GratulererAaah ingen test på meg denne morgenen, skulle ta på andre morgen urin men har enda ikke vært på dojeg og mannen som gleda oss på å ta digital, jaja, før prøve enten ikveld
men vi tok denne igår kveld da
GOD 17 MAI til alle sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererAaah ingen test på meg denne morgenen, skulle ta på andre morgen urin men har enda ikke vært på dojeg og mannen som gleda oss på å ta digital, jaja, før prøve enten ikveld
men vi tok denne igår kveld da
GOD 17 MAI til alle sammen![]()
Tusen takk!Gratulerer![]()
Hurraaaa!Håper alle sammen har hatt en super feiring idag
Her avsluttet vi dagen med testing, tok testen i 18tiden og HURRAEndelig begynner dette å bli reelt
Vis vedlegget 356675
Hvor så fantastisk nyhet!!!
Endelig var det din tur 

Tuuusen takk for gode ordHvor så fantastisk nyhet!!!Endelig var det din tur
Gratulerer så mye![]()

Gratulerer med dagen, jenter
Jeg ville ikke ødelegge dagen, så tok ikke test i dag tidlig.
Men tok denne blendahvite testen på ettermiddagen
Er 9 dpo....Vis vedlegget 356682

Jaaaaa!!!! gratulerer! Krysser alt jeg har for at denne holder hele veienHåper alle sammen har hatt en super feiring idag
Her avsluttet vi dagen med testing, tok testen i 18tiden og HURRAEndelig begynner dette å bli reelt
Vis vedlegget 356675
Der er det strek! tørr ikke si om den er grå eller rosa, men den var tydeligVis vedlegget 356690wæææ. Ser dere noe her? Har helt hjerteklapp her.

Ser streken!Vis vedlegget 356690wæææ. Ser dere noe her? Har helt hjerteklapp her.
Ta en ny imorgen tidlig med 2.urin
! Bah. Kjenner meg litt emo som ikke kjenner noe som helst, selvom jeg vet egget potensielt har et par dager til før det fester seg. Men er liksom helt dødt der nede, haha. Og det var det ikke i februar, selv så tidlig.. Jaa, måtte denne spiren virkelig sitteHurraaaa!

TakktakkJaaaaa!!!! gratulerer! Krysser alt jeg har for at denne holder hele veien
Nå ble jeg glad![]()
, krysser alt som er 
Blenda? Synes jeg skimter en strek der jeg?![]()

Her er det rosa strek! Tipper den blir klar og tydelig nå på morgenenVis vedlegget 356690wæææ. Ser dere noe her? Har helt hjerteklapp her.

I hvert fall glad for kortere syklus enn vanlig - 30 dager. Så noe positivt kam vi ta med oss.