IKM uke 20 og 21

Honningbjørn - 33 - pp7 - B2 - EL 15.05/16.05 - IKM 30.05

Veldig spent og håpefull for en ny PP. Håper sol og daglys gir kroppen en boost:Heartred

CD8 her nå, og tester hverdag jeg!:D Fortsatt negativt, og lav temp. Men i mars måned fikk jeg positiv el-test CD14 og i april CD22 så det blir vel mellom CD14-22 en sted nå, derfor el-tester jeg hverdag nå :angelic:

Wuhu! :dance008Fast smiley på cb digital eggløsningstest i dag. Hoppet over blinkende smiley også denne gangen.

Klarte selvfølgelig å glemme tempe før jeg sto opp i morges:banghead:, når jeg tok den mens jeg pusset tennene fikk jeg veldig lav temp. Veldig rart:bored:

Ey, da er vi ca samme sted i løypen! :happy:
Jeg fikk også fast smiley i dag, cd 15, etter tre dager med blink.

CD8 her nå, og tester hverdag jeg!:D Fortsatt negativt, og lav temp. Men i mars måned fikk jeg positiv el-test CD14 og i april CD22 så det blir vel mellom CD14-22 en sted nå, derfor el-tester jeg hverdag nå :angelic:

Cd6 her, tenkte også å begynne på cd8:)

CD 17, eggløsning rundt hjørnet nå... Superpositiv på den nye typen eltest der og ganske sterk på den andre der. Eveline er den positive og den scannes av mobilkameraet og leses av en app - som sa at den var på maks.. Så vi får håpe på det da! Pleier å ha EL rundt cd 17.

Vedlegg

• IMG_20210502_221539.jpg
    IMG_20210502_221539.jpg
    327,8 KB · Visninger: 75
  • IMG_20210502_153442.jpg
    IMG_20210502_153442.jpg
    584,1 KB · Visninger: 85
Nå skjønner jeg ikke helt dette :bored: Jeg fikk positiv digital test (cb digital med dobbel hormonindikator) på syklus dag 10. Men får ikke noe sterk strimmeltest. Testet mer i løpet av dagen i går men de var så svake at jeg ikke gadd å legge de inn i premom engang. Tempen er veldig lav...

Jeg har jo tidligere rådet folk til å stole mest på de digitale:meh::banghead: Noen tanker?

Vedlegg

• Screenshot_20210503-111235.jpg
    Screenshot_20210503-111235.jpg
    141,9 KB · Visninger: 70
Nå skjønner jeg ikke helt dette :bored: Jeg fikk positiv digital test (cb digital med dobbel hormonindikator) på syklus dag 10. Men får ikke noe sterk strimmeltest. Testet mer i løpet av dagen i går men de var så svake at jeg ikke gadd å legge de inn i premom engang. Tempen er veldig lav...

Jeg har jo tidligere rådet folk til å stole mest på de digitale:meh::banghead: Noen tanker?

Det var noe rart med digital med meg sist mnd. Jeg fikk positiv på cd 14, men hadde liksom ikke symptomer på El, og når jeg så på strekene så var de ikke like sterke slik de pleier. 5 dager etterpå fikk jeg symptomer, tok vanlig EL-tester og disse var positive.

Det var noe rart med digital med meg sist mnd. Jeg fikk positiv på cd 14, men hadde liksom ikke symptomer på El, og når jeg så på strekene så var de ikke like sterke slik de pleier. 5 dager etterpå fikk jeg symptomer, tok vanlig EL-tester og disse var positive.

Ja kanskje det blir sånn her også. At kroppen prøver på eggløsning men ikke for det til kanskje?:wtf:

Hopper inn her, har ventet på mensen nå i lang tid, og ser ut som EL bare ble hoppet over og mensen uteblir :confused:

så prøver da
mymelen - 32 - PP2 (ikke aktivt)- B3 - EL 6/5 - IKM 24/5

Ikke aktiv prøver de siste mnd, skal ikke prøve aktivt denne mnd heller, men gjør ingenting om jeg blir gravid :happy: bare mannen som ønsker å få baby til våren, mars kjenner vi sinnsykt mange som har bursdag.. men når kroppen min tuller som den gjør så tror jeg ikke vi kan bestemme noe som helst.

Er det noen her som har opplevd spotting i folikkelfasen før? Jeg er på CD9 og har begynt å spotte. Har ikke hatt EL ennå, og har tidligere kun spottet dagen før TR. Noen som vil gjette hva dette kan bety?:bored:

Er det noen her som har opplevd spotting i folikkelfasen før? Jeg er på CD9 og har begynt å spotte. Har ikke hatt EL ennå, og har tidligere kun spottet dagen før TR. Noen som vil gjette hva dette kan bety?:bored:
Kan være at du får EL ganske snart. Om det kom rosa aktig spotting så kan det være et tegn på at du er ekstra fruktbar :D og at EL er rett rundt hjørnet. Om det var meg ville jeg ha testet ekstra i disse dagene :angelic:

Back
Topp