IKM uke 20 og 21

Nææææh! Så fantastisk!! Og med den tempdroppen også! Det er helt konge! Gratulerer så mye, men vi kommer alle til å savne deg her i IKM-gruppene ❤️❤️❤️
Så utrolig koselig sagt! Blir helt rørt og overveldet over hvor gode dere er her inne! Trøst og jubel alt ettersom hva man trenger :Heartred kommer til å snike for å følge med på de kommende strekene deres ;) blir faktisk litt vemodig å ikke «høre til» her lenger! Men først er det jo to kommende uker jeg skal følge med argusøyne med på :D

:hungover:Bah, var litt sånn jey, kanskje det går bra denne pp og så bare Bam(!) realisten i meg bare ‘det er bare 20-25% sjanse’. Hvorfor må det være så dårlige odds hver mnd? Hvorfor er det ikke 80%?? Haha, skjønner at verden hadde vært overbefolket, men buuuuu. Og føles ekstra kjipt når man faktisk HAR slått oddsene tidligere og blitt gravid og så har det gått gale. Eg vil være gravid i går!:chicken::chicken::chicken:

Negativ test i dag, 12 dpo (tror jeg)..
Så nå prøver jeg å forberede meg mentalt på tr til uka :sorry: så får jeg heller bli positivt overrasket..
Kjenner alt for godt til den følelsen og det er så fortvilende! Men det er ikke over før det er over! :Heartred Mine to forrige graviditeter var begge avfeid pga veldig sein positiv test

Tar en sjanse på å dele bilde. Jeg ser streken når testen ligger forran meg, ser dere noe? :pompus:
20210515_134235.jpg

10 dpo og jeg glemte å ta test i morges. Er det mulig. Haha. Jaja... Var så sikker på at mensen kommer en gang i løpet av helga pga livmortappen kjentes så åpen ut i gårkveld. Men mensmurring fortsetter og ikke noe blod. Mulig jeg begynner å få ømme pupper også i dag, men det tør jeg nesten ikke si.

og hvor mange dpo??
Jeg har sett "noe" fra ca 1min, men ikke tydelig nok til at jeg vet sikkert. Her er den tørket, derfor er jeg redd for at det er evap linjen jeg har sett hele veien... er bare 6-7dpo i tillegg, så det forsterker mine tvil... er vitus apotek tester, så hadde blitt kjempeglad om noen kunne dele sine erfaringer:)

10 dpo og jeg glemte å ta test i morges. Er det mulig. Haha. Jaja...

Samme!! Haha!! Men egentlig litt deilig. Og desto mer spennende imorgen da, dersom mensen ikke plutselig dukker opp innen den tid.

Denne spottingen hos meg bare fortsetter og fortsetter, på dag fem nå! :dead:

Endelig! Håper denne spiren blir heile vegen:Heartred

Vedlegg

• IMG_20210515_161333.jpg
    IMG_20210515_161333.jpg
    638,7 KB · Visninger: 118
:hungover:Bah, var litt sånn jey, kanskje det går bra denne pp og så bare Bam(!) realisten i meg bare ‘det er bare 20-25% sjanse’. Hvorfor må det være så dårlige odds hver mnd? Hvorfor er det ikke 80%?? Haha, skjønner at verden hadde vært overbefolket, men buuuuu. Og føles ekstra kjipt når man faktisk HAR slått oddsene tidligere og blitt gravid og så har det gått gale. Eg vil være gravid i går!:chicken::chicken::chicken:

Og er du 35+ sies det at det er 15-20% sjanse… Likevel, i min 9. pp, så statistikken er allerede i mot meg. Med nr 1 derimot tok det 4 pp, så da hadde jeg mer tro på statistikken :sour: Og statistikk for å miste er et annet tema, men prøver å ikke tenke på det.

Det er dette vi skulle lært på skolen. Som tenåringer ble vi skremt til at sex uten prevensjon = graviditet uansett :nailbiting: Så er realiteten at 15-25% blir gravide per måned, og da kun de magiske tre dagene :sorry:

Kom til å tenke på noe; regner man syklus utfra spotting eller full on blodmayhem?
Altså, er sjelden jeg blør veldig kraftig og er sjelden jeg spotter i dagesvis i forkant heller så jeg har alltid tatt første dag som første dag(lett blødning). Men denne gangen spottet jeg på dagen 28 dager etter cytotec, men det var først to dager etter at jeg blødde skikkelig(og mer enn jeg pleier, sånn sett). Har jeg da egentlig regnet 2 dager for mye enn jeg skulle? Altså, er jeg cd17 idag i stedetfor 19? I såfall var jo el akkurat når den skulle, haha. Innspill?

Kom til å tenke på noe; regner man syklus utfra spotting eller full on blodmayhem?
Altså, er sjelden jeg blør veldig kraftig og er sjelden jeg spotter i dagesvis i forkant heller så jeg har alltid tatt første dag som første dag(lett blødning). Men denne gangen spottet jeg på dagen 28 dager etter cytotec, men det var først to dager etter at jeg blødde skikkelig(og mer enn jeg pleier, sånn sett). Har jeg da egentlig regnet 2 dager for mye enn jeg skulle? Altså, er jeg cd17 idag i stedetfor 19? I såfall var jo el akkurat når den skulle, haha. Innspill?

Ja, jeg mener å ha lest at det er første dag med ordentlig blødning som er cd1. :)

Back
Topp