Hoppestokk, 33, PP2, B3, EL 17.05, IKM 30.05
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk negativ test i går, ja, altså den 5. mai Det går litt i surr med dagene nå, kjenner jeg, da vi holder på med flytting og oppussing. Tror ikke jeg orket å ta noen test i går, 6. mai. Jeg vet ikke om jeg et 2 eller 3 dpo.Oj! Spennende - godt å bikke forbi El fikk du negative tester i går?
Litt som meg - 2 eller 3 dpoJeg fikk negativ test i går, ja, altså den 5. mai Det går litt i surr med dagene nå, kjenner jeg, da vi holder på med flytting og oppussing. Tror ikke jeg orket å ta noen test i går, 6. mai. Jeg vet ikke om jeg et 2 eller 3 dpo.
Velkommen til uke 21Hoppestokk, 33, PP2, B3, EL 17.05, IKM 30.05
Hei MilleMor velkommen!MilleMor - 34 -PP4 - B3- EL 8/5 IKM 23/5
Så koselig at du joiner oss! Lykke tilGinniz - 31 - PP6 - B1 - EL 6/5 - IKM 18/5
Jeg har hatt blinkende smiley på eggløsningtest i 4 dager nå. Kan det være at jeg ikke får fast smiley?
Jeg har hatt blinkende smiley på eggløsningtest i 4 dager nå. Kan det være at jeg ikke får fast smiley?
Hmm okei, fikk blinkende igjen idag. Jeg er cd18 nå. Har hatt kobberspiral frem til april og med den har jeg lange sykluser(35 dager), mens uten den har jeg kortere sykluser på ca 30 dager. Hadde håpet på el rundt cd 14. Hadde el slim på cd16Det skal ikke være uvanlig det Se i bruksanvisningen, det står om det der. Håper du får fast smiley snart. Hvilken CD er du?
Første gang jeg bruker de. Takk Håper det!Jeg kjenner ikke til de testene du bruker dessverre, men føler med deg! Har du brukt disse tidligere eller er det nytt for deg? Du får nok bare fortsette å teste Kanskje har du gradvis stigning, og at EL er rett rundt hjørnet? Krysser fingrene for deg!
Får inntrykk av at vi leker waiting game hele gjengen her inne, enten det er i dpo-land eller i jakten på el jeg tror at jeg er 5 dpo i dag, FF sier 8 dpo men det tror jeg ikke stemmer, så tar utgangspunkt i 5.. Så 7 dager til testing da, en hel uke men kan vel ikke klage, ser at jeg er en av de som er først ut her i gruppa
Fint å ha dere å vente sammen med!
God lørdag alle
Ja, haha. Dritalei nååå, vil ha stigning(selvom jeg vet det er bittelitt tidlig). Cd12 i dag og svakeste el-testen Håper den nærmer seg.. sist kom første sterke cd14