Melder om litt EL-slim i dag, så da kan det hende jeg er heldig og før tidligere EL enn normalt [emoji1317][emoji846]
Ingenting er bedre enn det[emoji1][emoji1]
Masse lykke til[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Melder om litt EL-slim i dag, så da kan det hende jeg er heldig og før tidligere EL enn normalt [emoji1317][emoji846]
Woho! Håper jeg kan joine deg i dpo-land snart![emoji1]
D var enda blinkende idag? Så i kveld blir d fast smil da [emoji2]
Okejjj, da har jeg offisielt blitt en ekte ananasspisende BVer
Hva er tingen med ananas?Okejjj, da har jeg offisielt blitt en ekte ananasspisende BVer
Okejjj, da har jeg offisielt blitt en ekte ananasspisende BVer
Hva er tingen med ananas?
BabyB - PP1 etter MA - Ingen barn fra før - EL 01.05 - IKM 15.05
Haha, hadde aldri hørt noe om det før jeg heller, før jeg ble med her inne Det er verdt et forsøk tenker jeg De ananasspisende har laget en tråd om det: http://forum.babyverden.no/threads/dere-som-lurer-på-ananas-i-dpo.1879307/
Haha, hadde aldri hørt noe om det før jeg heller, før jeg ble med her inne Det er verdt et forsøk tenker jeg De ananasspisende har laget en tråd om det: http://forum.babyverden.no/threads/dere-som-lurer-på-ananas-i-dpo.1879307/
Var på samtale for IVF i forrige uke og fikk beskjed om å ikke spise ananas. At det ble brukt som prevensjon i gamle dager i Japan. Men ser det kun er akkurat i dpo en skal spise det og at det ikke er bra i proliferativ fasen...
Fortsatt blinkesmil hos meg altså... Kan jeg ikke få fast smil snart daa?[emoji28][emoji85]
Hvor lenge har du hatt blinkesmil? Egget slipper nok snart håper på pos test selv i kveld Blir nesten litt gaaal av denne ventingen både før og etter eggløsning
Fjerde dagen i dag med blinkesmil... Blir utålmodig [emoji85]
Men tenker ta en strimmeltest senere i dag. Sist syklus ble strimmeltesten positiv på ettermiddagen på CD 24, jeg er på CD 24 i dag[emoji4]
Også satser jeg på at fast smil smiler til meg i morgen tidlig[emoji120][emoji120]
Ja man blir helt tullete av denne ventingen[emoji28]
Før el, etter el også er det på'an igjen om det ikke klaffer. Slitsomt[emoji23] Håper dette er vår mnd for alle sammen[emoji295]️