I utgangspunktet skulle EL vært forrige torsdag normalt, men jeg hadde ekstremt mye EL slim søndag, mandag og tirsdag så jeg mener EL har vært en av de dagene. Kan stemme akkurat på 5 dager da, men var veldig tydelig en del lyserosa på papiret!Hvor mange DPO er du? Virker som det kan være en festeblødningEr mer vanlig rundt 5-7 DPO mener jeg å ha lest
![]()

Er mer vanlig rundt 5-7 DPO mener jeg å ha lest
forventa EL i går eller i dag. Håper den kommer i dag
ikke noe stikking eller murring enda, er 9dpo tror jeg, og fortsetter å spotte, som begynte med rosa på papiret 6dpo.. puppene har vært megaømme, men ikke så ille idag. Og syns de kanskje er litt større. Men det kan jo også være innbildning kanskje mensen bare kommer tidlig, men da var da voldsomt å begynne å spotte så tidlig da.. Også mulig at syklusen bare begynner å tulle med en gang man begynner å tenke på graviditet 
jeg er 3 dpo og har murringer, såre brystvorter og hodepine. Veldig klar over at det ikke er normalt å kjenne symptomer så tidlig. Kjenner veien til ikm blir lang 
jeg som også denne mnd TENKTE å ikke teste før 10dpo 
Jeg har hatt endel ilninger i lår, stikkinger rundt eggstokk og livmor og idag har jeg nesten konstant hatt et slags murr i venstre eggstokk og opp mot hoftekammen
ser vi ligger helt likt an i syklusen akkurat nå. Er også 1 DPO!