Uff, de testene der er så farlige. Har fått så mange mange strekker at jeg ikke ville stolt på de for det var en tydelig strekk.Her er skyggen. Svak, men ser jo ihvertfall noe.
Vis vedlegget 356824
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, de testene der er så farlige. Har fått så mange mange strekker at jeg ikke ville stolt på de for det var en tydelig strekk.Her er skyggen. Svak, men ser jo ihvertfall noe.
Vis vedlegget 356824
GratulererTok en ny test i dag, nå begynner det virkelig å bli en tydelig strek, så må jo nesten være babystrek dette her Håper å se mange flere positive tester her inne!
Jeg har vært gravid 3 ganger og har aldri hatt et eneste symptom......Mer klaging fra meg: EG VIL HA SYMPTOMER.
Hvorfor kjenner jeg meg helt vanlig? Tenk om ikke eggløsning fant sted likevel? Jeg vil ha sviende bryst og kvalme NO, haha. Hilsen hun gale som kanskje er 6dpo
Jeg har vært gravid 3 ganger og har aldri hatt et eneste symptom......
Dette er babystrekJEEEEENTER, gi meg styrke Etter 10 timer har streken "eksplodert"
Ikke nok med det....det er INGEN filter på bildene
Meeeeen, kan det være Crinone'n jeg tok i dag formiddag, som gir utslag på testen??? Redd dette skal bli min 4.pp med kjemisk/tidlig SA
Dette er babystrek
Crinone inneholder ikke hcg, så den kan umulig gi noe utslag. Gratulerer, du er gravid
Jeg fortsatte,men har bare blitt svakere. Håper på sterkere i morgen daFortsett å teste, den kan stige i løpet av dagen
Herremoses Nå mååååå den bare borre seg dypt fast, og bli der "til evig tid"
Det tok meg 11 år å få nr.1, så er helt sykt at det skal klaffer på bare pp 4
Krysser fingrene for degJeg fortsatte,men har bare blitt svakere. Håper på sterkere i morgen da
Armer og bein er krysset, dette skal bli terminspire!Herremoses Nå mååååå den bare borre seg dypt fast, og bli der "til evig tid"
Det tok meg 11 år å få nr.1, så er helt sykt at det skal klaffer på bare pp 4
Jeg hadde 0 symptomer da jeg ble gravidMer klaging fra meg: EG VIL HA SYMPTOMER.
Hvorfor kjenner jeg meg helt vanlig? Tenk om ikke eggløsning fant sted likevel? Jeg vil ha sviende bryst og kvalme NO, haha. Hilsen hun gale som kanskje er 6dpo
Jeg hadde 0 symptomer da jeg ble gravid
Eg håper, håper!<3
Enig! Ja, det er jo både trist og vondt om det ikke ble babystrek. Men jeg har blitt vant til det og mer innstilt på at det ikke vil være positiv test før den virkelig viser positiv. Det er flere år mellom mine 3 barn (7 år hver gang), så lang ventetid har jeg alltid hatt Men prøver å være optimist likevel for det Er jo takknemlig og glad for at kroppen lar meg få 3 flotte og friske barnTakk Godt å ha en plan i bakhånd i alle fall. Det hjelper det. Selv om jeg har sett altfor mange negative tester, gjør det fortsatt vondt. Skulle tro en blir vant til det, men… Ser du har en god del pp bak deg, så du skjønner hva jeg mener vil jeg tro
Enig! Ja, det er jo både trist og vondt om det ikke ble babystrek. Men jeg har blitt vant til det og mer innstilt på at det ikke vil være positiv test før den virkelig viser positiv. Det er flere år mellom mine 3 barn (7 år hver gang), så lang ventetid har jeg alltid hatt Men prøver å være optimist likevel for det Er jo takknemlig og glad for at kroppen lar meg få 3 flotte og friske barn
Dette må være babystrek gratulerer så masse til deg med spirenJEEEEENTER, gi meg styrke Etter 10 timer har streken "eksplodert"
Ikke nok med det....det er INGEN filter på bildene
Meeeeen, kan det være Crinone'n jeg tok i dag formiddag, som gir utslag på testen??? Redd dette skal bli min 4.pp med kjemisk/tidlig SA
Helt riktig det du sierViktig å (forsøke å) fokusere på det positive og være takknemlig Så krysser jeg fingrene for at vår tur kommer snart!