IKM uke 20 og 21

CD14
Jeg og premom mener at jeg er 1dpo idag og hadde el igår, mens FF selvfølgelig må mene noe annet, og påstår at jeg er 3dpo og hadde el på CD11 som var dagen før jeg fikk stigning på eltestene :rolleyes:
Jeg liker godt at man kan sammenligne egne og andres grafer i FF, men ikke så imponert ellers når den insisterer på å flytte el til dager helt uten positive eltester i 2 av 4 sykluser:confused013

CD14
Jeg og premom mener at jeg er 1dpo idag og hadde el igår, mens FF selvfølgelig må mene noe annet, og påstår at jeg er 3dpo og hadde el på CD11 som var dagen før jeg fikk stigning på eltestene :rolleyes:
Jeg liker godt at man kan sammenligne egne og andres grafer i FF, men ikke så imponert ellers når den insisterer på å flytte el til dager helt uten positive eltester i 2 av 4 sykluser:confused013

Eg har troen på deg og Premom;)

Tusen takk :Heartred:Heartred
Det er godt med litt støtte :)

håper du får positiv el-test du også snart :)
Ta en test i ettermiddag også.

Ja, skal ta ny etter jobb:)

Når regnes de som helt positive? Strekene er jo ca like sterk, men må teststreken være sterkere enn kontrollstreken for å være positiv positiv? Premom sier ‘high’:)

Måtte ta en til i kveld etter å ha vært ute og klatret i noen timer, bare for å se at den forrige ikkje var noe feil med:hilarious:

Fortsatt sterk, t.o.m noe sterkere enn den etter jobb i dag! Sykt spent på testen imrn tidlig. Må ta typ 7:30 pga tidligvakt. Har bare tre-fire tester igjen, så må roe ned så jeg får med meg at de blir negative igjen også!

Aksjer ble også lagt etter jobb idag, så satser på ideell timing!

Edit: ÓG SLIM datt ut, som svømmerne liker! Woop
Jeg synes denne ser positiv ut. Streken skal jo være like sterk eller sterke enn kontrollstreken. Og det er den jo, eller?

Jeg synes denne ser positiv ut. Streken skal jo være like sterk eller sterke enn kontrollstreken. Og det er den jo, eller?

Jupp, ihvertfall omtrent like sterk, men kom liksom akkurat ikke opp på 1. inne på premom.
Pp’en i feb hadde jeg vel 1.55 på det meste og streken var sterkere enn kontrollstreken. Vet man ikke skal sammenligne sykluser innad, men er jo litt spent på om den egentlig kan bli høyere? Evt. om jeg har gått glipp av toppen pga dårlige testetidspunkt. Blir ny test etter jobb ca 15 og så har jeg én igjen til i morgen tidlig, meeeen spørs om ikke jeg må løpe på butikken:hilarious::troll:

Edit: closeup av den på e.m i går før den tørket.

Vedlegg

• A4E274A9-6710-4766-BBF5-2E938F02F1B4.png
    A4E274A9-6710-4766-BBF5-2E938F02F1B4.png
    1,7 MB · Visninger: 79
Ja, skal ta ny etter jobb:)

Når regnes de som helt positive? Strekene er jo ca like sterk, men må teststreken være sterkere enn kontrollstreken for å være positiv positiv? Premom sier ‘high’:)
Man vet ikke når før etter toppen og lh synker igjen egentlig.

Hos meg synker det ned om natten for å så stige igjen utover neste dag. Jeg får dagens høyeste nivå kl 18-19, og etter det synker det igjen.
Men det ser ut til å være veldig forskjellig fra person til person

Man vet ikke når før etter toppen og lh synker igjen egentlig.

Hos meg synker det ned om natten for å så stige igjen utover neste dag. Jeg får dagens høyeste nivå kl 18-19, og etter det synker det igjen.
Men det ser ut til å være veldig forskjellig fra person til person

Ok! Ser mine også er sterkere på ettermiddag:)
Da får vi se hva testen i ettermiddag og i morgen tidlig sier!

Ok! Ser mine også er sterkere på ettermiddag:)
Da får vi se hva testen i ettermiddag og i morgen tidlig sier!
Jeg har fått litt høyere lh-topp for hver syklus så langt, så jeg ville kanskje tenkt at nivået skal omtrent opp til det som var toppen din sist :)

Når jeg begynner å teste tester jeg 4-5 ganger daglig med 3-4 timers mellomrom.
Jeg har så kort lhtopp at kl 15 og kl 21 vil være nesten positive, mens kl 18 er kjempepositiv :confused005

Jeg har fått litt høyere lh-topp for hver syklus så langt, så jeg ville kanskje tenkt at nivået skal omtrent opp til det som var toppen din sist :)

Når jeg begynner å teste tester jeg 4-5 ganger daglig med 3-4 timers mellomrom.
Jeg har så kort lhtopp at kl 15 og kl 21 vil være nesten positive, mens kl 18 er kjempepositiv :confused005

Jeg har kun testet en gang for dag frem til nylig pg er straks tom, så spørs om ikke jeg må kjøpe dritmange tester til neste pp!

Jupp, ihvertfall omtrent like sterk, men kom liksom akkurat ikke opp på 1. inne på premom.
Pp’en i feb hadde jeg vel 1.55 på det meste og streken var sterkere enn kontrollstreken. Vet man ikke skal sammenligne sykluser innad, men er jo litt spent på om den egentlig kan bli høyere? Evt. om jeg har gått glipp av toppen pga dårlige testetidspunkt. Blir ny test etter jobb ca 15 og så har jeg én igjen til i morgen tidlig, meeeen spørs om ikke jeg må løpe på butikken:hilarious::troll:

Edit: closeup av den på e.m i går før den tørket.
Vil tro om du redigerer hvor på streken premom skal lese av, til helt i kanten til venstre, så blir den å vise høyere tall. Den der er positiv, men streken er litt tynn så det kan ha noe med avlesinga i premom å gjøre

Vil tro om du redigerer hvor på streken premom skal lese av, til helt i kanten til venstre, så blir den å vise høyere tall. Den der er positiv, men streken er litt tynn så det kan ha noe med avlesinga i premom å gjøre

Ah, så det går an!
Vet jo det er litt marginer på avlesing når man tar et bilde ifht lysforhold, etc., men det skal jeg sjekke ut:) Takk!

Edit: fikk 1 blank, haha(brukte bildet jeg hadde på kamerarullen):troll:

Måtte ta en til i kveld etter å ha vært ute og klatret i noen timer, bare for å se at den forrige ikkje var noe feil med:hilarious:

Fortsatt sterk, t.o.m noe sterkere enn den etter jobb i dag! Sykt spent på testen imrn tidlig. Må ta typ 7:30 pga tidligvakt. Har bare tre-fire tester igjen, så må roe ned så jeg får med meg at de blir negative igjen også!

Aksjer ble også lagt etter jobb idag, så satser på ideell timing!

Edit: ÓG SLIM datt ut, som svømmerne liker! Woop
Håper den blir sterkere i dag, ser ikke ut som den er positiv ennå. Å ta lh test tidlig på morgenen kan gi deg svakere svar enn virkelig lh stigning, derav regel om å teste fra kl. 1000. Satser på at du får peak på premom idag;)

Håper den blir sterkere i dag, ser ikke ut som den er positiv ennå. Å ta lh test tidlig på morgenen kan gi deg svakere svar enn virkelig lh stigning, derav regel om å teste fra kl. 1000. Satser på at du får peak på premom idag;)

Bah, eg som håpet at den var positiv siden strekene var like sterke!
Jaa, vet morgenen ikke nødvendigvis er representativ, men pga jobben jeg har får jeg ikke testet når jeg først er der, så når jeg har tidligvakt blir alternativet før og/eller etter jobb:)

Håper på peak selv!

Oppdatering igjen:angelic:

Idag er jeg på CD19, og jeg har "spottet" både rosa, friskt og slimete/litt klumpete blod (i mindre mengder) i 3 dager før. Men fra idag har jeg ikke noe spor av rosa eller rødt, den forsvant helt. Til og med etter kosen i senga:hilarious:

Igår gikk jeg dessverre tom for babyplan sine el-tester (ikke noe rart pga mye testing i et par uker):hilarious:, så måtte jeg gå over til Make Sure sine tester. Og da steg det tydeligvis nå, er det pga forskjellige tester eller at EL er nok sannsynlig på vei?! :angelic: Har bestilt ny pakker av babyplan så får de nok neste uke.

Jeg håååper det er EL som er på vei! Skal ta en ny test rundt kl 18-19 tiden så får vi se om den blir sterkere eller svakere :angelic: Men blødningene jeg har hatt, blir jeg ikke klok... Kan ikke være festeblødning, så må det jo være at det forteller at jeg er ekstra fruktbar eller at hormonene mine er på avveie :rolleyes:

Legger ut min tester her, så hva mener du?:joyful:

Vedlegg

• FDF2A10B-7DD1-4119-A9A9-C5770179848F.jpeg
    FDF2A10B-7DD1-4119-A9A9-C5770179848F.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 68
Back
Topp