IKM uke 20 og 21

8dpo idag og antydning til strek, håper bare såå at det er babystrek og ikke skygger :shy: men utfra stigning på eltestene så virker det lovende :sorry::happy:
tvi tvi
Jeg ser strek! Krysser fingrene for at den bare blir tydeligere og tydeligere.

9 dpo i dag, ikke noe mer stikkinger... Men har hatt mensmurring hele dagen. Nesten så jeg ble litt redd for veldig tidlig mens. Klarte jo ikke vente, så tok test i dag og den var negativ. Blir vel en test hver dag til mensen kommer. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder.

Ååå så fantastisk, gratulerer så mye! :love7

Fantastisk start på IKM-uka (ukene) våre - måtte vi alle følge rett etter deg med positive tester :joyful:

Glad for å se at tempfallet ikke betydde noe, det gir meg håp også :shy:
Tusen takk kjære du! Hååååper du joiner!! Og du trenger ikke bekymre deg så mye for det tempfallet i det minste :angelic: klarer vi en jackpot på ikm 17.mai, eller??

Går og kjenner på murring og stikking, både i går og i dag :rolleyes: Tror nok det ryker en test på 17. mai ja, da er jeg 8dpo :nailbiting: fikk tidlig utslag sist hvertfall

Endelig 1 dpo! Burde vært jublende glad og spent, men er utrolig skuffet over aksjeleggingen denne gangen. Det ble aksjer dagen før EL, og kun da. Vet jo at det kun er en gang som skal til, men føler virkelig at sjansene våre er mye lavere enn det de kunne ha vært :(

Back
Topp