vårlilleclark
Glad i forumet
25 mluFantastisk! Hvor sensitive er strimmeltestene dine? Blir jo veldig fristende å starte testing litt før planlagt når jeg ser disse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
25 mluFantastisk! Hvor sensitive er strimmeltestene dine? Blir jo veldig fristende å starte testing litt før planlagt når jeg ser disse
Så kjipt med negativ test Krysser fortsatt fingrene for deg! Jeg fikk selv negativ test 11 dpo og svak skygge 12 dpo forrige gang jeg ble gravid, så det er alltids et håper jeg 10 dpo, og håpet er fullstendig borte. Hjalp lite med blodfortynnende medisiner da
Tok denne tidligtesten i dag. ikke snev av skyggestrek engang
På denne ser jeg strek! Er kanskje en skygge, men ser noeOg her er bilde av samme test, bare ute av hylsteret
Er ikke ekspert, men hadde lagt inn aksjer idag om jeg var deg Stoler ikke på noen andre tester enn digital og evt strimler med tydelig farge!Tydehjelp! Trenger ekspert-svar her
Jeg har el-testet meg hver dag, og i flere tidspunkter. Men for meg virker det som EL har vært på besøk? Denne syklus-måneden var litt rar så ønsker å høre fra dere.
EL var på CD19 eller CD23?
Eller var det ingen EL i det hele tatt?
Grunnen at jeg spør, siden testene mine har tydelige strek hele veien liksom, så mistankene mine begynte å komme smått frem at det gir utslag på g-test om LH nivået er høy hele tiden. Men samtidig så kan de sterke strekene komme av at jeg har PCOS som er vanlig med slik LH nivå. Idag nølte jeg ikke, måtte bare svi av g-test (gjør ikke noe da jeg har en del hjemme) Da så jeg svak strek på streken.. Skygge eller er det noe mer enn det?
- 3 første bildene er av el-testene mine i syklusen
- bilde nr 4 av g-testen fra idag tidlig (1.urin)
- bilde nr 5 av g-testene (de to nederst av 2.urin)
- bilde nr 6 er av alle testene sammen når de er tørket
Kan det være at jeg har hatt EL tidligere, og er langt inn i DPO-land, eller er g-testene bare av skygge?
Gratulerer med dagen, damer!! Håper alle har hatt en fin dag med sine nærmeste og fått litt mentalt fri fra prøvekjøret ikke verst å spake ikm uke 20 i gang med selveste 17 mai
i dag er vi 4 på ikm-lista, og det gjør meg veldig glad å kunne meddele at 3 stykker er gravide! La dette bli trenden de neste to ukene!!
Først og fremst vil jeg gjerne gratulere Mosk og Dolly88, så utrolig kjekt med to streker! Selv har jeg også trukket vinnerloddet denne uka og fikk endelig positiv test! Jippi!
har du testa noe mer i dag, Alfakrøll? Har fremdeles håp om full jackpot på dag 1
Jeg er på CD24, altså forbi EL. Jeg har uansett lagt inn aksjer på de dagene antatt EL, CD19 og CD23Er ikke ekspert, men hadde lagt inn aksjer idag om jeg var deg Stoler ikke på noen andre tester enn digital og evt strimler med tydelig farge!
Gah.. det var synd håper det kommer kontrabeskjedVel overstått 17. mai - håper dere alle hadde en fin dag i går!
Skulle gjerne meldt om full jackpot på dag 1, men er 99 % sikker på at tr kommer. Tempen har falt ned til mensen-temp, og spottingen er i full gang. Så nå venter jeg bare.. Du kan egentlig bare sette meg på tr, så kan du heller få gleden av å endre om det skulle skje et mirakel
Gratulerer til dere som har fått to streker, og lykke til til dere som snart skal teste!
Du får holde oss oppdatert!
Ånei, det var leit irriterende med sykluskrøll! Håper det blir din tur neste gangMistanken var korrekt, full on TR her. Rareste syklusen på fire år på denne kanten! Merkelige greier.
Men så masse fine streker her inne allerede Kommer til å snike litt videre i denne tråden og følge med kommende uker
Ok, tenkte bare at eggløsning mest sannsynlig er idag med peak på eltest igårJeg er på CD24, altså forbi EL. Jeg har uansett lagt inn aksjer på de dagene antatt EL, CD19 og CD23
Sant! Har hoppa i høyet igår så skal gjenta det idagOk, tenkte bare at eggløsning mest sannsynlig er idag med peak på eltest igår
GratulererVis vedlegget 356699Tror jeg besvimer
Tydehjelp! Trenger ekspert-svar her
Jeg har el-testet meg hver dag, og i flere tidspunkter. Men for meg virker det som EL har vært på besøk? Denne syklus-måneden var litt rar så ønsker å høre fra dere.
EL var på CD19 eller CD23?
Eller var det ingen EL i det hele tatt?
Grunnen at jeg spør, siden testene mine har tydelige strek hele veien liksom, så mistankene mine begynte å komme smått frem at det gir utslag på g-test om LH nivået er høy hele tiden. Men samtidig så kan de sterke strekene komme av at jeg har PCOS som er vanlig med slik LH nivå. Idag nølte jeg ikke, måtte bare svi av g-test (gjør ikke noe da jeg har en del hjemme) Da så jeg svak strek på streken.. Skygge eller er det noe mer enn det?
- 3 første bildene er av el-testene mine i syklusen
- bilde nr 4 av g-testen fra idag tidlig (1.urin)
- bilde nr 5 av g-testene (de to nederst av 2.urin)
- bilde nr 6 er av alle testene sammen når de er tørket
Kan det være at jeg har hatt EL tidligere, og er langt inn i DPO-land, eller er g-testene bare av skygge?
Jeg er på CD24, altså forbi EL. Jeg har uansett lagt inn aksjer på de dagene antatt EL, CD19 og CD23
Ser jo strek her?Og her er bilde av samme test, bare ute av hylsteret