååå den bare borre seg dypt fast, og bli der "til evig tid" :excited001:laughing002
Det tok meg 11 år å få nr.1, så er helt sykt at det skal klaffer på bare pp 4 :think005

Herregud så jeg unner deg at det klaffer nå!

Og, eg må bare si, den fisken på bildet ditt er helt fantastisk.

Armer og bein er krysset, dette skal bli terminspire!:happy093.

Jeg hadde 0 symptomer da jeg ble gravid :angelic:

Takk :) Godt å ha en plan i bakhånd i alle fall. Det hjelper det. Selv om jeg har sett altfor mange negative tester, gjør det fortsatt vondt. Skulle tro en blir vant til det, men… Ser du har en god del pp bak deg, så du skjønner hva jeg mener vil jeg tro :angelic:
Enig!:angelic: Ja, det er jo både trist og vondt om det ikke ble babystrek. Men jeg har blitt vant til det og mer innstilt på at det ikke vil være positiv test før den virkelig viser positiv. Det er flere år mellom mine 3 barn (7 år hver gang), så lang ventetid har jeg alltid hatt :sorry: Men prøver å være optimist likevel for det:p Er jo takknemlig og glad for at kroppen lar meg få 3 flotte og friske barn:Heartred

Enig!:angelic: Ja, det er jo både trist og vondt om det ikke ble babystrek. Men jeg har blitt vant til det og mer innstilt på at det ikke vil være positiv test før den virkelig viser positiv. Det er flere år mellom mine 3 barn (7 år hver gang), så lang ventetid har jeg alltid hatt :sorry: Men prøver å være optimist likevel for det:p Er jo takknemlig og glad for at kroppen lar meg få 3 flotte og friske barn:Heartred

Viktig å (forsøke å) fokusere på det positive og være takknemlig :Heartpink Så krysser jeg fingrene for at vår tur kommer snart!

Viktig å (forsøke å) fokusere på det positive og være takknemlig :Heartpink Så krysser jeg fingrene for at vår tur kommer snart!
Helt riktig det du sier :Heartred
Satser på at det blir snart vårt tur ja!:Heartred

Back
Topp