IKM UKE 20 ♡

Okejjj, da har jeg offisielt blitt en ekte ananasspisende BVer

Vedlegg

• IMG_1219.JPG
    IMG_1219.JPG
    651 KB · Visninger: 75
Da ble el-testen positiv i dag, el forventet på fredag :)

IMG_6056.JPG

Haha, hadde aldri hørt noe om det før jeg heller, før jeg ble med her inne :hilarious: Det er verdt et forsøk tenker jeg :p De ananasspisende har laget en tråd om det: http://forum.babyverden.no/threads/dere-som-lurer-på-ananas-i-dpo.1879307/

Var på samtale for IVF i forrige uke og fikk beskjed om å ikke spise ananas. At det ble brukt som prevensjon i gamle dager i Japan. Men ser det kun er akkurat i dpo en skal spise det og at det ikke er bra i proliferativ fasen...

Last edited:
Var på samtale for IVF i forrige uke og fikk beskjed om å ikke spise ananas. At det ble brukt som prevensjon i gamle dager i Japan. Men ser det kun er akkurat i dpo en skal spise det og at det ikke er bra i proliferativ fasen...

Ja, har lest litt om det og tror det er sånn at syren i ananaskjøttet kan skape et ugjestmildt miljø der nede for små svømmere i tiden før EL. Men det som visst skal være bra i dpo-dagene er å spise kjernen, som inneholder et enzym som heter bromelain som skal være lett blodfortynnende og øker blodgjennomstrømning, som kan være positivt for unnfangelse.. meeen får nå ta alle sånne kjerringråd med en klype salt tenker jeg, som du sier så er ikke alle slike råd alltid like gode hehe, selvom de er velment:p

Fortsatt blinkesmil hos meg altså... Kan jeg ikke få fast smil snart daa?[emoji28][emoji85]

Hvor lenge har du hatt blinkesmil? Egget slipper nok snart :cat: håper på pos test selv i kveld :D Blir nesten litt gaaal av denne ventingen både før og etter eggløsning :P

Hvor lenge har du hatt blinkesmil? Egget slipper nok snart :cat: håper på pos test selv i kveld :D Blir nesten litt gaaal av denne ventingen både før og etter eggløsning :P

Fjerde dagen i dag med blinkesmil... Blir utålmodig [emoji85]

Men tenker ta en strimmeltest senere i dag. Sist syklus ble strimmeltesten positiv på ettermiddagen på CD 24, jeg er på CD 24 i dag[emoji4]
Også satser jeg på at fast smil smiler til meg i morgen tidlig[emoji120][emoji120]

Ja man blir helt tullete av denne ventingen[emoji28]
Før el, etter el også er det på'an igjen om det ikke klaffer. Slitsomt[emoji23] Håper dette er vår mnd for alle sammen[emoji295]️

Fjerde dagen i dag med blinkesmil... Blir utålmodig [emoji85]

Men tenker ta en strimmeltest senere i dag. Sist syklus ble strimmeltesten positiv på ettermiddagen på CD 24, jeg er på CD 24 i dag[emoji4]
Også satser jeg på at fast smil smiler til meg i morgen tidlig[emoji120][emoji120]

Ja man blir helt tullete av denne ventingen[emoji28]
Før el, etter el også er det på'an igjen om det ikke klaffer. Slitsomt[emoji23] Håper dette er vår mnd for alle sammen[emoji295]️

CD24 ja! Jeg er på CD19 og er ekstremt utålmodig! Haha :D Håper på pos strimmeltest i ettermiddag og smil i morgen :)

Og ja - denne mnd SKAL det klaffe for oss! :love7

Lite dropp i tempen, og en el-test jeg faktisk fikk synlig strek på, så her begynner det å skje litt. Fortsatt noen dager igjen, men nå begynner det å bli litt antydning til "action".

Skal teste etter el hver dag fremover, testa både søndag og tirsdag med nesten blenda-hvite tester, men nå kom det frem synlig strek så da er jeg i gang med el-jakten for fullt. :D

Back
Topp