Jeg ser strek! Krysser fingrene for at den bare blir tydeligere og tydeligere.8dpo idag og antydning til strek, håper bare såå at det er babystrek og ikke skygger men utfra stigning på eltestene så virker det lovende
tvi tvi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek! Krysser fingrene for at den bare blir tydeligere og tydeligere.8dpo idag og antydning til strek, håper bare såå at det er babystrek og ikke skygger men utfra stigning på eltestene så virker det lovende
tvi tvi
Hvilke gtester har du? Og hvor har du kjøpt de? Husker jeg testet med sånne får, men finner de ikke lenger.8dpo idag og antydning til strek, håper bare såå at det er babystrek og ikke skygger men utfra stigning på eltestene så virker det lovende
tvi tvi
Kan skrive under på det!!!Føler jeg 20 ganger hver dag veksler mellom å være superoptimistisk og fullstendig overbevist om at det ikke gikk sliten!
Oj, se der da!! Hvor mange dpo var du?
Jeg er 9/10 dpo. Har aldri vært i nærheten av noe utslag så tidlig før. Så ble sykt overraska!Oj, se der da!! Hvor mange dpo var du?
Disse er makesure, jeg har kjøpt de på fertil.no. Er på salg også nå bestilte selv nye igår derHvilke gtester har du? Og hvor har du kjøpt de? Husker jeg testet med sånne får, men finner de ikke lenger.
Velkommen hit til oss
Tusen takk kjære du! Hååååper du joiner!! Og du trenger ikke bekymre deg så mye for det tempfallet i det minste klarer vi en jackpot på ikm 17.mai, eller??Ååå så fantastisk, gratulerer så mye!
Fantastisk start på IKM-uka (ukene) våre - måtte vi alle følge rett etter deg med positive tester
Glad for å se at tempfallet ikke betydde noe, det gir meg håp også
Haha! Du får laste ned ff også da
FertilityfriendSøkte på ff på app-store....fikk kun opp spill da
Fertilityfriend
Tusen takk kjære du! Hååååper du joiner!! Og du trenger ikke bekymre deg så mye for det tempfallet i det minste klarer vi en jackpot på ikm 17.mai, eller??
Nææææh! Så fantastisk!! Og med den tempdroppen også! Det er helt konge! Gratulerer så mye, men vi kommer alle til å savne deg her i IKM-gruppene
Men, hallo??!! For noen perfekte tester Gratulerer!
Du er gravid jo!
Hurra!!
Åå nå er det ikke lenge til du kan teste da!! Jeg er på dpo 4. Tenker og starte med testingen når jeg er 9dpo. Har for øyeblikket ingen symptomer da