Hyl! Lykke til!!Da er embryoet på plass i livmora Nå er det bare å krysse det som krysses kan for at det klamrer seg fast til januar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyl! Lykke til!!Da er embryoet på plass i livmora Nå er det bare å krysse det som krysses kan for at det klamrer seg fast til januar
Ja, jeg har det noen dager før eggløsning og ihvertfall dagen etter positiv el-test. Så avtar det igjen.Mener du at du har sånn under/før eggløsning? Jeg er sannsynligvis i dpo land så derfor jeg tenkte på progesteron.
Det er ikke sånn litt stikkende ensidig smerte som jeg kan få under eggløsning, men mer generelt øm i området og merker buksa godt
Velkommen hit håper syklusen oppfører seg skikkelig denne gangenVilje35 - 35år - PP3- B1- EL 14.05 - IKM 28.05 (sånn ish etter kluss forrige syklus)
Velkommen Advokato masse lykke til!!Advokato - 28 - PP8? - B2 - EL 07.05 - IKM 18.05
Detter litt ut av tellinga, tror det er PP8 Nuller dere ut etter kjemisk eller SA?
Tusen takk- jeg føler meg litt mer avslappet denne runden heldigvis- håper det hjelperVelkommen hit håper syklusen oppfører seg skikkelig denne gangen
Jeg har pleid å ha hvilepuls som følger tempegraf, med tydelig økning etter el og mot mens. De siste mnd har den gått opp og ned i ett kjør, og ingen sammenheng med syklusen.Noen andre som følger med på hvilepulsen? Min er helt kokko. Bruker klokken hele tiden, hver dag, men det er bare tidenes berg-og-dal-bane
Lest mange som følger med på den for eggløsning og mens, men her tror jeg det er sjanseløst.
18.april er første dag i siste mens, cd 23 i dag
Du er ikke alene om det! Jeg er på CD16 og ligger nesten samme som deg med svake streker Håper EL dukker opp snart!Skyt meg.
Aldri opplevd det men hørt det betyr at man er ekstra fruktbarNoen som har opplevd litt rosa på innlegget eller på papiret like før EL-test viser utslag? (Sry detalj) Jeg fikk det nettopp, sånn helt plutselig når jeg var på do. Det er jo for tidlig til å være mensen, er på CD16. Så kan det være at jeg er ekstra fruktbar til EL...
Ja, har hørt det også. Men fortsatt negative tester, så håper EL kommer straks! Forventer rundt 12-16.mai hvis kroppen ikke tullerAldri opplevd det men hørt det betyr at man er ekstra fruktbar
Uppdate!
Blør tydeligvis litt mere nå og mer friskt blod blandet med slim og små klumper. (Sry igjen for detalj) Virker som at mensen er på vei... Altfor kort syklus!
Får avvente litt og se i et par dager til.. tester og temper uansett hver dag
Altfor tidlig, til å være festeblødning eller mensen Baah, tror jeg må se til å gå inn i ny mens-rundeÅnei! Det var tidlig!
Blir spennende de neste dagene<3
Veldig lovende tegn syns jeg Men om du klarer å vente med å teste er det bare du som kan svare på det Men antar som oss fleste , klarer ikke å la være!5 dpo i dag ca og i dag har jeg hatt en del stikking der nede i magen. Jeg sliter en del med forstoppelse og det kan gjøre ganske vondt når jeg feks har eggløsning. Sånne smerter hadde jeg i dag. Presser på ømme områder i eggstokkene og livmor. Denne gangen skal jeg prøve å være flink å vente med testing til ikm. Tror dere jeg klarer det denne gangen? Aldri klart det tidligere, hahaha.
Hahaha, ikke sant. Jeg har vært så nær ved å ta test to ganger i ettermiddag. Men så har jeg skynda meg å sette meg på do og tisse, og da er det liksom for sent. Hvis jeg får flere tydelige symptomer, så er det mulig jeg tar en test, men jeg venter nok i fem dager til, så slipper jeg å bruke dem opp på tull.Veldig lovende tegn syns jeg Men om du klarer å vente med å teste er det bare du som kan svare på det Men antar som oss fleste , klarer ikke å la være!
Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok starta med testing rundt 6-7 DPO med tanke på de symptomene du har