IKM uke 20 og 21

Hvor mange DPO er du? Virker som det kan være en festeblødning :angelic: Er mer vanlig rundt 5-7 DPO mener jeg å ha lest:)
I utgangspunktet skulle EL vært forrige torsdag normalt, men jeg hadde ekstremt mye EL slim søndag, mandag og tirsdag så jeg mener EL har vært en av de dagene. Kan stemme akkurat på 5 dager da, men var veldig tydelig en del lyserosa på papiret! :oops: Har i hvert fall lagt inn aksjer alle dagene :hilarious:

Æsj, nå har jeg mistet litt troa:wacky: ikke noe stikking eller murring enda, er 9dpo tror jeg, og fortsetter å spotte, som begynte med rosa på papiret 6dpo.. puppene har vært megaømme, men ikke så ille idag. Og syns de kanskje er litt større. Men det kan jo også være innbildning kanskje mensen bare kommer tidlig, men da var da voldsomt å begynne å spotte så tidlig da.. Også mulig at syklusen bare begynner å tulle med en gang man begynner å tenke på graviditet o_O :shifty:

Hurra, positiv test! Aldri hatt det så tidlig før som på cd 18. Nå er jeg super happy :D Pleier å ha positive tester i 2-3 dager. Blir spennende å se hvordan det utarter seg denne gangen :)

Vedlegg

• D871CBFD-808E-47D9-8AE4-CC77E6996B93.jpeg
    D871CBFD-808E-47D9-8AE4-CC77E6996B93.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 68
Fikk positiv test i går, så el er i dag :D Endelig!

Min IKM må flyttes:

Nuuni - 36 - PP13 - B3 - EL 14/05 - IKM 28/05

Flere som innbiller seg gravidsymptomer? :nailbiting: jeg er 3 dpo og har murringer, såre brystvorter og hodepine. Veldig klar over at det ikke er normalt å kjenne symptomer så tidlig. Kjenner veien til ikm blir lang :wacky:

Åjada, har kjent murringer på venstre side siden 2-3 dpo. Er nå 7dpo og har det likedan enda.. Har i tillegg vært ekstremt hormonell. Tårer uten grunn i tide og tide. Akkurat som pms.

Jadda!! Hadde en fantastisk aksjelegging i går også, så timingen er god! Er vel et godt tegn at det er ømt/nesten vondt inni der under samleie? For det har eg ellers sjelden.
Tenker å få til aksjer i kveld også for sikkerhetsskyld. Burde vi ta i over i morgen også for å være sikker?:) Er vel først etter negativ test at tiden begynner å renne ut?
Er tom for tester nå også.

Edit: og når er jeg 1dpo? Følte at selve løsningen var i går ettermiddag utfra kroppslige tegn
Når lh nivået synker så har egget sluppet. Det kan leve i ca 24 timer etter det har sluppet. Om det ikke blir befruktet innen den tid så går det til grunne.
Jeg vil tro du hadde eggløsning i går, og det beste er at sæden ligger å venter på egget når det slipper. Men hey alltid godt med litt sengekos!
Og om det slapp i går så er du 1 dpo i dag.

Last edited:
Når lh nivået synker så har egget sluppet. Det kan leve i ca 24 timer etter det har sluppet. Om det ikke blir befruktet innen den tid så går det til grunne.
Jeg vil tro du hadde eggløsning i går, og det beste er at siden ligger å venter på egget når det slipper. Men hey alltid godt med litt sengekos!
Og om det slapp i går så er du 1 dpo i dag.

Tusen takk! Da er jeg og Premom enige om 1dpo idag:) Ser an om det blir en siste aksjonering i kveld, men regner med det ikke er livsnødvendig!

8dpo idag og antydning til strek, håper bare såå at det er babystrek og ikke skygger :shy: men utfra stigning på eltestene så virker det lovende :sorry::happy:
tvi tvi

Vedlegg

• C0543A15-6AD3-4672-AC85-EDAF28A60D3A.jpeg
    C0543A15-6AD3-4672-AC85-EDAF28A60D3A.jpeg
    661,3 KB · Visninger: 109
  • D324A065-ACDC-4BA8-A09C-1B3A49F484A2.jpeg
    D324A065-ACDC-4BA8-A09C-1B3A49F484A2.jpeg
    840 KB · Visninger: 110
Føler det! 9/10 dpo selv og har enda ikke testa :rolleyes::rolleyes::rolleyes: men nå glipper viljestyrken snart.. målet er søndag
Noen stikkinger murringer da? Kjør på sier jeg :joyful: Jeg har hatt endel ilninger i lår, stikkinger rundt eggstokk og livmor og idag har jeg nesten konstant hatt et slags murr i venstre eggstokk og opp mot hoftekammen :-)

Noen stikkinger murringer da? Kjør på sier jeg :joyful: Jeg har hatt endel ilninger i lår, stikkinger rundt eggstokk og livmor og idag har jeg nesten konstant hatt et slags murr i venstre eggstokk og opp mot hoftekammen :)
Så gøy med masss symptomer!! Har bare hatt litt menssmerter men det pleier jeg dessverre ha på denne tida :( det er på en måte litt godt å leve i uvissheten også, siden jeg har hatt så god følelse for hele denne pp-en! Kommer til å bli så fryktelig skuffa ass

Føler jeg 20 ganger hver dag veksler mellom å være superoptimistisk og fullstendig overbevist om at det ikke gikk :rolleyes: sliten!

Spørs om ikke høyre eggstokk vinner denne gang! Skikkelig murring på høyre side av korsrygg og noe murring foran høyre. Venstre vet jeg at kan få det til, men det ble jo MA. Kanskje eg må gi tiltro til høyre og tenke at dette er gullegget!:hilarious:

Har fulgt litt med i denne tråden fra sidelinjen, siden vi fremdeles er på siste ikke-prøve syklus nå. Utrolig leit å se at du havna i en IKM tråd igjen:Heartpink ser vi ligger helt likt an i syklusen akkurat nå. Er også 1 DPO!

Sykt gøy å følge deres tester!:D sender masse babystøv til dere!

8dpo idag og antydning til strek, håper bare såå at det er babystrek og ikke skygger :shy: men utfra stigning på eltestene så virker det lovende :sorry::happy:
tvi tvi
Såå spennende når det begynner å vise strek!! Er 11 dpo i dag, og hadde testa om eg var heime. Reiser heim i morgon formiddag, så trur det blir ein test da. Er skikkelig spent! Blir gøy å følge med på streken din!:happy:

Føler jeg 20 ganger hver dag veksler mellom å være superoptimistisk og fullstendig overbevist om at det ikke gikk :rolleyes: sliten!
Ja, den kjenner eg òg på. Har jo så lyst at det skal klaffe, så vil ikkje lage for høge forhåpninger til meg sjølv.. Klar for å rive av plasteret i morgon:facepalm::nailbiting:

Så gøy med masss symptomer!! Har bare hatt litt menssmerter men det pleier jeg dessverre ha på denne tida :( det er på en måte litt godt å leve i uvissheten også, siden jeg har hatt så god følelse for hele denne pp-en! Kommer til å bli så fryktelig skuffa ass
Ja, da skjønner jeg deg godt :-) håper for deg uansett og sender deg babystøv :Heartred

Back
Topp