IKM uke 20 og 21

Ååååå, denne ventingen frem mot el!

Vedlegg

• 864C364A-A479-4F7D-817B-8D6A97924EC9.jpeg
    864C364A-A479-4F7D-817B-8D6A97924EC9.jpeg
    75,8 KB · Visninger: 80
Oj! Spennende - godt å bikke forbi El :) fikk du negative tester i går?
Jeg fikk negativ test i går, ja, altså den 5. mai :) Det går litt i surr med dagene nå, kjenner jeg, da vi holder på med flytting og oppussing. Tror ikke jeg orket å ta noen test i går, 6. mai. Jeg vet ikke om jeg et 2 eller 3 dpo.

Vedlegg

• Screenshot_20210507_115934_com.ixensor.lh.jpg
    Screenshot_20210507_115934_com.ixensor.lh.jpg
    322,8 KB · Visninger: 55
Jeg fikk negativ test i går, ja, altså den 5. mai :) Det går litt i surr med dagene nå, kjenner jeg, da vi holder på med flytting og oppussing. Tror ikke jeg orket å ta noen test i går, 6. mai. Jeg vet ikke om jeg et 2 eller 3 dpo.
Litt som meg - 2 eller 3 dpo :)

Blæh! Så utrolig irriterende! El-testene var på vei opp i går, på 0,70, men i dag er de low igjen og 0,49 (i morges) og 0,24 i ettermiddag. Tidligere har Premom identifisert 0,89 som high. :shifty: Hva skjer?

Får bare fortsette å teste og se om det kommer en ny topp. Skulle jeg misset toppen, er aksjer inne i hvert fall. Og jeg har hatt alle tegn på at EL er på vei:oops: Smerter, oppblåst og el-slim.

Første gangen dette skjer, så måtte bare blåse ut litt :shy:

Nå blir testene negative igjen. Håper på temphopp allerede i morgen:p

Blir vel fort søndag som er eggløsningsdagen med peak i dag?

Screenshot_20210507-172739.jpg

Jeg har hatt blinkende smiley på eggløsningtest i 4 dager nå. Kan det være at jeg ikke får fast smiley?

Jeg har hatt blinkende smiley på eggløsningtest i 4 dager nå. Kan det være at jeg ikke får fast smiley?

Jeg kjenner ikke til de testene du bruker dessverre, men føler med deg! Har du brukt disse tidligere eller er det nytt for deg? Du får nok bare fortsette å teste :Heartpink Kanskje har du gradvis stigning, og at EL er rett rundt hjørnet? Krysser fingrene for deg!

Uhm, tmi: men farget utflod. What? Kvifor?

Var en dæsj hvit utflod i trusen idag(sorry for detaljer), og som en annen galning i tiden før el måtte jeg jo kjenne på konsistensen. Det var ikke som el-slim, men lotion/kremet. Ingen lukt. Men når jeg da skulle tørke det vekk fra fingre og truse oppdaget jeg at det var farge i!? Typ lyslys brun/rosa. Andre som har opplevd dette i tiden før el? Orker ikke syklustull, kjenner jeg. Er cd11 idag.

Det skal ikke være uvanlig det :) Se i bruksanvisningen, det står om det der. Håper du får fast smiley snart. Hvilken CD er du?
Hmm okei, fikk blinkende igjen idag. Jeg er cd18 nå. Har hatt kobberspiral frem til april og med den har jeg lange sykluser(35 dager), mens uten den har jeg kortere sykluser på ca 30 dager. Hadde håpet på el rundt cd 14. Hadde el slim på cd16

Jeg kjenner ikke til de testene du bruker dessverre, men føler med deg! Har du brukt disse tidligere eller er det nytt for deg? Du får nok bare fortsette å teste :Heartpink Kanskje har du gradvis stigning, og at EL er rett rundt hjørnet? Krysser fingrene for deg!
Første gang jeg bruker de. Takk❤️ Håper det!

Får inntrykk av at vi leker waiting game hele gjengen her inne, enten det er i dpo-land eller i jakten på el :cool: jeg tror at jeg er 5 dpo i dag, FF sier 8 dpo men det tror jeg ikke stemmer, så tar utgangspunkt i 5.. Så 7 dager til testing da, en hel uke :facepalm: men kan vel ikke klage, ser at jeg er en av dem som er først ut her i gruppa :nailbiting:

Fint å ha dere å vente sammen med!
God lørdag alle :):Heartred

Last edited:
Får inntrykk av at vi leker waiting game hele gjengen her inne, enten det er i dpo-land eller i jakten på el :cool: jeg tror at jeg er 5 dpo i dag, FF sier 8 dpo men det tror jeg ikke stemmer, så tar utgangspunkt i 5.. Så 7 dager til testing da, en hel uke :facepalm: men kan vel ikke klage, ser at jeg er en av de som er først ut her i gruppa :nailbiting:

Fint å ha dere å vente sammen med!
God lørdag alle :):Heartred

Ja, haha. Dritalei nååå, vil ha stigning(selvom jeg vet det er bittelitt tidlig). Cd12 i dag og svakeste el-testen:shifty: Håper den nærmer seg.. sist kom første sterke cd14

Ja, haha. Dritalei nååå, vil ha stigning(selvom jeg vet det er bittelitt tidlig). Cd12 i dag og svakeste el-testen:shifty: Håper den nærmer seg.. sist kom første sterke cd14

VELDIG forståelig, hver dag føles som en liten evighet når man venter på EL, og da hadde det jo vært så greit om EL bare kom bittelitt tidligere :rolleyes:

Har sett at du har hatt det tøft i det siste, krysser fingrene for at du denne pp får en spire som sitter hele veien frem til termin :Heartred

Back
Topp